מה הן שקיות פס סגור (zipper bags)

נמדד מהצד לצד התיק בכדי לכוון את הפתח בחלקו העליון, ואת האורך הנמדד ממעקה הרוכסן לתחתית התיק. שימו לב כי אזור השפתיים של הרוכסן אינו כלול במידות האורך.

שיני רוכסן הן חלקים שרצים שמאלה וימינה לאורך הרוכסן. בעוד המחוון מחליק מעל מעקה הרוכסן, שיני הרוכסן משתלבות וסוגרים את הרוכסן.

מחוון רוכסן הוא מרכיב ברוכסן המחליק מעל הרוכסן כדי לפתוח ולסגור את התיק. השקופיות הן הכינוי הרשמי לחלקי הפלסטיק או המתכת שמניעים את הרוכסן בעת פתיחת וסגירת שקית. כאשר המחוון מחליק בכיוון השני, שיני הרוכסן מופרדות.

השיניים

הידועות גם בשם היסודות, הן פיסות מתכת משני צידי הרוכסן המתחברות ונפרדות כאשר המחוון נע למעלה ולמטה. בקצה כל צד של כל שן יש חתיכת פקק הנקראת עצירה עליונה או עצירה תחתונה, שמונעת מהמחוון לסטות רחוק מדי מהמהלך. סרט דבק הוא פיסת בד שיש לה חיבור בין השיניים לתיק והיא מצויה בדרך כלל על פוליאסטר, אך ניתן לייצר אותה מחומרים אחרים.

אם אתה לוקח איתך את Ziploc או שקיות ניילון אחרות למיחזור

הקפד לנקות ולייבש הכל לפני שתוריד אותם. גם אם נזרקים רק 500 שקיות רוכסות, זה עדיין אומר שכמות עצומה של פלסטיק מסתיימת במזבלה או במשרפה. בדוק עם מחוז הפסולת המקומי שלך אם יש מרכז לאיסוף שקיות פלסטיק. זה אומר שהחלק הקשה ביותר במיחזור שקיות עם רוכסן הוא להזכיר לילדיכם להביא את ארוחות הצהריים הריקות שלהם. Ziploc הוא שם המותג לשקיות ניילון, יחד עם מוצרים רבים אחרים של SC Johnson.

המונח "שקית זיפלוק" הפך למונח כללי לשקיות איטום עצמי המשמשות לאחסון מזון ופריטים אחרים

שמות נפוצים אחרים לשקיות אלה כוללים שקיות סנדוויץ ', שקיות חטיפים, שקיות פלסטיק הניתנות לסגירה מחדש ושקיות אחסון מזון. ישנם פרשנויות רבות ושונות, כולל הגב, הבגט, תיק היד, תיק הגוף הצולב, תיק הנשיאה, תיק המצמד, תיק הדלי וכו '. תיק יד יכול להתייחס גם לתיק או לתיק כתף למשל.

ההיסטוריה של התיקים והארנקים מתוארכת לתקופות המוקדמות ביותר של הציוויליזציה

כאשר גברים ונשים השתמשו בתיקים להובלת כסף וחפצים אישיים אחרים. בסוף המאה ה -16 המצב השתנה כשהכניסו כיסי מכנסיים וגברים החלו לשים דברים בכיסים במקום בכיסים, והשימוש שלהם בתיקים נעלם. שקיות הניתנות לאטימה חוזרת נעו בין הוספות קלסרים לשקיות סנדוויץ 'ועד לפתרונות המתקדמים שאימפק מציעה כיום.

אכן

בנאום בבית הספר לעסקים של מרקט, סטיבן אווסניט, חלוץ מותג הכיס זיפלוק (r), נזכר בקשיים בהחדרת התיק הרוכסן. לאחר שהצרכנים הבינו כיצד לפתוח תיק עם רוכסן, הוא עבר מעברים רבים ומעל 100 פטנטים כדי להשיג את היכולות המתקדמות שמציעה Impak כיום. תיק הרוכסן שאנו מכירים כיום התפתח מניסיונו של הממציא בורחס מדסנס ליצור רוכסן בגדים חדש.

בשיניים של מה שאנחנו רואים רוכסנים למכנסיים, העיצוב של מדסן השתמש בסד פלסטיק משולב עם מחוונים ולשוניות. עם הלשוניות המשתלבות הללו, מדסן היה חדשני, אך לא מעשי לבגדים.

ייצור מחליקי פלסטיק התברר כיקר מדי

ולכן אוסטנה נמלטה מרומניה הקומוניסטית עם משפחתו בשנת 1947, ויצרה את מה שאנו מכירים כיום כסוג רוכסן. הוא נזכר כי בתחילת שנות השישים חברתו קולומביה רקורדס שכנעה אותו לנסות שרוול פלסטיק מכווץ לאלבום. רוכסנים הם שיצרו שקיות הניתנות לסגירה חוזרת, ולקח לנצח מהנדסי Ziploc לתפוס את העיצוב שנמצא בשימוש עד היום.

תיק אחסון מכווץ מחוון שקית אחסון או רוכסנים עם רוכסן ניתן לייצר בגדלים רבים, בגודל הקטן האופייני הוא 38 ס"מ x 64 ס"מ והגודל האופייני הוא 23 ס"מ x 30 ס"מ.

בכיסי הרוכסן שלנו יש משבץ תחתון המאפשר להם להתבלט על המדף

מה שהופך אותם למושלמים למוצרים כמו מזון, מוצרים יבשים וחומרה. תיקי הרוכסן שקופים במיוחד שלנו מראים כי המוצרים שלך לעולם לא יהיו נמוכים מדי או צפופים מדי כמו שקיות פולי. שקיות רוכסן עם חור תלוי יש לנו שקיות רוכסן רבות בהן תוכלו להשתמש כדי להציג את האוכל שלכם בסגנון יותר, אך תיק הרוכסן המושך את העין שלנו הוא התיק עם רוכסן תלוי. —- שקיות עם טוהר גבוה ותיקי הרוכסן הייחודיים שלנו מפוליפרופילן שקופים הם אידיאליים להצגת תוכן בצבע אמיתי והגנה על תוכן. כתחליף לשקיות עם רוכסן, התיקים משמשים לאריזת מזון, רוכסנים ומהדקים ומייצרים מיצגים מצוינים. תיקים, המשמשים בדרך כלל לאריזת מזון, מכווצים וסוגרים, הם מוצג מצוין.

שקיות פלסטיק מיקוד ClearZip (r) הן 100% פוליאתילן טהור בצפיפות נמוכה (LDPE) או פוליפרופילן (אלא אם כן צוין אחרת)

כל הכיסים של ClearZip (R) כוללים רוכסנים מובנים שלוחצים על עצמם כדי להבטיח איטום מאובטח ומהודק. שקיות פלסטיק מרוכזות עומדות בכל דרישות ה- FDA, USDA, GMP ו- TSA לאישור כשרות וליצור אוכל, ואנו מספקים גודל, סגנון והדפסה בהתאמה אישית.

מלאי השקיות שלנו עם רוכסן שקשה למצוא

הוא בדיוק מה שאתה צריך בחנות כדי להראות מקצועי ועמיד, לתלות חלקים מתיקים עם רוכסן, לתלות דוגמאות מהם, לכתוב עליהם, לצבוע אותם ועוד ועוד. שקיות רוכסן מודפסות בהתאמה אישית זמינות בגדלים מותאמים אישית, וישנן אפשרויות אחרות כגון RequestBees ישירות ליבואנים ותיקים עם רוכסן סיטונאי שנוכל לספק במחירים סיטונאיים אם תזדקק למקרה. הלקוחות העסקיים שלנו זקוקים לתיקים עם רוכסן מכיוון שהם אחד הדברים שאנחנו אפילו לא חושבים עליהם, אבל הם המצאה נפלאה שחסכה לנו אינספור שעות.

ארבע שנים מאוחר יותר

זיפלוק הוסיף צבע בכך שהעניק לרוכסן צורות של כדורי שרף פוליאתילן מותכים, מה שמספק כשרון אסתטי והנחיות חזותיות כיצד לסגור את התיק. החידוש עם רוכסן כפול בשנת 2006 חיזק את החותם והגביר את הצליל כדי להבטיח סגירה נכונה.
למידע נוסף בתחום של שקיות פס סגור מומלץ להעיף מבט ב- zipbag.co.il