תביעות ייצוגיות

נציג ייצוגי, המכונה גם התובע הראשי או נציג התובע או התובע, אחראי להורות לעורך דין להגיש תביעה ייצוגית, לייעץ לתיק ולהסכים להסדר פשרה. פסק דין או הסדר מוסכם מתעוררים כאשר התביעה נוגעת לחברים בקבוצה גדולה הידועה בכיתה, והעונשים ששילם הנאשם מתחלקים בין חברי הקבוצה.

תביעה ייצוגית

היא כלי פרוצדוראלי המאפשר לאחד או יותר מהתובעים להגיש תביעה בשם קבוצה או קבוצה גדולה יותר. מכיוון שמקורו בצדק, תובענות ייצוגיות הן כלים פרוצדוראליים שימושיים המאפשרים לייצג מספר קטן של תובעים מבלי לחייב קבוצה שלמה לפעולה אחת. במילים פשוטות, תובענה ייצוגית מאפשרת לבית המשפט לטפל בתביעה שלא תהיה ניתנת לניהול אם כל חבר קבוצה – אדם שסבל מאותו עוול בידי הנתבע – היה חייב להצטרף לתביעה ולהיקרא כתובע.

תביעה ייצוגית

הידועה גם בשם תובענה ייצוגית, תובענה ייצוגית או תביעה ייצוגית היא סוג של תביעה בה מפלגה או קבוצת אנשים מיוצגים על ידי חבר או חברים בקבוצה אחרת או אנשים המייצגים חברים בקבוצה. של חברים. תובענות ייצוגיות מובאות על ידי תובע נגד אדם או חברה מטעם קבוצה גדולה או אנשים. הקבוצה הגדולה יותר של אלה שנפגעו יכולה לאשר כי הם הושפעו מפעולות הנתבעים, מה שהוביל את התובעת לפנות את התיק לבית המשפט.
למידע נוסף בתחום של תביעות ייצוגיות מומלץ לבדוק ב- https://ts-lawfirm.co.il/

עורכי הדין של התובעים

ובראשם עורכי דין ארציים לשכר ותביעה ייצוגית, הם הגשת תביעות ייצוגיות בגין אי מתן הפסקות ותשלום שכר סופי המפר את חוק התחרות והסנקציות האזרחיות בקליפורניה (PAGA) וביקש נזקים משמעותיים של עד שמונה נתונים.

לאחר שורה של החלטות שליליות בבתי המשפט הפדרליים בקליפורניה

מינתה וייל אתמול (שלישי) בבוקר ("TMI" או "TMI"), קמעונאית לאומית מובילה, להחליף משרד עורכי דין בולט המסוגל לבצע בקשת הסמכה בכיתה ולדחות את הנתבעים לבקשות אישור נוספות ובקשות שיפוט מסכמות.

בתביעה ייצוגית נפרדת שהוגשה לבית המשפט הפדרלי בסן פרנסיסקו, וויליאם צ'מברליין טוען כי מאסק הטעה את המשקיעים בין 7 ל -10 באוגוסט בטענה שהמשקיעים גיבו את העסקה והבטיחו את המימון הדרוש לתפיסת המרחב הפרטי.

לגיבסון דאן יש רקורד חסר תקדים בהבטחת שחרור מוקדם במקרים בהם נאשמים אחרים העומדים בפני תביעות דומות נאלצים לעבור גילוי יקר ומסובך והליכי חקירה אחרים

חברת Dunn & Crutchers של גיבסון מוכרת כחברה בעלת מומחיות מתקדמת בפעולות ייעודיות בין-תעשייתיות, וסיימה לאחרונה את שילוב בתי המשפט לערעורים וערעורים, ו- Law360 כינתה אותה קבוצת תירוץ ייצוגי לשנת 2019. התובענות הייצוגיות והקבוצות המורכבות של התדיינות משפטית משלבות ניסיון רב עם תובענות ייצוגיות, מומחיות ניכרת וגישה מתחשבת, אסטרטגית ויצירתית כדי לספק ללקוחות אסטרטגיות טובות להגנה על התדיינות קשה.

קרלטון פילד הגנה על מאות תביעות ייצוגיות בסיכון גבוה במספר תחומים מרכזיים

כולל כספים, ביטוחים, הונאות צרכנים, בריאות, נדל"ן, הגבלים עסקיים, ניירות ערך, אחריות על מוצרים, עבירות רעילות, תקשורת, מיסוי, בנייה ותעסוקה. הגנו והאיץ את החלטתם של רבים מהמעסיקים הגדולים והמוכרים בעולם בתובענות ייצוגיות וייצוגיות.

צוות התרגול של יותר מ -70 עורכי דין של קרלטון פילדס מטפל בתביעות ייצוגיות מורכבות בבתי המשפט במדינה ובפדרלים ברחבי הארץ

כולל בית המשפט העליון האמריקאי. יש לנו ניסיון רב בייצוג מעסיקים בתובענות ייצוגיות ובמקרי אפליה גדולים יותר בממשל, סוכנויות ממשלתיות ובתי משפט ויודעים את החששות המיוחדים של כל סוג של תביעה ומשרד.

יש לראות בתביעה ייצוגית על ידי בית משפט מוסמך אם

היא עומדת בקריטריונים מסוימים הקבועים בחוק חוק המכונה כלל 23. קריטריונים אלה כוללים את קיומה של קבוצה מהותית של אנשים עם טענות דומות אינטרס משותף, סוג מסוים או סוג תביעות הנדון, והגנה על ידי עורך דין ייצוגי. חלק מהחברות כללו בחוזי הצרכנים או העסקתן את הביטוי "בחר לפתור תביעות באמצעות בוררות פרטנית", אך השימוש בבוררות אינו מונע תובענות ייצוגיות.

בתי המשפט האמריקאים צריכים לפעול לפי דוגמתם של אחינו הבריטים ולהשתמש בכוח הצדק שלהם כדי להימנע מרוב תביעות בהן אנשים רבים תובעים נאשמים משותפים בגין אותן הפרות.