מחירי איור לספרים

עבר זמן רב מאז שרציתי # Ve לכתוב ולתרגם עצות בנושא איורים לתמחור. איור של ספרי ילדים יכול להיות אחד התחומים המשתלמים ביותר עבור אמנים, והתחרות היא קשה, כך שאם מישהו רוצה למכור לך מוצר, איור שלו, זה מקום שיש בו קצת בלבול במחירי האיורים. אז אם אתה מבקש את מחיר האיור שלך, המאייר מבסס את הצעתו על ההצעה לה הוא יזדקק.

זה מצביע על כך שהאיורים לספרי ילדים נעים בין 250 $ ל -1,500 $ כל אחד

כאשר השונות נקבעת על פי גודל, סגנון, צבע ותהילה של האמן. העלות הממוצעת של ספר שפורסם היא בין 200 $ ל -2,500 $ וכוללת עלויות הדפסה, דמי הדפסה, דמי משלוח, דמי משלוח ועלויות אחרות. אם הדפסת צבעים יקרה יותר משחור לבן או אם הספר מודפס מראש, הוצאה לאור של ספר ילדים עשויה לעלות יותר מ -10,000 דולר. על מנת שתהיה לך דרישה חזקה לספרי ילדים, עליך ללמוד גם כיצד לכתוב ספרי ילדים, שייתכן שתצטרך ללמוד בבית הספר.

כסופר בהוצאה עצמית יש לך תקציב לשקול, שכן תשקול מספר אפשרויות ומחירי עיצוב כריכה. זה ייתן לך ולספר שלך מושג טוב יותר למה לחפש בעת חישוב עלות הפרסום העצמי.

עליך להיות בעל גישה למידע הבסיסי המופיע להלן לפני שתוכל לעלות על מחיר האיור או פרויקט האיור שלך. לידיעתך, המחירים המפורטים להלן מתפרסמים בלבד ואינם כוללים את עלות הדפסת הספר או מסירת הגרפיקה.

דמי הכניסה לאיורים של הוצאת Palmetto הם $ 250 ($ 1,000) עבור איור של רבע עמודים ו- $ 300-500 עבור ספר שלם. איור של רבע עמוד עולה APs250 – APD400, וספר איורים בגודל מלא עולה AP של $ 300 – 300,500.

למספרים גבוהים יותר

תוכלו להסתכל על מחיר ספר בגודל מלא עם איורים או ספר מלא עם רבע עמוד. מחיר האיורים יכול להשתנות במידה רבה בהתאם לז'אנר, חוויה ומורכבות, אך העלות הממוצעת של איור היא כ -260 דולר. עבור איורים צבעוניים בעמוד מלא, אני בדרך כלל רואה הצעות מחיר בטווח של 200 עד 500 דולר. ספר מאויר מלא עולה בסביבות 250 עד 300 דולר, תלוי בגודל ובמורכבות של יצירות האמנות. במחירים ארציים בתעריף אחיד, עלות פרויקטים של איורים היא בדרך כלל בין 90 $ ל -450 $, ועל איורים מפורטים יותר, חברות ואנשים פרטיים יכולים לצפות לאלפי אירו. כצפוי, ספר מאויר מלא יכול לעלות עד 1,500-2,000 דולר לעמוד, או עד ספר בן רבע עמודים.

כפי שאתה יכול לראות ממחיר הספר

כמה מהדורות קצת ישנות יותר, אז אנסה לתת לך מושג כמה הן עולות. מחירי האיורים בענף לא יעלו בצורה דרמטית, אך אם זה יקרה יותר או יותר ממחצית זה יגרום לבלבול רב. מדריך זה נותן לכם את כל המידע הדרוש לכם בכדי להיכנס לשוק איורי ספרי הילדים. אם אתה לומד לעבוד למטרות שלך – הוצאת ספרים – אתה יכול להתחיל בשירות איור הספרים שלנו.

קריאת רומן שלם אורכת זמן רב

שבדרך כלל אינו נכלל בשיעורי האיור. כדי לקבל אומדן מדויק של מחיר הבסיס, עלינו לבדוק כמה מרוויח בדרך כלל מאייר ספרי ילדים מתחיל, כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת תמחור עבודתו, איזה עומס עבודה לשים, ואילו סוכנים יש לך. אנו קוראים לכל הלקוחות החדשים להגיש תיאור כתוב של ספרם, כולל מספר האיורים הנדרשים ואילו איורים יופיעו. אם תשכחו כמה אמורה לעלות איור מקצועי, צרו איתנו קשר ואמרו "אני יכול להשתלט על איור בודד, לפעמים יותר", כדי לחסוך כסף.
למידע מורחב בתחום של מנשה בטיטו איור לספרים ומחירי איור לספרים באפשרותך לבקר ב- menashe.org.il

בתור מחברם של 12 ספרים, גילינו שזה עולה בממוצע 2,000 דולר לכתוב ספר מההתחלה ועד הסוף. בהתאם למורכבות הציור ולניסיון של אמן, תוכלו לשלם בין 500 ל -3000 דולר עבור איור כותרת.
לעוד מידע בנושא של מחירי איור לספרים יש לבקר באתר animation.org.il

אם יש לכם תקציב של 1000 דולר לאיור, תוכלו לשכור סטודנט ליצירת 5 איורים באיכות נמוכה, או לשכור מאיירים מקצועיים ליצירת איור באיכות גבוהה באותו מחיר. סרט מצויר קטן שיעודד אתכם יעלה לכם, כמובן, אך לא כמו איור בגודל מלא.

אם אתה אוהב את מה שאנחנו עושים ואם אתה רוצה להזמין מאייר של ספרי ילדים ויש לך תקציב להמחשה

הנה השלב הבא. אנדרס הזמין את הדברים הבאים: "הזמנתי איורים לספר זה וקרוואן לספר אנימציה. אנו יכולים לדון בדרישות, ואם יש לנו מידע מפורט יותר, אנו נשלח לך איור ספר חינם.