כיצד פורץ מנעולים מתקן מנעול

נסו לתקן מנעול ללא דלת ולפתור בעיות בקבוצה כדי לקבוע מה לא מחובר. לאחר פתיחת הדלת, הקפד לפרק את המנעול ולברר את סיבת הבעיה. ייתכן שמנגנון הנעילה לא יפעל רק בגלל שהמנעול מלוכלך או יבש ויש לשמן אותו בגרפיט (אל תשתמש בשמן כי זה יהרוס את הפעולה). תפס לא תקין יכול להיות תוצאה של דלת לא מצוידת.

אם בעיות חמורות במנעול בדרך כלל הכי טוב לקרוא למנעולן בנתניה או להחליף את המנעול לחלוטין. החלפת רוב ידיות דלת הפנים היא זולה יחסית; זה לא מאוד נוח לתקן כראוי ידיות או מנעולים של דלת פנים אלא אם כן הם מיוחדים.

למידע נוסף על מנעולים שבורים וכיצד להפוך את הבית שלך לאבטח יותר והאם אתה יכול לתקן אותם בעצמך או אם אתה צריך עזרה מקצועית, צור קשר עם מנעולן בנתניה בטלפון או שלח את המקוון שלנו בחינם חֲקִירָה.

ב-מנעולן בנתניה אנו מספקים שירותי תיקון דלתות בעיר

נתניה לבעלי בתים עם בעיות במנגנון נעול ומפתח כגון מנעולים ותפסים של דלתות תקועים או קפואים, תפסים רופפים ומפתחות שבורים במנעולי דלתות. ככל שתקדימו להיתקל בבעיית מנעול דלת, כך גדל הסיכוי לתקן אותה בעצמכם, אז שימו לב לבעיות קלות כמו מנעול רופף או מנעול שנתקע כשאתם מסובבים את המפתח.

ישנן מספר דרכים לתקן בעיית מנעול שבור מבלי להשתמש באיש מקצוע

בין אם זה מנעול ידית או בריח שבור. אין דרך לתקן מנעול דלת שנתקע, השיטה תהיה תלויה בסיבת התקע. מכיוון שאולי אינך יודע מתי זה עלול לקרות, קרא את הדרכים הבאות לפתיחת הדלת שלך ללא מפתח כדי למנוע מצב חירום רציני.

כל אחד יכול לאבד את המפתח

אם אין לכם את המפתח לדלת הכניסה, תינעלו מחוץ לדלת. אם אתה יכול לפתוח את המנעול ויש לך את הכלים הנכונים, אתה יכול במהירות לגרום להם לעבוד ולהיכנס מחדש לביתך. בכל מקרה, למנעולן בנתניה יהיו כל הכלים הדרושים לפתיחת המנעול מבלי לפגוע בדלת שלך.
לעוד פרטים נוספים בתחום של כיצד פורץ מנעולים מתקן מנעול ו פורץ מנעולים בנתניה ניתן לבדוק ב- locksmith-manulan.co.il

במאמר זה, נדריך אותך בכל בעיות הסתימה הנפוצות כדי שתדע מה הבעיה. אבל ראשית, בואו נראה מדוע מנעול שבור מהווה סיכון אבטחה כזה בדלת הקדמית או האחורית שלכם.

בעיות של נעילת דלת בדלת חיצונית או במוסך יכולות למנוע ממך להיכנס לביתך ויכולות לגרום לבעיות אבטחה שעלולות לסכן את בטיחות המשפחה שלך

מלבד מנגנוני הנעילה והמפתחות, הדלת שלך יכולה להיות גם הגורם לבעיות נעילה: דלת מופרזת יכולה למנוע את נעילת מנגנון הנעילה במקום.

אם ניתן לסובב את המפתח כאשר הדלת פתוחה אך לא כאשר הדלת סגורה

ייתכן שהבעיה נעוצה ביישור הדלת או המנעול. אם ניתן לנעול/לפתוח את הדלת בקלות במצב פתוח, אך לא ניתן לנעול אותה כשהדלת סגורה, לרוב הדבר מעיד על בעיה ביישור נקודות הנעילה.

זה אמור להרים את הדלת בדיוק מספיק כך שהבורג יתחבר ללוחית הבריח במצב נעול. אם הבריח לא מסתובב כשהדלת פתוחה, נסה לשמן את המפתח וחור המנעול כדי להסיר חלודה שעלולה לחסום את המנעול.

יהיה צורך במכשיר מיוחד המכונה מסיר מפתחות

כדי לפתוח את המנעול המחובר למפתח השבור. לכן, נסה מסיר מפתחות כדי לתקן מנעול שבתוכו תקוע מפתח שבור. הרחק אבק ולכלוך מחור המנעול וממנגנון הנעילה כולו באמצעות חומר סיכה יבש במקום שמן.

אם אתה מוצא את מנגנון הנעילה יש בעיות בעת פתיחת הדלת

זה יכול להצביע על תקלה של המנעול, ובמקרה זה עשוי להידרש חלקים חדשים. כאשר המנעול נראה שבור ונופל מהדלת, ניתן לתקן את המנעול כביכול שבור על ידי חזרה לתהליך התקנת המנעול. אם המפתח או הידית מסתובבים אך המנעול אינו פועל, ייתכן שמשהו מכני לא בסדר בחלקי המנעול.

אם הבעיה אינה במנעול, אז הבעיה היא במפתח השחוק או ברכיבי המנעול הפנימיים. אם מנגנון הנעילה הפנימי שרוט מדי, חלוד או סתום מפסולת הוא לא ייפתח עם המפתח.

זו חוויה מתסכלת כמעט לצאת מהדלת הקדמית רק

כדי להבין שנעלת את המנעול והשארת את המפתחות בדלפק הקבלה. גרוע מכך, נעילת המפתחות במכונית מחוץ לבית יכולה להפוך במהירות טיול יום להרפתקת חיי לילה בלתי נשכחת. אינך צריך להתקשר למנעולן שיעזור לך להיכנס לבית אם איבדת את המפתח או שכחת את הקוד.