כמה עולה הבושם של אריאנה גרנדה

ברור שיש בו מתיקות מסוימת שארי חולק, אבל הוא קליל ואוורירי יותר. הוא מתפתח מניחוח מתוק יותר דמוי ענן לניחוח עץ עם מנה טובה של לבנדר ותווים קרמיים של שעועית טונקה.

לאחר השעה הראשונה, כשהריח מתחיל להפוך לבושם גורמה מוקצף, הוא נהיה קרוב מאוד לעור. במהלך היום אולי תרגישו שהריח נעלם לגמרי ואז תחוו באקראי את פרצי הריח האלה שיפתיעו אתכם לטובה וכמעט ידגדגו אתכם.
למידע מורחב על כמה עולה הבושם של אריאנה גרנדה נא לבדוק כאן: perfume4all.co.il

אם את מעדיפה ריחות פירותיים עם נימות פרחוניות

Sweet Like Candy של Ariana או Ariana Grande Thank U, Next Perfume יתאים להם יותר. יש להם תווים המכילים מרכיבים כמו וניל, מרשמלו, קוקוס ועלי ורדים ורודים. עם זאת, אם אתה אוהב תתי גווני עץ וצריך ניחוח מושקי כדי להשלים את ערכת הבושם שלך, אנו מציעים לך להרים את Eau De Parfum Franki או Moonlight By Ariana Grande.

בקניית ניחוחות לנשים

תגלו שהמוצרים נקראים בשמות שונים, כמו או דה פרפיום וספריי גוף. יש לנו מבחר גדול של בשמים לנשים ממיטב המותגים, כך שתוכלו לגלות ניחוח חדש וייחודי או לקנות בושם לאירוע מיוחד באינטרנט או באחת מהחנויות שלנו. אני אוהב לחפש ניחוחות שונים ולקרוא עליהם, אז כשאני הולך לחנות אני רואה אם הם מריחים כמו שדמיינתי.

זה הניחוח הכי מעודן שלה בקולקציה

השאר צעירים/מתוקים מדי בשבילי. אנחנו יודעים מעט מאוד על הניחוח עצמו – התווים העליונים ותווי הבסיס שלו, האווירה שלו, או איך הוא משתווה להצעות ניחוחות קודמות – אבל אנחנו כן יודעים שהניחוח מאוד אסתטי נעים לאריאנה. הבקבוק בצורת ענן הוא ייחודי, שובב וטעים להפליא, בדיוק כמו הריח שלו.

למרות ש- Arianas Thank U

Next מגיע בבקבוק בצורת לב שבור, אנו בטוחים שהוא יתקן את העוולות שלך יחד עם הריח המשגע והנחשק שלו. עם תווי עליון, לב ובסיס של מרכיבים אקזוטיים כמו וניל, מרשמלו מתוק, ברגמוט איטלקי ופטל שחור, כל נשימה מהניחוח הזה של אריאנה גרנדה תעביר אותך אל לב הסוכריות. הניחוח החד-מיני הזה, שנקרא האח הגדול של Arianas, עדיין ניתן למצוא בשוק. הפתיחה של פרנקי פירותית ומתוקה עם קצת ביס כשהמשמשים הטעימים והאגסים המתוקים מפזרים פלפל ורוד.

Sweet Like Candy מגיע בבקבוק ורוד מקסים ומתחיל בתערובת משלו של פירות יער ואגסים

ממש כמו הערך הבא. סקירת אריאנה גרנדה Sweet Like Candy (מהדורה מוגבלת) מהדורה מוגבלת זו Sweet Like Candy Eau de Parfum שומרת כמעט על אותה מתיקות כמו Sweet Like Candy המקורית, אך מכילה פירות יער אדומים מתוקים ומנות נדיבות יותר של מרשמלו.

בסך הכל, CLOUD Eau de Parfum (ו-Cloud Body Mist המקביל) הוא שילוב מענג של פרלין מתוק, לבנדר וקוקוס. לגבי מתי ללבוש אותו, Moonlight Eau de Parfum הוא ניחוח סתיו/חורף מענג ליום וללילה.

מוצג בגרסה כסופה בהירה של בקבוק זכוכית אריאנה הקלאסי עם קצוות פירמידליים חדים

בקבוק הלבנדר עם בסיס קרמי אפור זמין ב-1.7 אונקיות ב-$55 ו-3.4 אונקיות ב-$65. God Is a Woman הוא נטול אכזריות, 100% טבעוני והוא הבושם הראשון של Grandes עם מרכיבים טהורים, 91% טבעיים. הניחוח האחרון הזה לוקח את שמו מלהיט הקאלט שלה; God Is A Woman הוא ניחוח מושק פירותי הזמין כעת אך ורק כאן.

הוא משלים את קולקציית הניחוחות הקיימת שלה, שהחלה ב-2015 עם הבושם הראשון שלה; ארי. אריאנה נכנסה לעולם הבישום עם הריח המובהק הזה שכולל את כל מה שהיא אוהבת. זה גם משתלב בצורה מושלמת עם הבקבוקים התאומים שלו, כך שאם אתה אספן של כל הדברים אריאנה, זה יהיה חובה עבורך. ב-14 ביוני, אריאנה שיתפה את החדשות בחשבונות המדיה החברתית שלה על ידי פרסום טיזר קצר של הבושם האחרון שלה.

עיצוב הבקבוק של Ariana Grande God Is A Woman Eau de Parfum נראה קצת יותר מבוגר מאשר הניחוחות האחרים שלה

ואם לשפוט לפי התיאורים הרשמיים, זה נשמע כמו בושם מדהים. עם זאת, או דה פרפיום של Ariana Grande God Is A Woman's Eau de Parfum שוחרר במקור כבושם בגודל טבעי ולנסיעות, וסביר להניח שבחודשים הקרובים יגיעו ערכות מתנה, קרמי גוף וכדומה. הוא עשה עם כל שאר הטעמים שלו. ואם זה עדיין לא מספיק כדי לשכנע אותך, ריו מוסיף שהוא זכה להרבה מחמאות על המותג "אתה מריח כל כך טוב" מאז שקלאוד הפך לחלק משגרת היום שלו.

מבין השלושה

Cloud הוא ללא ספק הטוב ביותר, והסקירה הזו נכתבה עבור אלה שאוהבים ריחות מתוקים וגורנדים. כדאי לנסות את קו הבשמים של Arianas כדי לוודא שאתה מרגיש ונראה נהדר, לא משנה היכן אתה נמצא או מה האירוע. אני מעריץ של Arianas מאז 2010 ובאמת אוהב כל אחד מהריחות שלה שיצאו עד כה.