איך מתקנים מקרר

עליך להסיר את הלוח האחורי של המקרר ולמצוא את האביזרים לחיבור הצינור למקרר כך שיבצבץ מהחלק האחורי וקצה התקע של מושב הדחיסה שלך במקומו. חזור על ההרכבה של חיבור הדחיסה בקצה המקרר של צינור הפלסטיק. צינורות מים קיימים מהקיר יוצאים מהחריץ התחתון שאליו נכנס המקרר שלך.

כשסיימת, צינור המים זורם אל הצינור שלך בחלק האחורי של המקרר. לפני ההתקנה עליך לזהות את צינורות המים הקרים הקרובים ביותר למקרר. התחל במציאת מקור מים קרים ליד המקרר (כיור, רצפה, קיר, תקרה וכו ').

ברוב המקרים צינור המים עובר מברז המטבח לצינור המים שבין ארון המטבח למקרר

אם אתה מקיש על אספקת המים הקרים מהברזים בכיור, עליך לקדוח חור בתחתית הארון מאחור ולהעביר את הצינור דרכו למקרר. אם לא ניתן להעביר את הצינור דרך ארונות המטבח, עליך להוביל את הצינור לרצפה בה נמצא המקרר.

ערכת אספקת המים במקרר כוללת אביזרי דחיסה בקצה כל צינור. איור 6-8 רגל. יש צינור ספירלי נוסף במקרר, כך שתוכל לשלוף אותו לניקוי. הסר את צינור הסליל הכלול והנח את הצינור במורד השביל הרצוי לשסתום במקרר.

לאחר שהמקרר מותקן ומחובר

פתח את שסתום הסגירה החדש ובדוק את כל צינור המים והמערכת של המקרר אם יש נזילות. אם אין לך צינור מים עצמאי למקרר שלך, השלב הבא הוא להקיש על הצינור המספק את הכיור או מדיח הכלים. כדי להתקין מקרר חדש עם מתקן מים וקרח, עליך לגשת לחלק האחורי של המקרר ולחבר את צינורות הנחושת או הפלסטיק ואת צינור המים של המתקן לצינורות המים הקיימים בביתך.

אפילו התקנת מקרר יכולה לחסוך כסף ולהועיל לדעת כיצד לעשות זאת

זה יכול להיות לא נוח להזיז את המקרר וצינור המים, אחרת לקנות אספקת מים טובה וצינורות אם צריך. בעזרת הכלים הדרושים לך, המקרר, צינור המים ופרויקט ה- DIY שמוכן עבורך מההתחלה, תוכל לחסוך זמן ותסכול.

אני חייב להודות שהתקנת מקרר עם מכונת קרח ומתקן מים

היא פרויקט הבנייה הקל ביותר שעשיתי בעבר. לעתים קרובות אנו אומרים שהדרך הקלה ביותר להתקין מקרר היא להתקין את הספק בחינם, אך אם הוא רוצה לגבות ממך 75 $ עבור מכונת קרח ומסנן מים, אתה יכול לאחסן את הישן ולהכניס אותו למוסך או מרתף (בהצלחה בהעלאת המדרגות). קל לעשות את העבודה בעצמך כל עוד אתה קורא את ההוראות שלך ויש לך כמה כלים פשוטים. במאמר Family Handyman הזה אראה לכם כיצד להעביר את צינור המים מהמקרר שלכם למתקן הקרח / מים האוטומטי.
למידע מורחב בנושא של איך מתקנים מקרר יש לבקר ב- yourappliance.ca

כדי להכניס מים למקרר שלך בכדי לספק קרח ומים לדלת המקרר שלך, עליך לקנות ערכת קו אספקה. ברוב המקררים יש קווי אספקה המצוידים בערכות וחיבורי רשת שהם כל מה שצריך. שים לב כי ערכות צינור מים אינן כלולות אם אתה קונה את המקרר שלך ויש צורך לרכוש אותו מראש.

לא משנה איזה סוג של חומר אתה משתמש

צינור המים שלך צריך להיות באורך של כמה מטרים לפחות, מה שנדרש כדי למשוך את המקרר מהקיר כדי לתחזק ולנקות את המקרר והגריל. חבר את צינור המים ומקור החשמל לחלק האחורי של המקרר וודא שהוא לא יתדבק כשאתה מחליק למקרר. כדי להיפטר מאבק ולכלוך, יש לטאטא את החדר מסביב למקרר ולחבר חשמל ומים (ודאו שהכבלים בדרך לקיר כדי שלא יתפסו כשהמקרר יחליק).

אתה יכול לראות במדריך ההוראות כמה מקום המקרר שלך צריך

אבל עדיף מרווח אוויר של 1/2 בין המקרר לקיר. ברגע שאתה מרוצה מהחלל בו ימצא המקרר, הניח את המקרר מול החדר כך שיהיה מרחק מספיק בינך לבין המקרר. כדי להזיז את המקרר, הכי קל להשתמש בעגלת יד ולהטות את המקרר לצד כך שהמשקל בצד זה יתאזן.

במקררים מודרניים אין את הסלילים החשופים שאתה עשוי לזכור מהחלק האחורי של המקרר של סבא וסבתא שלך

במקום זאת, הסלילים במקררים המודרניים מחוברים לגוף לוחית המתכת בחלק האחורי של המקרר. אם למקרר שלך יש דלת כניסה, מים קרים מסופקים ומשתמשים במסנן קרח זמין, הם חולקים את אותו האוכל.

לאחר התקנת המקרר

כל שעליך לעשות הוא לשנות את הדלת והדלת הפוך הזמנה ואתה בדרך. חלק מתקיני המכשירים אומרים ששסתום אוכף עובד, אך רוב יצרני המקררים ממליצים לקדוח חור בצינור כדי לשפר את הזרימה, או להשתמש בשסתום שחודר את החור ומתחבר לאפשרות הפחות אמינה ( בדוק את הוראות ההפעלה שלך). עכשיו הגיע הזמן להתקין את המקרר החדש במקום נחמד במטבח, מוכן להתפעל מבלי להסתכל על הירקות הקרים.