מעצבים את המשרד: טיפים מנצחים לעיצוב אלגנטי ויוקרתי למשרדים גדולים

כאן אנו מראים לכם כמה רעיונות לעיצוב משרדי ניהול שמעניקים השראה לעיצוב חברות ומשרדים גדולים. עיצוב ארגוני עבור בנייני משרדים גדולים הוא פרויקט מרתק. תוכלו להשתמש בטיפים המוצעים כאן כדי ליצור חללי משרד מושלמים.

טיפ ראשון: בחרו 2 חומרי עיצוב שיהיו הדומיננטים בעיצוב כולו

חשבו איזה 2 חומרים יוקרתיים ומעשירים יתנו לכם את התוצאה היוקרתית ביותר. בעבר היו בוחרים בצבעי קיר בצבעי הרהיטים. אבל לפני שתבחרו את הצבעים של הרהיטים ביחרו קודם כל את החומרים העיצוביים. לדוגמה, תוכלו לבחור שהעיצוב של המשרד יהיה מורכב מחומרי זכוכית ומעץ. או שתבחרו שכל העיצוב יהיה עם עץ וחיפויים לבנים, או קרמיקה יוקרתית עם זכוכית ועוד. יש המון שילובי חומרים מושלמים לעיצוב היוקרתי.

טיפ 2: בחרו את האלמנט החוזר בכל העיצוב כולו

אז אחרי שבחרתם את החומרים שישלטו בעיצוב, תכננו את העיצוב כך שיהיה אלמנט שחוזר על עצמו בכל עיצוב המשרד. נניח ובחרתם להשתמש במחיצות, דלתות וקירות זכוכית בשילוב ריצוף ותקרת עץ עם רהיטי עץ בשילוב לבן (רק לשם הדוגמא). עכשיו כדאי שתבחרו את האלמנט העיצובי שיוסיף לנראות אך עם זאת יהווה מוטיב חוזר בכל העיצוב. בעיצוב המודרני לא מקובל לשים אקססוריז מכמה סוגים אלא כדאי להיצמד לאלמנט אחד. תוכלו לבחור אלמנט טבע בצבעים ירוקים, אלמנט פרחים, אלמנטים גיאומטריים, מפות וגלובוסים ועוד. לדוגמה, אם בחרתם טבע בצבעים ירוקים, אצליץ לכם לשלב עציצים מרהיבים, קירות ירוקים, ואפילו פינות ישיבה הנראות כמו גינה של ממש.

טיפ 3: התמונות המושלמות למשרד

תמונות ברחבי המשרד משמשות כאלמנט עיצובי מדהים הכולל בתוכו כמה וכמה יתרונות. לא רק שהתמונות מוסיפות לנראות של החלל כולו אלא הן גם מעבירות מסר וחזון של החברה כולה. בחרו תמונות למשרדים מעוצבים באתר 'זכוכית' לעיצוב יוקרתי וייחודי.

בנוסף, אם אתם אוהבים את ארץ ישראל תוכלו לשלב תמונות של ירושלים המושלמות לעיצובים משרדיים, במיוחד במשרדי תיירות או משרדים עם מנהלים ישראליים שרוצים להראות שייכות של החברה לארצה. 

התמונות יהפכו את החלל שלכם ליפה יותר ועוצמתי. אם אתם אינכם מעוניינים להעביר מסר כלשהו עם התמונות תוכלו גם לבחור תמונות אבסטרקט, ציורי צבע ועוד.