תרגילים לחיטוב הבטן

מהי שישייה? מבוא לחלקי הבטן שלך וכיצד אתה יכול לגוון אותם

ה-six pack הוא התפתחות שרירית על הבטן של גוף האדם, שהיא בדרך כלל תוצאה של תרגילי בטן. שרירי הבטן ממוקמים ממש מתחת לכלוב הצלעות, והם עוטפים את הבטן שלך. ניתן לחזק את השרירים באמצעות תרגילי חיטוב בטן שונים.

ישנם תרגילים רבים ושונים שאתה יכול לעשות כדי לגוון את שרירי הבטן שלך, אבל ישנן שתי קטגוריות עיקריות: סטטי ודינמי. תרגילים סטטיים כוללים החזקת תנוחה למשך זמן מוגדר תוך כיווץ השרירים בבטן. תרגילים דינמיים כוללים הזזת שרירי הליבה שלך תוך שמירה עליהם מכווצים כל הזמן.

ה-six-pack, המכונה גם "בטן קרש כביסה" או "בטן בטן מסותתת" היא שרירי הבטן בעלי גוון ונראה לעין. ה-six-pack לא רואים רק אצל גברים, אלא גם אצל נשים.

אתה יכול לגוון את שרירי הבטן שלך על ידי ביצוע תרגילים לחיזוקם. תרגילים אלו נקראים אימוני שריר בטן והם פועלים על שריר הבטן הישר ועל השרירים האלכסוניים משני צידי הבטן.

אתה יכול לעשות את האימונים האלה בבית ללא ציוד או שאתה יכול ללכת לחדר כושר ולהשתמש במכונות או משקולות חופשיות כדי לעשות את אותם אימונים.

מה הם תרגילי חיטוב בטן ואילו מהם כדאי לעשות?

תרגילי חיטוב הבטן נועדו לחזק ולחיטוב את שרירי הבטן, מה שיכול לעזור לך לקבל בטן שטוחה. הדבר הטוב ביותר בביצוע התרגילים הללו הוא שהם קלים לביצוע ואינם דורשים ציוד מיוחד.

ישנם כמה סוגים שונים של תרגילי חיטוב בטן שאתה יכול לעשות. סוג אחד הוא קראנץ', שבו אתה שוכב על הגב עם הברכיים כפופות, רגליים נטועות על הרצפה וידיים מאחורי הראש. לאחר מכן אתה מרים את הראש מהקרקע ובו זמנית מהדק את שרירי הבטן עד שאתה מרגיש שהם מתכווצים. זה יפעיל את שריר הבטן הישר יותר מכל דבר אחר בתרגיל זה מכיוון שהוא אחראי על כיפוף והארכת עמוד השדרה.

סוג אחר של תרגיל נקרא כפיפות אופניים או כפיפות בטן שבה אתה שוכב על הגב עם רגליים מתוחות לפניך, ברכיים כפופות ב-90 מעלות וכפות רגליים נטועות חזק על הרצפה (או המחצלת). לאחר מכן אתה מרים את שתי הרגליים מעל הקרקע בו זמנית

מהן הסיבות לכאבי גב? ואיך אפשר לעבוד על מניעה?

מבוא:

כאבי גב הם אחת הבעיות הבריאותיות הנפוצות ביותר בחברה של ימינו. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים כמו גנטיקה, השמנת יתר, חוסר פעילות גופנית או יציבה לקויה. הכאב יכול להגיע ממגוון מקורות, כולל שרירים ועצמות. במאמר זה נבחן את הסיבות והמניעה לכאבי גב.

כולנו יודעים שכאבי גב הם בעיה שמשפיעה על הרבה אנשים. אבל מהן הסיבות לכאבי גב? ואיך אפשר לעבוד על מניעה?

כאבי גב יכולים להיגרם על ידי הרבה דברים שונים, כולל התכווצויות שרירים, פציעות ויציבה לקויה. זה יכול להיות קשה לאתר את הסיבה המדויקת לכאבי הגב שלך מבלי לראות רופא. עם זאת, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולהקל על כאבי הגב שלך.

כמה טיפים להקלה על כאבי גב כוללים:

-מתיחה באופן קבוע

-תרגול יציבה טובה

-אכילת מזון בריא
בכדי לראות מידע על תרגילים לחיטוב הבטן כדאי לבקר ב- thebodyfitgymbuddy.com

-לנוח הרבה

– פעילות גופנית באופן קבוע

איך לעשות את 5 המהלכים החיוניים האלה כדי לגוון את שרירי הבטן התחתונים במהירות!

ביצוע תרגילי חיטוב בטן היא דרך מצוינת לגוון את שרירי הבטן התחתונים. החלק הטוב ביותר הוא שאתה יכול לעשות את 5 המהלכים החיוניים האלה בכל מקום ובכל זמן!

1. פלנק: אתה יכול לעשות את התרגיל הזה בבית או במשרד! כדי לעשות זאת, פשוט היכנס למצב שכיבות סמיכה עם הידיים על הקרקע והרגליים על הקרקע. החזק בתנוחה זו כל עוד אתה יכול לפני מנוחה בין כל חזרה.

2. הרמת רגליים: התרגיל הזה הוא אחד הקלים ביותר לביצוע מכיוון שכל מה שאתה צריך לעשות הוא לשכב על הגב עם הרגליים ישרות לפניך, ואז להרים אותן מעל הקרקע מבלי להתכופף בברכיים עד שהן כמעט נוגעים שוב באדמה. חזור על התרגיל הזה כמה פעמים שתרצה, אך הקפד לא להגזים!

3. לוח צד: מהלך זה יכוון לשרירים האלכסוניים שלך שעוברים משני צידי הבטן שלך ויעזור להרזות את זה