ציפוי שיניים בטורקיה – למה זה כדאי?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו מקבלים מבית Burkburnett Dental Family היא האם פורניר חרסינה הורס לך את השיניים. ריכזנו רשימה של השאלות והתשובות הנפוצות ביותר שלנו לשאלות אלה. מהפך חיוך עם כנר פור סיליאן הוא אחד השירותים המבוקשים ביותר שלי בטורקיה וכנראה השני הכי פופולרי.

העלות הנמוכה והפשרה באיכות הופכים אותה באופן טבעי לאופציה נהדרת עבור כל מי שמעוניין בטיפול שיניים

בין אם מדובר בשתלים, כתרים או ציפויים בטורקיה. כשאתה מסתכל על משרד השיניים לטורקיה, השאלה הראשונה שלך צריכה להיות: כמה עולה מערכת שלמה של משרדי שיניים כמו זו בטורקיה? לא קל לענות על שאלה זו, אך בהחלט שווה אותה ושווה את המחיר.

כתוצאה מכך

יותר ויותר מטופלים מבקשים טיפול בפורניר בחו"ל, ואולי זו הסיבה העיקרית לכך שרבים רבים כל כך מגיעים לטורקיה לצורך הליך זה. עלות התקנת Vaneer בבריטניה יקרה להפליא, במיוחד בהשוואה למדינות כמו טורקיה. התקנת פורניר בטורקיה יקרה בהרבה מאשר בבריטניה, אבל זה שווה את זה.
כדי לקרוא עוד אודות ציפויי שיניים בטורקיה – למה זה כדאי? כדאי לבדוק כאן: beyondsmile.co.il

למעלה מ -300,000 איש נוסעים לטורקיה לקבל השתלות שיניים לרפואת שיניים קוסמטית אולטימטיבית בתקציב האולטימטיבי

אם אתה זקוק לפה מלא ושיניים חדשות, אתה יכול להיות בטוח שתחסוך אלפי דולרים על ידי השתלת שיניים בחו"ל כמו טורקיה. הלקח הוא שתיירות שיניים אינה עוסקת רק בהליכים יקרים, אלא גם במאות החולים הנוסעים לטורקיה מדי שנה כדי לקבל טיפולי שיניים כמו ציפוי ציפויים, שתלים והליכי שיניים אחרים.

אם אתם מעוניינים להפוך את חיוככם עם ציפויי חרסינה ולענות על שאלות נוספות

תוכלו לקבוע היום פגישה עם רופא שיניים קוסמטי בבורקבורנט בטלפון 940 – 569 – 4901. רופאי השיניים והמומחים הקוסמטיים שלנו יסתכלו גם הם על עלות הטיפול בחו"ל והאם זה רעיון טוב לצאת לחו"ל לטיפול. תוכל גם ללמוד עוד על רופאי שיניים בטורקיה על ידי הזמנת פגישה באינטרנט או שיחה עם צוות שירות הלקוחות שלנו. אם לא החלטתם שיהיו לכם ציפויי שיניים בטורקיה, עליכם להיות בטוחים שתקבלו את ההחלטה הסופית שלכם לאחר שתקראו את המקצוענים של פורניר טורניר.

אם אתם מחפשים מישהו שיעריך את הציפוי בהילטון הד

אנא התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 940 – 569 – 4901. מטופלים מוזמנים לבקר באחד מרופאי השיניים שלנו כאן בטורקיה כדי להבטיח טיפול שיניים. שימו לב כי אילאג'אק מדיקל מציעה התייעצויות בחינם, מסבירה את כל הנושאים סביב ציפוי שיניים בטורקיה ועונה על כל השאלות.

יתכן שתוכל להתייעץ עם מנתח טורקי לפני הכנסת הפורניר. אם יש לך רפואת שיניים קוסמטית, זה יתרון, ורופא השיניים שמבצע סוג זה של רפואת שיניים קוסמטית יכול גם להפוך לחבר טוב שלך ומקור מידע טוב על מיטב רופאי השיניים בטורקיה.

תוכלו למצוא מידע גם על אנשים שיש להם ציפויים והשתלות שיניים בטורקיה, כמו גם רשימה של רופאי השיניים הטובים ביותר עבורכם.

מחיר הפורניר בטורקיה

הוא רק שישית ממחיר הפורניר בבית, ולמרות שהוא בדרך כלל נע בין 500 ל -1000 דולר אמריקאי, עלות הפורנירים הנשלפים נמוכה מהציפוי המסורתי. העלויות הזולות בהשוואה אלינו בבריטניה הן כמובן היתרונות הנפוצים ביותר כאשר אתה מקבל סטייה בטורקיה. בטורקיה, עם זאת, כדאי להיזהר מכלי חרסינה, שמתחילים ב -130 כ"ס 130 בלבד לשן. זה חוסך לבריטים יותר מאלף פאונד לוריד, כך עולה ממחקר שנערך לאחרונה על ידי אגודת השיניים בטורקיה.

ניתן גם לקבל טיפולי שיניים במדינות עם תקנות שיניים מחמירות יותר, כגון ארה"ב, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה ובריטניה.

פורניר פורצלן בטורקיה מציע פיתרון קוסמטי נפלא לאנשים שמתכננים לשכוח את הפורנירים בחו"ל ללא שום בעיה.

למרות שיש בהחלט מספר מרפאות שיניים אמיתיות בחו"ל

המציאות הקשה היא שמרפאות שיניים טורקיות רבות מציעות חוויות וטכנולוגיות שונות, שכן רק כמה ציפויי למינציה מוצבים בשבוע. אמנם ניתן להשיג טיפולי שיניים זולים בחו"ל ותיירות שיניים אינה כואבת באמת, כפי שטוענים בפרסומות, חלק מרופאי השיניים והמומחים לוקחים דעה שונה מאוד מדוע אנשים כה רבים מוכנים להתפשר. למרות שבוודאי קיימות מספר מרפאות שיניים "אמיתיות" בחו"ל, חשוב להכיר בכך שלא בכל מרפאות רפואת השיניים הקוסמטיות בטורקיה יש את הניסיון הדרוש לביצוע רפואת שיניים קוסמטית בטוחה. לרופא השיניים המקומי שלך אולי ניסיון מסוים בתחום רפואת השיניים האסתטית, אך ברוב המקרים ניסיון זה מוגבל ובמקרים מסוימים אף פחות.