איך משתמשים ב- Rolling trays (קססונית)?

עם כל מה שאנו עושים היום, יצרנו עיצוב נצחי שהוא פונקציונלי לא פחות מאלגנטי. קססוניות פשוט כל כך מסוגננות שהם עושים צדק עם כל אחד מההיבטים החשובים ביותר: משטח גלגול שטוח. לאלו מאיתנו שאוהבים את סגנון הגלגול דמוי המפרק, מגש גלגול הוא האביזר המושלם. כמו כן, ברצוננו להזכיר את מגשי הגלגול הגולמיים העונים על הציפיות שלנו ומהווים את המודל לאופן התגלגלותם.

אריזת קססונית– זה לא רק חוסך אובדן של צרור קנאביס במהלך תהליך הגלגול- זה גם חוסך צרור מהכסף שהיית מוציא עליו- מגוון אביזרים לשמירה על העשב שלך בתוך מדינה מאורגנת טוב יותר

תריסי הגלילה הטובים ביותר מציעים חלקים לאחסון אביזרים קטנים שיכולים ללכת לאיבוד או לא במקומם, כגון מסננים, נייר ומציתים. הם מצוידים גם בתאים נוספים בהם ניתן לאחסן את העשבים והמפרקים שאתה מייצר.

תקבל סט מגש לגלגול שמגיע עם חיבורים טרומיים, ניירות מתגלגלים וגאדג'טים אחרים. רולקיטים צריכים לכלול גם טוחנת, מזוודה ומיכלי אחסון.

אתה יכול לאחסן את כל הטבק

עשבי התיבול וכלי הגלגול שלך במקום אחד עם מגש המותאם לסגנון שלך. עדיף שיהיה לך מגש שבו אתה יכול לאחסן את ציוד התכשירים, הניירות, הצינורות הקטנים והמאיידים הניידים שלך. רק וודא שהדולרים היקרים שלך נכנסים לצינור שלך והעיתונים לא מונחים על הרצפה.

בעזרת מגש מתגלגל

אתה לא רק שומר על הציוד שלך בסדר, אלא אם אתה טוחן את העשב שלך- או שובר את הניצן בידיים- כפי שעושה ידידי המוזר צ'אד- אתה יכול לשפוך את החומר על המגש ו אתה לא דואג לפספס חתיכות של העשב שלך. מגשי גלגול גדולים יותר בגודל 14 אינץ 'על 11 אינץ' יכולים להכיל את הלחמניות, הניירות, המסננים והטבק שלך. הם נועדו להתאים למגירות ולארונות ולשמור את כל אביזרי העישון שלך במקום אחד ולא רחוק מהעין.

מגש מתגלגל

הוא כלי המסייע לגלגל את המפרק הבוטה הימני, לחצות את המפרק, להעביר אותו לחברינו וליהנות מהשבתה נינוחה לאורך כל ההתקנה. זה עוזר לנו למצוא את המפרק המתאים לסליל בוטה, מה שמקל על זה כמובן מאליו שמגשי גלגול הם חובה לכל בונה ומלאי הכלים שלו. הדברים המכריעים שמכיל מגש לגלגול בכדי להפוך אותו לנוח, לשלוט באמנות הגלגול הם משטח שטוח וגדול שנותן לנו כל כך הרבה מקום לשלמות את מלאכתנו וצורתו, כדי למנוע מהעשבים ללכת רחוק מדי ולשמור אותו במקום שבו הוא נמצא אנחנו אוהבים את זה.

אחת הסיבות העיקריות לרכוש קססונית

היא להשתמש בו להכנת גדם או מפרק לפני גלגולו. הדבר המגניב בשימוש במגש מתגלגל הוא שקל לקטוף חלקים קטנים מהעשבים ולהכניס אותם לפינות המגש שנועדו להיות קלים לניקוי. על ידי שימוש במגש הגלגול תוכל למנוע קודם כל אסונות ונותן לך מספיק מקום לגלגל מבלי ליצור כאוס בכל מקום.

כפי שכבר הזכרנו

למגשי במבוק או גלילי עץ יש תכונות שונות כגון טוחנים, חריצים, טיפים לגלילים, חריצי נייר גלילים וחריצים, והמחיר יכול לנוע בין 20 $ ל -100 $ כאשר אתה קונה קססונית ממותג , אבל העלות תהיה גבוהה יותר. למגשי סיליקון יש פונקציה כפולה, וניתן להשתמש בהם לגלגול ולניפוח. המחיר תלוי בגודל מגש הגליל המתכתי, אך בדרך כלל מגש גליל סיליקון עולה בכל מקום בין 5 $ ל 30 $.

קססונית מתכת עמידה יותר מקססונית פלסטיק וקססונית סיליקון

שהם עמידים בפני שריטות. לרוב המגשים יש קצה מוגבה ומשטח שוקע, מה שעוזר ליצור את הצורה המושלמת לאחיזה של עשבי תיבול רופפים. צורת המגשים עוזרת גם לאסוף עשבים שוטים באמצע על נייר או באריזה בוטה.

מגשים הם כלי מצוין לשכלול ולייעל את תהליך הגלגול שלך. הם נועדו לשמור את כל אביזרי העישון שלך וצמחי המרפא החוקיים במקום אחד. הם גם מקלים עליך לאסוף עשבי תיבול תועה מבלי לאבד אותם בשביל הכסף שלך.

יש הרבה אביזרים שאתה יכול לקחת כדי לשפר משמעותית את מפגש העישון שלך. הנפוצים ביותר הם מגשי הגלגול המגיעים עם מגש מתגלגל.

אתה יכול לשים עליו את כל כלי העישון שלך ולגלגל כל ג'וינט שתרצה

אבל התפיסה היא שמגשים קטנים אינם מציעים מספיק מקום ליצירת מפרק, במיוחד אם אתה רוצה לגלגל כמה מפרקים במקביל. למקלות עשבים במגשים רגילים יש פינה של ממש, ואין בזה שום דבר קשה.

כאשר אתה מתחיל להשתמש בשולחנות, ספרים וחפצים שטוחים אחרים כדי לגלגל, הם יכולים להיות דביקים ומלוכלכים עם הזמן. לא משנה כמה טוב אתה מצליף במפרקים, חלקים קהים מתחברים וחלקים רופפים נושרים.