בניית אתרים מקצועית

התעריף הזול ביותר מאפשר לך להשתמש בשם דומיין מותאם אישית משלך החל מ- 10.10 $ לחודש. אם אתה זקוק ליותר מ -5 עמודים, תצטרך את תוכנית Explorer, שהיא 7.48 $ לחודש. אתה יכול גם להשתמש באפשרות הדומיין בחינם, אך עדיף להשתמש בשם דומיין בתשלום באופן כללי מכיוון שאלה ייחודיים יותר.

Weebly אידיאלי לכל סוגי תבניות האינטרנט והנישות לעסקים. השתמש במערכת הגרירה והשחרור הפשוטה כדי ליצור את האתר שלך שאתה כמעצב מקצועי תהיה גאה בו. חבר מדיה ווידג'טים ולרשותך אתר בעל מראה מקצועי.

רספונסיבי ומוכן לעיצוב

עיצוב רספונסיבי הוא הסטנדרט באינטרנט המודרני, והיית מתקשה למצוא יוצר אתרים מכובד שאינו משתמש בתבניות סלולריות. אתה יכול לשתף תבניות מוכנות עם חברות אחרות בענף שלך באמצעות אותו בונה אתרים, ופלטפורמות רבות מציעות התאמות מתקדמות למשתמשים בעלי תבונה.

אז

חברה לבניית אתרים מקצועיים השתמשו ביוצרי אתרים כמו וורדפרס כדי ליצור אתרי הלקוחות שלהם, וכיום הם בונים כל מיני אתרים עם תוספים וורדפרס של וורדפרס. כל הסיבה לבוני אתרים היא שהם עושים את התהליך של בניית אתר יפהפה, אין צורך בכישורי בנייה או תכנות. סימבלה היא הטובה ביותר מכיוון שתבניות האתר שלה נוצרו בעזרת Bootstrap 3, מסגרת נהדרת וידידותית לקידום אתרים.

גרור ושחרר את WordPress Page Builder מקל על מעצבי אתרים מקצועיים לבנות אתרים מותאמים אישית עבור לקוחות

לחסוך זמן ולעזור להם לשרת יותר לקוחות ולהרוויח יותר כסף בכל חודש. בעבר היה כדאי לדעת כיצד לתכנת אתר מאפס, אך כיום מפתחים מקצועיים ו מעצבים משתמשים בפלטפורמות בניית אתרים ובתוכנת קוד פתוח של CMS לבניית אתרים. למפתחים רבים בחינם יש את כל התכונות הדרושות לך כדי ליצור פורטל מקוון נהדר עם תבניות הניתנות להתאמה אישית, עורך גרור ושחרר אינטואיטיבי, כלי שיווק ואופטימיזציה לנייד.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על יצירת דפי אינטרנט, האפשרויות החינמיות שוות מבט. אבל אם אתה רוצה אתר מקצועי ועשיר בתכונות, עליך לשלם לפחות כמה דולרים בחודש.

Wix

היא המובילה בכל הנוגע ליוצרי אתרים בחינם, אך הם מציעים גם תוכנית בתשלום חזקה. בטענת התואר כיוצר האתרים הטוב ביותר אגב, Wix משלב נוחות שימוש עם עיצוב וגמישות נהדרים. Hostinger, שבבעלות Zyro, מציע בונה אתרים קל לשימוש, אידיאלי למתחילים ומאפשר לכל אחד להעלות את האתר שלו במהירות.

Zyro מציעה כלים ליצירת אתרי אינטרנט של גרור 'נ' קלים לשימוש, אירוח בחינם ותוכנית פרמיום של 8.7%, מה שהופך אותה לבניית אתרים הזולה ביותר ברשימה זו. כלי העיצוב הקלים לשימוש והעוצמתיים שלו מקלים על יצירת אתרים מדהימים.

אם אתם מחפשים יוצר אתרי מסחר אלקטרוני, BigCommerce היא בחירה טובה. הבא ברשימת יוצרי האתרים שלנו לעסקים קטנים הוא Gator בניית אתרים. פותח על ידי חברת אירוח האתרים HostGator, Gator מקל על יצירת אתרים פשוטים בכמה לחיצות בודדות.

יוצרי אתרים לעסקים קטנים קלים לשימוש ומשתמשים בבינה מלאכותית ליצירת אתרים מותאמים אישית יפהפיים המבוססים על העמוד העסקי שלך בפייסבוק

מפתחי אתרים מקצועיים יכולים לבנות את האתר שלך מאפס באמצעות קוד מקורי משלהם בהשראת היעדים והאסטרטגיה העסקית שלכם. יתכן שתזדקק לאפליקציות נוספות לאתר שלך, כגון מנוע הזמנות מקוון, דף תכנון אירועים, חיפוש, צ'אט חי, צ'ט בוט וכו '. —- מתוך מחשבה על תכונות אלה, צמצמנו את מבחרנו בניית אתרים הטובה ביותר לעסקים קטנים עד לבחירה שלנו. עכשיו שיש לנו בונה אתרים לבדיקה, בואו נסתכל על הדרישות שלנו.

מעצבי אתרים פרילנסרים רבים וסוכנויות דיגיטליות מתאימים את שירותיהם ליוצרים אתרים מכיוון שצרכיהם והעדפותיהם של הלקוחות מצדיקים זאת

כדי לענות על שאלה זו שוחחנו על הרעיון של בוני אתרים, ניתחנו את היתרונות והחסרונות שלהם והשווינו אותם עם מפתחי אתרים. הראינו לך את חמשת המובילים שלנו ולמה בזמן הקצר שבילית עם בוני האתרים שלנו, הפופולריים מסיבה כלשהי: עליך לבחור את אחד שמתאים לצרכים שלך.

זה דורש הרבה עבודה מעשית ותכונות נוספות כמו בלוגים וחנויות מקוונות. הם גמישים יותר, חנויות מקוונות מציעות יותר פונקציות ורצוי שווקים, אפליקציות ותוספות חיצוניות.

ל- Weebly מערכת גרור ושחרר שמקלה על בניית אתר לפי המפרט שלך. מגיע גם עם עיצוב ידידותי לנייד ותאימות למספר דפדפנים.

נכתב בשיתוף קרצה חברה לבניית אתרים