מה הדרך המהירה ביותר להתחתן בקפריסין

מדי שנה הפכה קפריסין, המתירה נישואים אזרחיים בשטחה, ליעד מועדף על זוגות ישראלים המעוניינים להיכנס לנישואים אזרחיים. נישואים אזרחיים הם הסוג העיקרי של זוגות נשואים המגיעים לקפריסין כדי להתחתן.

חתונה בקפריסין

היא הזדמנות מצוינת לשלב את חתונת החלומות שלכם עם חופשה פנטסטית וירח דבש קצת מיוחד במיוחד אם אתם אוהבים חתונה מקומית, תוכלו להשתתף בחתונה הקפריסין הסוערת שלכם עם סוויטות אלגנטיות, וילות ואוכל אלגנטי אפשרויות.

יש כל כך הרבה סיבות לחתונה באי האהבה: ממקומות יפים כמו לימסול, פיסורי ופאפוס, החתונה שלך תתקיים על רקע יפה של ים תיכון נוצץ וחוף חולי זהוב. באופן אישי, אני אוהב לארח חתונות וארוחות ערב על חוף חולי אמיתי.

כל זה הופך אותו למקום המושלם לחגוג בו חתונה או טקס לחגוג מערכת יחסים חדשה

הכללים שונים לחלוטין בקפריסין הטורקית ואיחוד אזרחי או נישואים לנישואי גברים אינם חוקיים כרגע בחלק זה של האי שבו נעשה שימוש בחוק הטורקי, אם כי זוגות חד מיניים עדיין יכולים להינשא בקונסוליה או בשגרירות הבריטית אם שניהם בריטי.

אם אתם מתכננים טקס דתי

הדרישות החוקיות והנהלים הקפריסאיים לעיל יחולו, אך תצטרכו גם ליצור קשר עם הכומר הרשום של הכנסייה שבה אתם מתכוונים להינשא על מנת לנקוט בצעדים הנוספים הנדרשים עבור הטקס הדתי. במקרה שבני זוג מעוניינים להתקשר בנישואין דתיים אותן דרישות חוקיות ואותו הליך כמו בנישואין אזרחיים.

בני הזוג יחתמו על הודעת נישואין ויוכלו להינשא תוך 15 ימים ממועד הגשת הבקשה, אך לא יאוחר מ-3 חודשים. אם לזוג יש סיבה מיוחדת להתחתן מוקדם, הם יפעלו בהליך מיוחד, המאפשר להם להתחתן באותו יום עם הבקשה או תוך פחות מ-15 יום. במקרה של צו מיוחד ניתן לקיים את הנישואין ליום הבקשה הראשון ולא יאוחר מ-15 יום.

זה חייב לקרות לפחות שישה חודשים לפני תאריך החתונה וחייב לקרות לפחות 15 ימים לפני החתונה, מה שאומר שתצטרכו לשהות כ-20 יום בקפריסין ולספק את כל התיעוד הדרוש תוך שלושה ימי עבודה חינם לפני יום החתונה.

יש להביא את כל המסמכים לקפריסין ולהציגם באופן אישי בפני פקיד הנישואין בעירייה לבחירתכם לפחות 3 ימי עבודה לפני החתונה

על בעלי עניין לפנות באופן אישי לרשות הנישואין האזרחיים בקפריסין על מנת לקבל מידע על המסמכים שהם צריכים לספק כדי להיכנס לנישואים אזרחיים בקפריסין. על פי החוק הקפריסאי, עותק מאושר של תעודת הנישואין שלך יישלח לשגרירות או הקונסוליה של ארצך (אם היא ממוקמת בקפריסין).

אם יש לך שאלות נוספות או שאתה צריך עזרה במהלך החתונה שלך בקפריסין

נשמח לעזור לך. אנחנו יכולים לעזור לך להקצות עלויות באמצעות תוכנית תשלומים גמישה כדי להפוך את החתונה שלך בקפריסין למשתלמת יותר, שלא לדבר על מינוי מומחה חתונות מקומי מסור שיענה על כל הצרכים שלך. עם הטבות נוספות ושירותים נוספים, תוכלו לתכנן איתנו בקלות וללא מתח את חתונת החוף שלכם בקפריסין.

ליעדי החתונה המומלצים בקפריסין יש מקומות חתונות מדהימים וחבילות חתונה

כדי להפוך את היום שלכם למיוחד עוד יותר. מתכננת חתונות קפריסין מריה חולקת את הטיפים והעצות שלה כיצד להתחתן באחת מאפשרויות החתונה הטובות ביותר בקרב זוגות בבריטניה. במאמר זה נדון במה שאתה צריך עבור חתונה בקפריסין, החל מדרישות משפטיות וניירת ועד למיקומי נישואים ומנהגים פופולריים בקפריסין.
כדי לקרוא פרטים נוספים אודות מה הדרך המהירה ביותר להתחתן בקפריסין מומלץ להעיף מבט ב- free-wedding.info

אם אתם מתכננים להתחתן ב-2020 או 2021, זה לא מוקדם מדי להתחיל. עם זאת, אתה צריך לקבל אישורים כאלה לא מוקדם מהנדרש כדי להבטיח נישואים ללא לחץ ללא כל הפרעה.

ברור, כדי להתחיל בתכנון התקציב שלך, הנה כמה הערכות עבור מוצרי החתונה בקפריסין. קל יחסית להגיע לקפריסין מבריטניה וארגון חתונה שם שתתארח בחזרתכם הביתה הוא גם די קל עם מינימום ניירת.