תיקוני דוד שמש במודיעין

אנרגיית השמש נספגת וניתן להשתמש בה בשתי דרכים לחימום המים שלכם. מערכת מים חמים סולארית ישירה מפיצה את המים עצמם דרך אספן צלחות שטוח כדי להקל על העברת החום. מים קרים זורמים דרך אספן שמש שמחמם אותו, ואז נשלחים לקומקום גיבוי רגיל, שמחמם אותו שוב.

מערכת חימום מים תרמית סולארית משתמשת באספן על הגג דוד שמש במודיעין מורכב מקולט תרמי סולארי ומיכל אחסון מים המחוברים באמצעות צינורות ונוזלים המעבירים חום מהאספן למיכל האחסון. האספן מחובר בדרך כלל לקיר הגג הפונה לשמש, והחום והנוזל נשאבים דרך מערכת פעילה המונעת על ידי הסעה או מערכת פסיבית.

למה כדאי להתקין דוד שמש במודיעין?

אם לבית שלך אין חימום מים עדכני יהיה עליך להתקין מערכת סולארית של גד אור אנרגיות כמערכת גיבוי. המצלמות התרמיות המותקנות על גג ביתכם סופגות את האנרגיה הסולרית הדרושה לחימום מים בביתכם, והיא מסתיימת במאגר או במיכל לאחסון. אנרגיה סולארית בלבד מספיקה לחימום המים שלכם, אך זכרו שחודשי החורף בעיר מודיעין מקבלים פחות אור שמש ואם אורחי הבית נמצאים בבית או צריכת המים החמים שלכם בשיא, ייתכן שתזדקקו למקור דלק כדי לספק מים חמים.

התקנת מערכת חימום של דודי שמש במודיעין על בסיס מים סולארית דורשת בדיקות תקופתיות כדי להבטיח שהקולטים פועלים כראוי, שאין סדקים או ברגים רופפים והסרת לכלוך שהצטבר. כדי להשתמש באנרגיה הנאספת, ניתן להצטייד במערכות חימום מים תרמיות סולריות של בוני במיכלי אחסון. מערכות חימום מים סולאריות עקיפות עם לפחות אספן ומכל אחד בממוצע 7,000 ש"ח עד 12,000 ש"ח.

ייתכן שיהיה צורך גם להחליף אנטיפריז לקולטי דוד השמש הידרוניים נוזליים כאשר מים עם תכולת מינרלים גבוהה (מים קשים) מסתובבים דרך הקולטים ומצטברים מינרלים בצינורות, יש להסיר אותם על ידי הוספת תמיסה חומצית קלה למים למשך מספר שנים. ניתן להימנע מכך באמצעות מרכך מים על מנת לאפשר לתמיסות חומציות עדינות (כגון חומץ) להסתובב דרך הקולט באמצעות דודי שמש במודיעין במחזור מים חמים למשך 3-5 שנים, בהתאם לתנאי המים במידת הצורך.

ניתן להשתמש במים חמימים למשך יום או יומיים מכיוון שהנוזל במיכל האספן מגיע לטמפרטורות גבוהות יותר מאשר במערכות ללא ניקוז מערכות מסוימות משתמשות בסוגים אחרים של נוזלי העברת חום כגון גליקול או נוגדי הקפאה כדי להגדיל את מחליף החום המשטח הטבעי המעביר חום מהאספן הסולרי למי התהליכים. במערכות אלה פעילה משאבה מובנית, המעבירה פתרון מים והעברת חום דרך צינורות למיכל האספנים.
למידע מורחב בתחום של תיקוני דוד שמש במודיעין נא להעיף מבט ב-

החלפת דודי שמש במודיעין

נפח המים החמים במיכל האחסון מחייב החלפת דוד השמש, מה שגורם לו להיות גדול מזה של מערכת החימום הסולארי כדי לפצות על מזג אוויר גרוע וכדי שהטמפרטורות הסופיות האופטימליות בקולט השמש נמוכות מ- תנורי טבילה אופייניים. הטבלה הבאה מציגה אינדיקציה גסה של המפרט והאנרגיה הצפויה למערכת חימום מים סולארית עם משטח סופג של 2 מ"ר בקולט, כפי שמוצג על ידי שני הצינורות המפונים ושלוש הלוחות השטוחים במערכת זו. בקר ההפרש מזהה את הפרשי הטמפרטורה בין המים היוצאים מהאספן לבין מיכל המים דרך מחליף החום.

על פי דו"ח אחרון חימום באמצעות דודי שמש במודיעין למשקי בית עם אקלים מתון וחשבונות חשמל נמוכים היא אחת הדרכים הקלות ביותר לשימוש באנרגיה מתחדשת ולחסוך בעלויות אנרגיה. מערכות סולאריות הופכות את אור השמש לחשמל, בעוד שמערכות תרמיות סולאריות אוספות אנרגיה סולארית ליצירת חום. במדינות רבות בצפון אירופה משתמשים במים משולבים של מי יונים וחימום סולארי (מערכות קומביות סולאריות) לאספקת 15-25% מאנרגיית החימום בבית.

במקרים רבים מבצעים החלפת דוד שמש במודיעין ואף מבערי חימום מרכזי גדולים נועדו לכסות את עומס החימום בחורף ויכולים לשמש כמחממי מים בקיץ. ערכים עונתיים אופייניים למערכות הקונבנציונאליות הטובות ביותר ויכולים לשמש בסיס להערכות החלפת דלק עתידיות כאשר רוב מערכות החימום מותקנות בשילוב עם מערכות סולאריות, כגון מערכות בעלות יעילות גבוהה יותר.

חברת גד אור אנרגיות מתקינה, מתקנת ומתחזקת מחממי מים, לרבות מחממי מים, דוודים, מערכות ללא טנקים, מערכות מים סולאריים ומערכות בריכה. כ -25 % מצריכת האנרגיה הפרטית מיוחסת לחימום המים, המושג על ידי שריפת דלקים מאובנים. בשנים האחרונות הושגה יעילות גבוהה יותר במערכות קונבנציונאליות באמצעות בידוד משופר של צינורות ומיכלי אחסון, שימוש בדודים בעלי קיבולת חום נמוכה יותר והפחתת הפסדי חום מארובות.

עלות ממוצעת להתקנת דוד שמש במודיעין

העלות הממוצעת של התקנת דוד שמש היא בין 4,000 ל -10,000 ש"ח, אך רוב האנשים משלמים 9,000 ש"ח עבור דוד שמש מותקן בגודל 100 ליטר עם חימום מים עקיף. האחים בולדן מספקים שירותי התקנה, תיקון ותחזוקה מלאים כך שלא תצטרך לדאוג אם דוד השמש שלך יפעל בעת הצורך. שים אותו היכן שרוב האנרגיה הדרושה היא בשמש, ועלויות חימום המים הזורמים שלך יירדו.

למים ביתיים במודיעין יש תכולת מינרלים גבוהה יותר מאשר מים קשים מה שמוביל להצטברות ולהקצפה של מינרלים כגון מצבורי גיר בדודי שמש הידרוניים במודיעין. ברור שבמדינה הספציפית הזו עם הרחבה גדולה מצפון לדרום ושינויים גדולים בקרינת השמש מערכת ההתייחסות לחימום מים סולאריים אינה העיצוב הטוב ביותר לכל הארץ.

אספן משולב ומיכל אחסון הם הזולים ביותר מבין שני סוגי מערכות החימום הסאריות הפסיביות ונוטים להעדיף את בעלי הבית בשל קלות ההתקנה והצרכים הבסיסיים שלהם.

בשנות התשעים, שנתמכו על ידי הנשיא ג'ימי קרטר בשנת 1978, התקינו האמריקאים יותר ממיליון פאנלים סולאריים על ידי יותר מ -200 יצרנים בארה"ב, כולל חברות מובילות כמו תאגיד גרום מן וחלל וסירס רובוק.