פורץ רכבים מורשה

Insurify, פלטפורמת השוואת ביטוח רכב, אספה נתונים מהלשכה לפשע בביטוח לאומי (NICB) על שיעורי גניבת רכב לפי אזור מטרופולין מהלשכה לפשע בביטוח לאומי (NICB). באמצעות הנתונים הם גילו כי ל- MSA היו השכיחות הגבוהה ביותר של גניבות רכב לכל 100,000 תושבים בתל אביב.

על מנת להתמודד עם בעיה זו

מספר בלשי גניבת הרכב גדל [17] ומספר גדול יותר של גנבי רכב מתל אביב נרדפים ועוצרים. מדעני נתונים מבית Insurify, פלטפורמת השוואת ביטוח רכב, חישבו את הממוצע הארצי של גניבות הרכב ל -100,000 תושבים. מתוך כך הם קבעו אילו גניבות מכוניות מתרחשות ב- MSA עם התדירות הגבוהה ביותר של גניבות רכב (לכל 100,000 תושבים) והשוו אותן עם הממוצע הארצי.

התקנת מערכת נגד גניבה כגון מתג להרוג

נעילת הגה או נעילת בלם  ממנעולן בתל אביב בתחום הרכב יכולה להפחית את הסבירות שרכבך יגנוב. רוב גנבי הרכב המודרניים מצוידים במחשבים ניידים ובכלי עבודה ידיים, כך שמכשירים מכניים כמו מנעולי הגה יכולים להרתיע ממש. אם אינך מוצא את המדריך לרכב לכיבוי הקרוואן שלך, תוכל לפנות ליצרן הרכב. זכור שרכבך יכול להיות זירת פשע, לכן התנגד לדחף לחפש נזק, נעדרים או קשר. ודא שאתה מדווח לא רק אם אתה גר בסמוך לזירת הפשע, אלא גם אם המשטרה מגיבה לפריצת רכב.

ייתכן שתרצה לשקול רכישת שירותים זמניים למעקב ודיווח על פעילות לא סדירה שעלולה להשפיע על דירוג האשראי שלך

וכמובן, עליכם להחליף בהקדם את רישיון הנהיגה, כרטיס הביטוח הלאומי ומסמכים הכרחיים אחרים שנגנבו. לאחר שהתחושות הראשוניות של הלם ואכזבה שככו, אפשר לתהות מה יהיה אחר כך. זה זמן טוב לחשוב כיצד לשפר את מערכת הגנת הגניבה ברכבכם במקרה של פריצה בתל אביב וסביבתה, ואם היה לכם מזל עם הפריצות, כדאי להקדיש זמן לחשוב על תוכנית משחק לעתיד.

אם אתה מרגיש לא בנוח, השאר את רכבך וחפש מקום בטוח להזעיק עזרה. ברוב המקרים גנבי הרכב בורחים עם חפצי הערך שלהם ועוזבים את זירת הפשע.

שימוש ברכב מנועי או בעזרים שאינם ברכב מילוט לסיוע בביצוע פריצה ו / או נזק לדירה או מבנה תפוס או לא מיושב

2. כניסה לדירה, מבנה או תחבורה מתוך כוונה ביצוע עבירה בזמן שהיא פתוחה לציבור בכל עת, גם אם הנאשם מחזיק ברישיון ומוזמן להיכנס 2. לגרום נזק לדירה, לבניין או לרכוש הדירה או הבניין העולה על 1,000 דולר.

אם לא נקבע אחרת בפסקה (5)

כל אדם שנכנס לבית, לחדר, דירה, דירת מגורים, חנות, מחסן, טחנה, אסם, אורווה, שדה או מבנה אחר, אוהל, ספינה, רכב, רכב קרוואן, קרוואן, בית, קרוואן, מטוס, רחפן, סירה או עגלת רכבת בכוונה לבצע גניבה גדולה, חבלה או סוללה, או כל אדם שביצע פשע במטרה לרכוש כסף או רכוש בתואנות שווא יהיה להיות אשם בפריצות. אדם שמבצע פריצה, מסתנן לבית או מבצע פשע אחר יועמד לדין בגין פשע כזה. אלא אם כן נקבע אחרת בסעיף 5, כל אדם שהורשע בפריצה אשם בפשע בקטגוריה B ונרצח במשך שנה לפחות בכלא ממלכתי, עונש מקסימלי של לא יותר מ -10 שנים או קנס של לא יותר מ -10,000 דולר.

פריצה מדרגה שלישית מוגדרת כפריצה וכניסה לדירה בכוונה לבצע פשע נוסף

אדם המעורב בביצוע פריצה וביצוע כל פשע אחר עלול להיענש על הפריצה ולהעמידו לדין באופן פרטני על כל פשע. כפי שנקבע על ידי הנחיות העונש והוועדה לתקני סילוק הנציבות והוועדה לתקני שחרור נעורים, אני רואה בפריצות לבתים פשע חמור יותר מאשר פריצות מדרגה שנייה.
עבור עוד פרטים נוספים אודות פורץ רכבים מורשה ניתן לבקר ב- eyalock.co.il

על פי חוק מנעולן בתל אביב פועל

פריצה מתרחשת כאשר אדם נכנס לדירה, מבנה או אמצעי תחבורה בכוונה לבצע פשע, כאשר הדירה או המבנה פתוחים לציבור בכל עת, או כאשר לאדם יש היתר או שהוא מוזמן להיכנס אליו. מי שעושה עבירת פריצה ללא סמכות או בכוונה לבצע גניבה הוא אדם שנכנס לדירה (בית, בניין, רכב, עגלת רכבת, כלי שיט או כל מבנה אחר המיועד לשימוש כבית מגורים) או מתגורר בו בניין אחר (עגלת רכבת, מטוס, חדר או חלק). אדם שהורשע בעבירה זו או בעבירה כאמור הראשונה, דינו – מאסר של לא פחות משנה ויותר מ -20 שנה.

 

יישום פסקה (א) על תנאים הנובעים ממצב חירום, קרי שקט אזרחי, השבתות, עוצר, פינוי מרצון או חובה או צמצום נוכחותם או זמן התגובה של המגיבים הראשונים או אנשי הביטחון במדינת הבית. בחברתנו מנעולן בתל אביב ניתן לקבל הסברים מפורטים.