מה ההבדל בין עיסוי שוודי לעיסוי תאילנדי

הבעיה בשימוש בתנוחות יוגה ומדרה במהלך עיסוי שוודי היא שמטפלים שוודים עדיין עובדים על פלג הגוף העליון והתחתון, ולכן קשה לשמור על תנוחת עמידה בזמן תנוחות היוגה והמודרה הללו. עיסוי תאילנדי נקרא לרוב "יוגה עצלה" מכיוון שהלקוח מונח בתנוחת יוגה (היתרונות של היוגה הם חלק מהעיסוי) ללא כל עבודה פיזית ישירה. סוג זה של עיסוי מושפע בדרך כלל מהמערב, מאוטונומיה ופיזיולוגיה, ומתבצע לרוב בשל תכונות הריפוי שלו וטכניקות הרפיה.

במהלך העיסוי

המטפל בעיסוי מפעיל לחץ עדין או חזק על השרירים והמפרקים של הגוף כדי להקל על כאבים ומתחים. המטפל שלך יכול להחזיק את האבן על ידי עיסוי חלקים שונים בגופך באמצעות טכניקות עיסוי שוודי בלחץ קל. במהלך עיסוי באבנים חמות, הגוף שלך לא רק עמוס באבנים חמות וחלקות, אלא המעסה גם משתמש באבנים כדי לעסות את הגוף שלך. זה נראה כאילו מישהו מענה אותך בכוונה על ידי דחיפת השריר המסוקס שלך פנימה, ועיסוי עלול לגרום לך לכאב.

עם זאת

זו לא רק עלייה בלחץ על כל הגוף (שזה יהיה עינוי אמיתי), זה טיפול מתודי ומאוד ספציפי. רקמות עמוקות הוא עיסוי מאוד ספציפי בו המטפל משתמש במפרקים ובמרפקים כדי למשוך כמה שיותר רקמת שריר אל העצם. במהלך עיסוי רקמות עמוק, המטפל שלך ישתמש בתנועות איטיות ובלחץ אצבע עמוק כדי לשחרר מתח משכבות עמוקות יותר של שרירים ורקמות חיבור.

בזמן שהמעסה עובד על הגוף, הלקוח שוכב על שולחן עיסוי מיוחד. בניגוד לטכניקות עיסוי שוודי או שיאצו, כאשר אדם שוכב באופן פסיבי על המיטה, הלקוח ישכב על הרצפה וישתתף בצורה פעילה יותר בעיסוי.

עיסוי תאילנדי יגרום לך להרגיש רגוע ומלא אנרגיה

ועיסוי תאילנדי משתמש בטכניקה כדי לחסום את זרימת הדם ולשחרר אותו לאחר 30 שניות על ידי הפעלת לחץ מתמיד. מידע קצר אם מסיבה כלשהי אינך רוצה להתפשט לעיסוי, כדאי לדעת שעיסוי תאילנדי מבוצע תמיד בבגדים או ב"תחפושת" מיוחדת שניתן על ידי המטפל לפני הפגישה. זה נעשה בדרך כלל על שולחן עיסוי שבו הלקוח צריך לשכב על הגב או בישיבה.

בעוד שעיסוי תאילנדי כולל טכניקות דומות לעיסוי שוודי, הוא כולל גם מתיחות קפדניות דמויות יוגה. בעיסוי תאילנדי, הגוף של המטפל דוחף, לוחץ, מתנדנד, רוטט וסוחט את כל הגוף בצורה קצבית: ידיים, רגליים, מרפקים, ברכיים, אמות ורגליים.

המטפל יכול להשתמש בידיים

בברכיים, ברגליים או ברגליים כדי לעזור לתמרן את גופו של אדם בתנוחות שונות. מטפלים משתמשים בתנועות ארוכות וזורמות, לפעמים ללוש את פני השרירים. במפגש נעשה שימוש במגוון טכניקות עיסוי אגודל ואצבע, כמו גם עיסוי ידיים וכפות רגליים. זהו אחד העיסויים הממריצים ביותר, כאשר המטפל מבצע מניפולציות קפדניות בגוף הלקוח עם סימני מתיחה דמויי יוגה.

למרות שטכניקות רבות בהן נעשה שימוש דומות לעיסוי שוודי

מערכת העיסוי התאילנדי משתמשת גם בנקודות דיקור בגוף כדי למתוח ולהרפות את השרירים ולשחרר מתחים במפרקים. עיסוי תאילנדי גם משתמש באנרגיה לעבודה, הכוללת הפעלת לחץ על נקודות ספציפיות בגוף כדי לפתוח ערוצים, ובכך לשפר את זרימת האנרגיה בכל הגוף. טכניקות עיסוי אלו מבוססות על אנטומיה ופיזיולוגיה מזרחית ונועדו לשפר את זרימת האנרגיה בגופך. ההבדל היחיד בין יוגה לעיסוי תאילנדי הוא שבניגוד ליוגה, עליך להשלים את כל התנועות ולשלוט בגוף שלך בעצמך, בעוד שבעיסוי תאילנדי, אתה רק צריך להירגע ולתת למעסה לשלוט בו.

במקום להשתמש רק בידיים

באגרופים, באמות הידיים והמרפקים – הכלים הסטנדרטיים של מעסה שוודי – מעסים תאילנדים בכלל יכולים להשתמש ברגליים וברגליים שלהם במהלך העיסוי. ההבדל השני בין השניים הוא שסגנונות עיסוי תאילנדי מסתמכים יותר על השימוש בשמנים אתריים וג'לים מאשר עיסוי גוף מלא. העיסוי התאילנדי נוקט בגישה חושנית יותר והיא זו שנותנת לסגנונות העיסוי התאילנדי יתרון על סגנונות העיסוי השוודי.
למידע נוסף אודות מה ההבדל בין עיסוי שוודי לעיסוי תאילנדי וספא מפנק בעיר חיפה יש לגלוש לאתר flamingospa.co.il

חלק מהעקרונות הטיפוליים המשמשים במסורת התאילנדית דומים לעיסוי שוודי או רקמות עמוקות, אם כי ניתן להשתמש בשיטות אחרות כדי להשיג אותם.

בהשוואה לכמה טכניקות מתיחה עזר בעיסוי ספורט

המתיחה הדינמית בה משתמשים מטפלים תאילנדים יכולה לספק סימני מתיחה עמוקים ומחדשים יותר. בנוסף, ניתן להשתמש בעיסוי ספורטיבי להקלה על כאבים, חרדות ומתח בשרירים. היתרונות וההשפעות של עיסוי ספורט כוללים השפעות פיזיות כמו זרימת דם ולימפה, כמו גם מתיחה של רקמת השריר והרס של רקמת צלקת. מהפחתת מתח למתח שרירים ועד להקלה על כאבים, לעיסוי יש יתרונות בריאותיים גדולים.

למעשה

ישנן למעלה מ-200 טכניקות וסוגי עיסוי שונים העונים על צרכים ויתרונות שונים. לפני שצולל לנושא, ברצוננו להזכיר לכם שיש למעלה מ-200 סוגים שונים של עיסוי וטכניקות משניות (למשל עיסוי רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות, עיסוי טריגר פוינט, עיסוי כיסאות, עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי קליפורני. ), ולפעמים יכול להיות קשה לבחור בין כל השיטות הללו. קודם כל, ברצוננו לספר לכם שגם עיסוי שוודי וגם עיסוי תאילנדי מבוצעים בטכניקות ובפילוסופיות שונות.

עיסוי שוודי נקרא "קלאסי" או "עיסוי הרפיה"

וזו שיטה מערבית בהשוואה לעיסוי מזרח תאילנדי בן כ-2500 שנה. לעומת זאת, העיסוי השוודי מבוסס על האנטומיה והפיזיולוגיה המערבית, ומטרתו לקדם הרפיה ולהפחית מתח. לכן, אם אתם מחפשים עיסוי שיוכל גם לתת לכם אנרגיה וגם להרגיע אתכם, אנו מספקים באדמונטון עיסוי תאילנדי מסורתי, שיכול לשפר ביעילות את זרימת הדם ולהפחית את נוקשות השרירים. עיסוי שוודי ועיסוי באבנים חמות משמשים בדרך כלל כאופציה לעיסוי זוגי.

בדרך כלל אתה יכול לבחור את סוג העיסוי שאתה רוצה לקבל

ואתה והשותף שלך יכולים לקבל סוג שונה של עיסוי בהתאם להעדפות שלך ולהיצע הספא שלך. או שאתה יכול להזמין עיסוי ממטפלים שונים כדי לגלות איזה מהם אתה הכי אוהב. לפני קביעת תור בספא, חשבו מה הגוף שלכם צריך או על סוגי השבץ שאתם מצפים להם, ואז בחרו את הטיפול הרצוי. כל סוג של טיפול הוליסטי שתנסה, אל תפחד לספר למטפל מה עובד ומה לא עובד עבורך במהלך ההליך, כולל לחץ, טכניקות, הנוחות שלך על שולחן העיסוי או המחצלת, ואפילו טמפרטורה. בחדר.