ניקוי שטיחים מקיר לקיר – האם אפשר לבד?

אני נרגש להראות לאנשים איך זה עובד וכמה כסף הם יכולים לחסוך במהלך שנה בניקוי שטיחים ורצפות. אתה יכול לקחת FlexClean בפחות מהמחיר של שירות ניקוי שטיחים מקצועי ותוכל להשתמש בו בכל עת. מוצרים ידידותיים לסביבה כגון שמפו לשטיחים זמינים בבקבוקי ריסוס ובכדורי גלון וניתן להשתמש בהם לטיפול בכתמים, כתמים, חולצי שטיחים או לניקוי הרצפה כולה.

שטיח דוקטור דומה לרוב חומרי ניקוי השטיחים בבית על ידי מילויו במים ופתרון ניקוי. מנקה אדים מחלץ תמיסת ניקוי בלחץ ומזריק לשטיח זרבובית סילון מים כדי להסיר לכלוך ולכלוך מהשטיח.

על מנת ששיטה זו של ניקוי שטיחים תממש את מלוא הפוטנציאל שלה

תזדקק למים חמים. הדרך הטובה ביותר לנקות שטיח היא לא להכניס שמפו לשמפו לשטיח ולמלא אותו במים ישנים צלולים. אתה יכול להתחיל לנקות במים או להפעיל שואב אבק מעל השטיח, אך עליך לעשות זאת לאט כדי לספוג לכלוך רופף, שיער ופיסות גדולות.

ניקוי במים לא יהפוך את השטיח שלך לנקי מספיק

כדי לשמור עליו נקי. הדרך הטובה ביותר לגרום לשטיח להיראות רענן וחדש היא לנקות היטב את השטיח בעזרת ניקוי אדים. בשל הלכלוך העמוק, ניקוי יבש של השטיח אינו נחשב יעיל כמו ניקוי אדים רטובים, אך הוא אינו חייב להיות כך.

במקום לשכור שטיח מסחרי או שתהיה לך מערכת ניקוי שטיחים מגושמת

תוכל להשתמש במגב אדים קל שלך על שטיח הרצפה הקשה או שטיח השטח. ניקוי אדים משתמש בתמיסת ניקוי המוזרקת לשטיח בלחץ דרך זרבובית סילון מים. אמנם ניקוי אדים של שטיחים ומדרגות אינו מסיר כתמים כמו כמה סוגים, אך הוא עדיין שימושי לניקוי כבד.

חלק מפתרונות ניקוי השטיחים מכילים חומרים שעלולים להיות מסוכנים לבני אדם ולסביבה

לכן חפשו שירותי ניקוי שטיחים המתמחים בניקוי קיטור או מיצוי מים חמים (הגרסה המתוארת בסעיף לביצוע עצמי) או השתמשו בחומרי ניקוי שפותחו מסיבות סביבתיות.

אם אתה מבחין בכתמים מלוכלכים על השטיח או השטיח שלך

ניקוי שטיחים מקצועי של חברה כמו Chem Dry עשוי להיות מאוחר. חברת Chem Dry מציעה מוצרי ניקוי שטיחים לבית המיועדים לניקוי ושמירה על שטיחים, בד וריפוד, כמו גם ניקוי מקצועי. FlexClean מאפשר ניקוי יומיומי של שטיחים כגון שטיחים, עץ, אריחים, ויניל, לרבד, אבן ושיש.

שואב אבק משחרר את סיבי השטיח שלך, מה שמקל על חדירת ואדים של אדים. וודא שאתה מגן על רצפת הפרקט שלך וודא כי אין פערים בין השטיח לרצפה במהלך ניקוי האדים.

אבק תכוף וניקוי וקרצוף לעיתים נדרשים כדי שהשטיח יראה חדש ורענן. שואבים את השטיח מדי כמה ימים כדי לנקות אותו באופן מקומי, ואם הוא הופך להיות מוכתם, חשוב לנקות אותו היטב כל כמה חודשים.

אם אתה גר עם כיסויי רצפה מעורבים או שטחים גדולים עם שטיחים, אולי תרצה חדר שטיח ללא שטיחים שינקה את הרצפה הקשה שלך. לשטיחים, זה זמן טוב לבצע מעט תחזוקה ברצפות הפרקט שלכם ולהתחיל בניקוי אדים.
למידע מורחב בתחום של ניקוי שטיחים מקיר לקיר ניתן לגלוש לאתר the-art-of-cleaning.co.il

ניקוי שטיחים של מונרך מסביר כי שטיח ממוצע יכול להחזיק בין חמש ל -15 שנים בהתאם למקום ובאיזו מידה אתה מטפל בתחזוקה ובאיכות הכוללת של המוצר

אם אתה גר במקום בו אין לשטיח שלך כתמים גלויים, די לנקות אותו כל שנים עשר עד שמונה עשר חודשים. חברות שטיח רבות דורשות שתנקה את המוצרים שלך כל 12 עד 18 חודשים, אך אנו מדברים על אנשי מקצוע שאפתניים המשתמשים באחד מנקות השטיח המאושרות שלהם.

הדרך הטובה ביותר לנקות מדרגות שטיח

היא לשאוב את השטיח או לנקות אותו עם רופא. הצעדים שאתה עושה לנקות את השטיח בחדר המדרגות שלך תלויים במכונות הזמינות ובסוג הרצפה בבית שלך. הדרך הטובה ביותר לנקות מדרגות שטיח היא להשתמש בשואב אבק או בשואב שטיחים.

תהליך ניקוי הסרת המים החמים שלנו לא משאיר לחות בשטיח

כדי לשמור על השטיח שלך, לבד או בשילוב עם ניקוי, יש צורך בהסרת מים חמים. טובלים מברשת ניקוי נוקשה בתערובת ושפשפו אותה מלמעלה למטה כדי להסיר כל שלב, תוך עיבוד התערובת בתנועה מעגלית לתוך השטיח כדי להסיר כתמים קשים ולכלוך מוסתר.

במהלך ניקוי אדים, אדים מהשטיח מחלחלים לרצפה ומתעבים למים. סביר להניח שהאדים ייכנסו לשטיח ויבואו במגע עם רצפת הפרקט שלכם.

שטיח ניקוי הרצפה המרוכז שלנו הכול מסיר את הבלגן מהרצפה הקשה ומשאיר אותו נקי

רענן ואף פעם לא מפוספס עם שאריות. הנוסחה לניקוי שטיחים ביסל מכילה מגן מובנה של Scotchgard ™ המסייע בהגנה על השטיח, השטיח או הריפוד שלך מפני כתמים עתידיים, לכלוך וכתמים. כולם רוצים שטיח ומהווים במובנים רבים את הבחירה המושלמת של הרצפה מכיוון שהיא לוכדת לכלוך, אבק, חלקיקים, שיער, כתמים וריחות.

הטכנולוגיה שלהם מספיק חזקה

כדי לנקות ולסדר כמעט כל בית, בין אם זה עץ, שטיח או קרשים, ולהרים דשא, אדמה ושיער לחיות מחמד ללא בעיות הודות לראש הנשלט על ידי חיישנים. עבור ותיקים, אנשי צבא ובני משפחה, ניקוי שטיחים ו- JDog שטיחים יכול להישען על הרצפה שלך כאשר אתה זקוק לעזרה מדי פעם.