האם לבחור השתלת שיניים או גשר

אם השן שלך חסרה במשך זמן מה, ייתכן שתצטרך לעבור השתלת עצם נוספת. אם השיניים סביב השן החסרה אינן חזקות מספיק כדי לתמוך בגשר, רופא השיניים עשוי להמליץ על שיקום. למרות שהם בדרך כלל זולים יותר מגשרים או שתלים דנטליים, הם בדרך כלל לא נוחים ויציבים. מכיוון שגשרים דורשים הפחתה ועיצוב מחדש של השיניים שמסביב, הם עדיין רגישים לעששת ומחלות חניכיים.

עלות השתלים בדרך כלל גבוהה מהעלות של גשרים דנטליים

במיוחד אם נדרשים מספר גשרים. אם אתה צריך להחליף יותר משן אחת, עלות זו עשויה להיות הרבה יותר גבוהה. אפילו החלפת שן בשתל יכולה לעלות אלפי דולרים. כאשר מנסים להחליף מספר גדול במיוחד של שיניים, רופאי השיניים ימליצו בדרך כלל על גשרים מסורתיים במקום שתלים.

שתלים דנטליים הם פרוצדורות פולשניות יותר מגשרים קבועים; יש להכניס עמוד טיטניום לשקע השן החסרה

גשר שיניים קבוע מחייב שיניים סמוכות להיות במצב טוב כדי שיוכלו לתמוך בשן או בשיניים המוחלפות. יש לשנות באופן מהותי את שיני העזר כדי ליצור גשר, המסיר חומר שיניים בריא פוטנציאלי שלעולם לא יצמח באופן טבעי.

בבוא הזמן

תצטרך להחליף את הגשר המשולש שלך, או אם תבחר בשתל דנטלי, פשוט החלף כתר אחד. אם יש לך שן חסרה, יש לך שתי אפשרויות החלפה: השתלת שיניים או גשר דנטלי. בין אם אתה צריך רק להחליף שן אחת או כמה, שתי האפשרויות הטובות ביותר הן גשר או השתלת שיניים.

אם עלות ומהירות טיפול הם גורמים חשובים בבחירת שתל דנטלי או גשר

אז גשר שיניים הוא הבחירה הטובה ביותר. אם אתה רוצה להשתמש בביטוח השיניים שלך כדי לכסות את עלות החלפת השיניים, סביר יותר שתצליח להשתמש בגשר שיניים. עבור מטופלים המעוניינים בהשתלת שיניים אך עשויים שלא להיות מוכנים כלכלית להשתלת שיניים, גשרים דנטליים עשויים להוות פתרון טוב למילוי שיניים חסרות בעוד מספר שנים עד שיהיו מוכנים לקבל השתלות שיניים.

היתרון העיקרי של גשרים

הוא שהם נחשבים לאחת משיטות השיקום החסכוניות ביותר לשיניים חסרות. גשרים או שתלים חלופיים. גשרים ושתלים אינם האפשרויות היחידות להחלפת שיניים חסרות. ניתן להשתמש בשני שתלים דנטליים וגשרים כדי להחליף שן חסרה אחת או יותר. גשרים דנטליים משמשים לתמיכה בשיניים חלופיות אחת או יותר בין שתי שיניים טבעיות, בעוד שתלים דנטליים מוחדרים בניתוח לתוך עצם הלסת ומשמשים כשורשי שיניים חדשים.

במדריך ההשוואה הזה

No Gaps Dental יבחן את היתרונות של השתלות שיניים על פני גשרים דנטליים. כיצד לבחור בין שתלים וגשרים רופא השיניים שלך ימליץ לך לבחור את החלופה הטובה ביותר בהתאם למצבך. אם איבדת לאחרונה שן עקב מחלת חניכיים, תאונה או נזק אחר לשן, אולי כדאי לשקול להחליף את השן.

בעיה נפוצה איתה מתמודדים מטופלים

היא האם עליהם לבחור בגשר או בשתל דנטלי כאשר מחפשים פתרון להחלפת שיניים. בעולם רפואת השיניים והרפואה, שתלים דנטליים נחשבים לתקן הזהב להחלפת שיניים טבעיות – הבחירה הטובה ביותר. לפי האגודה האמריקאית לשתלים, השתלות שיניים יכולות לעזור לחניכיים הנגועות בשיניים חסרות להחלים ולקדם את צמיחת הלסת.

אם אין שיניים טבעיות

רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על השתלת שיניים משני הצדדים כדי שהגשר יישאר במקומו. לאחר שרופא השיניים ישתכנע שגשר הוא הפתרון הטוב ביותר להחלפת שיניים חסרות, יתחיל רופא השיניים בהכנת השיניים הסמכות או הסמיכות.

יצירת שתלים דנטליים יכולים להימשך מספר חודשים מכיוון שהשתל צריך להתמזג עם עצם הלסת לפני שניתן להציב את העזר וכתר השיניים

עבור כל שן חסרה, יש לחבר שתל נפרד ללסת בניתוח, וכתוצאה מכך ניתוח יקר ולעיתים לא מעשי. אם חסרות לך הרבה מהשיניים בסט או את כל השיניים, לא יהיה מעשי לרכוש שתלים לכל אחת מהן. עם זאת, אם חסרה לך שן אחת או שתיים בחלקים שונים של החיוך, אתה יכול למלא את הרווח הזה עם שתל.

עם זאת

זה לא כולל את עלות חיבור השן לכתר השן הסמוכה. לעומת זאת, עלות גשר ציר בעל שני כתרים היא בין 2,000 ל-5,000 דולר, והעלות המוערכת של קבלת שתל בודד היא בין 3,000 ל-4,500 דולר. כפי שניתן לראות, העלות הראשונית של השתלות שיניים גבוהה בכ-15% מעלות גשרי שיניים, אך לאחר 10 שנות שירות השתלות שיניים הפכו זולות יותר מגשרים דנטליים.

עם זאת, בעוד שניתן להשלים טיפול גשר מהר יותר, אפשרויות החלפת שיניים אלו נחלשות עם הזמן, כך שייתכן שתזדקק לטיפול נוסף. מספר השיניים החסרות אם חסרה לך יותר משן אחת ברציפות, גשר שיניים הוא כנראה אופציה טובה יותר מאשר שתל.

בהשתלת שיניים בפיקרינג מחליפים שן חסרה בעמוד השתלה המוחדר לעצם הלסת

רק בהליך חיפוש קצר ונוח. לאחר שמקום הניתוח החלים והשתל מתמזג עם עצם הלסת, מניחים עליו חיזוק שיניים וכתר על מנת לשוות לשן מראה טבעי ותפקוד מלא. עם זאת, זה יכול להיות אפילו יותר פולשני מכיוון שהוא דורש שינוי מתמיד של השיניים שמסביב כדי לתמוך בגשר.

במקרים מסוימים הם יכולים להחדיר שתל מיד לאחר עקירת שיניים

מה ששומר על רמת העצם הטבעית ומשפר את מראה עבודת השיניים שלך. במקרים מסוימים, רופא שיניים עשוי להעדיף גשר חרסינה על פני השתלת שיניים, שכן הוא נותן לו שליטה רבה יותר על הסרת מרווחים קטנים בין השיניים שאולי לא יהיו אסתטיים אם יש לך שתל.

גשר ממוצע יכול להחזיק מעמד כ-15 שנים, בעוד שתלים יכולים להחזיק מעמד במשך שני עשורים או יותר. גשרים מיוצרים בדרך כלל תוך שבוע עד שבועיים, בעוד שלשתל עשוי להימשך שלושה עד שישה חודשים להחלים.
למידע נוסף בנושא של האם לבחור השתלת שיניים או גשר והשתלות שיניים ממוחשבות מומלץ לבקר באתר dental-clinics.co.il

הכתר יכול לכסות שתי שיניים או יותר כדי לקבע היטב את הגשר ולאבטח את השן המלאכותית במקומה. גשרים דנטליים יכולים לשמש לעיצוב מחדש של שיניים בזווית ויכולים גם להחליף שיניים חסרות.

רופאי השיניים של אוגוסטה מוכנים לעזור לך לבחור את תחליף השיניים הטוב ביותר עבור הצרכים הספציפיים שלך

בין אם אתה צריך שתל או גשר קבוע. ב-Definitive Dental בגרנד פריירי, טקסס, אנו מספקים למטופלים שלנו ייעוץ מעמיק לבדיקת השיניים והפה שלהם ולדון בהבדלים בין כל אפשרויות השיקום הזמינות.