שמיכת פוך מומלצת לחורף

שלושה מהעובדים שלנו רכשו שמיכות פוך קטיפה בגדלים שונים ומצאו אותן חמימות ונעימות, במיוחד על עריסות (אחד משתמש בהן מתחת לשמיכות פוך במהלך החורף במיין).

בהתאם לעיצוב השמיכה

שמיכות פוך אלו יכולות להיות בחירה מצוינת גם לחורף. כפי שאמרתי קודם, שמיכות משוקללות אינן משמשות כדי לחמם אותך, ולכן בטמפרטורות קרות יותר עדיף להשתמש בשמיכה נוספת מתחת (או מעל) שמיכה כבדה יותר כדי שתרגישי נעים, חמים ונעים מתחת. סדינים בחורף. חודשים. אם אתה צריך שמיכה טובה לשנת לילה טובה, שמיכת פליסה קלה של BaliChuns היא כנראה הבחירה הטובה ביותר שלך.

השמיכה העשויה מבד קל משקל ונושם רך למגע

מחבקת נעימה ומחממת מבלי לגרום לאי נוחות. שמיכה תגן עליך מהקור בבוקר אביבי או תחמם אותך בליל חורף קפוא. בסופו של יום, השמיכה הטובה ביותר לשינה היא כזו ששומרת על חום האדם, לא חם מדי ועוזרת לשמור על חום הגוף בלילות קרים יותר. אם אתה לא ישן טוב, אתה לא יכול להשתבש עם שמיכת פלנל.

החמימות והרכות של שמיכת צמר החורף יכולים להרגיע את הרגשות שלך ולגרום לך לישון יותר נוח בלילה הקר

שמיכות צמר חמות מגיעות במשקלים וגבהי ערימה שונים. אתה יכול להשתמש בכל אחת משמיכות החורף החמות שלנו כדי ללכוד ולשמור על חום הגוף היקר שלך, אבל אנחנו יכולים להמליץ על שמיכת ה"מגע הרכה" החדשה שלנו, שהיא כעת 14 אונקיות או 400 גרם למטר מרובע. אם התמזל מזלכם לישון בחוץ בחורף הזה, אחד היתרונות של שמיכות חורף חמות (על שמיכות צמר) הוא שהן יכולות להתייבש בקלות אם הן נרטבות. גם בתנאי לחות, תכונות הבידוד של הצמר הופכות אותו לבחירה מצוינת לתנאי חוץ קרים, ומכיוון שהצמר קל במשקל וקל לאחסון ואחסון, גם אם אתם ישנים בבית, צמר הוא בחירה מצוינת לשמירה על חום בחורף. כדי לשמור על שמיכת צמר חמה על הגוף, נסו לשים שמיכת צמר על המזרון ומתחת לסדינים המתוחים. בשל התכונות התרמיות המדהימות של הצמר והביצועים המדהימים שלו בכל תנאי, שמיכות צמר מספיקות כדי לחמם אותך בחורף הקר.

שמיכת צמר מנדפת זיעה

לוכדת אוויר חם, שומרת על אבק ולכלוך, עמידה בפני מזג אוויר, לא אלרגנית, ומציעה אפשרויות מעט קלות יותר לטמפרטורות גבוהות יותר. מכיוון שהצמר נושם, מחמם אותך בחורף ומצנן בקיץ מבלי להתחמם עם צמר וסרבל, חומרים טבעיים לשמיכה מעט יותר נחמדים מסינטטיים. שמיכת צמר לרוב מרגישה חמימה יותר משמיכת צמר כשהיא זורקת על הכתפיים או מונחת על המיטה. עם זאת, מכיוון ששמיכת צמר יעילה אפילו יותר בשמירה על חום, היא תעבוד טוב יותר משמיכת צמר לשמירה על חום.

ומכיוון שהשמיכה עשויה גם מצמר מרופד רך, היא תישאר חמימה גם כשהיא לא כבויה. הורדת התרמוסטט בכמה מעלות והשלכת שמיכה במקום תגרום לך להרגיש טוב יותר.

שלב את זה עם היתרונות להורדת מתחים של שמיכת פוך משוקללת לנוחות חורף מקסימלית

השמיכה הרכה הזו חמה ככל שתרצו, עם ארבעה מצבי חימום ו-13 פאונד של אהבה המשוקללים כדי לעורר נוחות ורוגע בגופנו. זמין בשישה גדלים ו-21 צבעים, שמיכת פוך זו היא הפיכה כך שהיא מרגישה רכה וחמה לא משנה איך אתה מחבק את עצמך.

וקשה למצוא עוד שמיכה חמה במחיר הזה. זה לא רק סופר חמוד, זה גם כמות החום והנוחות שאתה צריך בשמיכה האהובה עליך אם הכלב שלך לא רוצה אותה קודם.

שמיכות פוך אלו מלאות בשמיכות פוך מובחרות ומגיעות במגוון רחב של עיצובים

כשעוד יגיעו העונה. שמיכות פוך אלו עשויות מצמר אורגני ובעלות עיצוב יפה מאוד, גדול כקטן. ניתן לקבל גם מיטת קינג סייז ושתי מיטות יחיד בשמיכות מיקרופייבר Softcare בצבעי ירוק, שנהב, כחול שמיים, כחול רויאל, סגול וורוד פליס.
למידע מורחב אודות שמיכת פוך מומלצת לחורף מומלץ להעיף מבט ב- kingofpuh.co.il

זה נראה כמו שמיכת צמר והולך טוב עם כל מיטה או ספה. גודלו 63×79 אינץ' ומהווה תוספת נהדרת למיטה, לספה או השמיכה שלך. בגודל 90×90 אינץ', זוהי השמיכה המושלמת עבור מיטה בכל גודל.

החומר שלו דומה לשק שינה

אז אולי הוא לא רך כמו שמיכה סרוגה, אבל אני אישית אוהב את המרקם הרך. זה חמוד מספיק כדי להיות תמיד למרגלות הספה שלי, ועם זאת נעים מספיק כדי להיות תמיד השמיכה הראשונה שאני מקבל. למרות שהיא מפורסמת מבחינה טכנית כשמיכה דקורטיבית, לעתים קרובות אני מוצאת אותה עטופה סביבי כשאני מתכרבלת על הספה עם הגור שלי.

בגלל המאפיינים שלא יסולא בפז וחסרי תקדים של צמר, הוא אכן החומר הטוב ביותר לשמיכות חמות בחורף. בקניית מצעים איכותיים תמיד חפשו שמיכת פוך הפיכה כדי להכפיל את האינטימיות.

בהתאם להעדפה שלך

אתה יכול לבחור שמיכה נעימה מאוד ולדלג על השמיכה, או שאתה יכול לישון טוב יותר על ידי התאמת השמיכה לשמיכה. בין אם אתה שוכב על הספה או מכורבל במיטה, שמיכה נוחה היא חובה. מצמר קל משקל ושמיכות משוקללות לסריגים עבים ושמיכות הרפתקאות עמידות, הנה תשע מהשמיכות הנוחות והנוחות ביותר שניסינו. שמיכת פרווה מלאכותית זו היא סופר רכה ונימוחה ומגיעה במגוון גדלים וצבעים.

שמיכת קטיפה מיקרופייבר נעימה 320 GSM זו שומרת על חום בחורף ובלילות קרירים

שמיכת חורף חמה עבה במיוחד עשויה 100% כותנה מיקרופייבר פרימיום וגיזת פוליאסטר. שמיכת פוך הפיכה עם צמר שרפה רך מאוד בצד אחד ופלנל בצד השני. פליס מנדף לחות, מה שהופך אותו לשמיכה המושלמת ללילות הקיץ החמים.

שמיכה או שמיכה שמתגלגלת מתחת למרגלות המזרון תשמור על חום אצבעות הרגליים ויספקו שכבת בחירה נוספת ללילות קרים במיוחד

כסו את הסדינים בשמיכה דקה לחום נוסף. נדרש סדין מתיחה, סדין שטוח הוא אופציונלי, אך שכבה נוספת שומרת על חום ופועלת כמחסום למניעת מלכלוך שמיכות ומצעים אחרים. כשזה מגיע למצעי חורף, ההימור הטוב ביותר שלך הוא לערום מספר פריטים יחד במקום להסתמך על שמיכה אחת גדולה.