עורך דין תל אביב

לצוות התרגולים הישראלי שלנו לא רק ניסיון רב בייצוג חברות ישראליות, אלא שאנחנו גם אחת החברות הבודדות בארה"ב עם מטה בתל אביב. סאליבן מנהל עבודה משמעותית של חברות ישראליות כמו גם חברות אמריקאיות עם אינטרסים ישראליים. הנוכחות שלנו בבירת ישראל משמשת שער לחברות ציבוריות ופרטיות ישראליות, יזמים, משקיעים, קרנות ואנשי מקצוע אחרים לקבל גישה לשוק האמריקאי.
למידע מורחב על עורך דין תל אביב יש לבקר באתר guardianangel.co.il

משרדנו בתל אביב גאה להיות המשרד הראשון והיחיד בישראל של משרד עורכי דין בינלאומי המוכר על ידי המדריך המשפטי הישראלי

אנו גאים גם בכך שהפרקטיקה שלנו בישראל משרתת לקוחות כבר למעלה מ -20 שנה, כולל למעלה מ -100 מעורכי הדין שלנו במשרדים אחרים ברחבי העולם. יש לנו ידע מעמיק בהיבטים המשפטיים של עשיית עסקים בישראל וניסיון בתמיכה בלקוחות בעניינים משפטיים הנוגעים להזדמנויות בישראל.

הצוות המשפטי המקצועי שלנו מורכב מעורכי דין המתמחים בהגשת תביעות מסוג זה לעסקים קטנים ולתאגידים גדולים ברחבי העולם

ומתמחים בייצוג חברות כאלה בבית משפט. אנחנו משרד עורכי הדין הבינלאומי הגדול היחיד עם משרדים רב תחומיים בישראל, אחת מבירות החדשנות והעסקים המובילות בעולם. לקוחותינו נהנים מהכוונה צמודה של עורכי הדין המנוסים שלנו בהגנה ובאבטחה של טכנולוגיה המוגנת בזכויות יוצרים ותכנים מקוונים.

עורכי הדין שלנו ידועים בשירותים המוסמכים והמתאימים שלנו

והם לצידך בכל תחומי המשפט העסקי, התאגידי והמסחרי. זה עוזר לנו במתן סיוע משפטי מוסמך בתחומים שונים כגון חובות חוב, חוקים הנוגעים למעסיקים ולעובדים לרבות העסקה משפטית, סכסוכים במשפחה, מקרי פיצויים, תאונות דרכים, הקלות חוב וכן סוגיות אזרחות בישראל. עורכי הדין שלנו בתל אביב מספקים עזרה משפטית ומדברים רוסית, אנגלית ועברית.

עמוס מייעץ לחברת תרופות רב לאומית מובילה בהקמת עסקיה בישראל

כעורך דין ישראלי במרכז העסקים בתל אביב הוא מייעץ ללקוחותינו הזרים באינטרסים המשפטיים של ישראל. חברות סטארט-אפ רבות, חברות טכנולוגיה ומדעי חיים ישראליות פעיל ומתרחבות, פונות לשוקי הון גלובליים, במיוחד בארה"ב, בכדי לעמוד ביעדי גיוס ההון שלהם. עורכי הדין של המשרד משמשים כיועצים פנימיים ללקוחות ומייעצים בגישות חדשניות בנושאים כמו עמידה בחוקי ההשתלטות המקומיים, מבני הון, מבני מס, דיני עבודה, בדיקת נאותות ודרישות גילוי כספי. עורכי הדין של משרדי עורכי הדין עובדים יחד עם החברות החברות בשוקי ההון ובנושאי חדלות פירעון ופעילות M & A בנושא פיתוח מבני מימון חדשניים. הפרקטיקה הישראלית משתמשת ב- Latham לצורך הגעה עולמית והבנה מקומית בנושאים משפטיים מהותיים ומבני שוק עבור השקעות ישראליות נכנסות ונכנסות. לאחר משא ומתן על התנאים וניקוי המכשולים הרגולטוריים, עורכי הדין של חברת Latham יעניקו את הסיוע המשפטי הדרוש כדי למזער את חוסר הוודאות בעסקה. משרד עורכי הדין אהרוני מייצג לקוחות בינלאומיים בענייני דיני מקרקעין וירושה בישראל ממשרדיו בתל אביב. לחברה משרדים בניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

העיר פתח תקווה

היא אחת הערים המודרניות העתיקות ביותר במדינה והיא שוכנת בעיירה תל אביב יחד עם ערים נוספות סביב תל אביב ואזור יפו. כתוצאה מכך יש יותר עורכי דין במחוז תל אביב מאשר בכל מקום אחר בישראל. אחד המשרדים הראשיים של משרדי עורכי הדין כהן, דקר, פקס וברוש ממוקם בעיר זו.

משה קאהן עורכי דין

הוא משרד עורכי דין ישראלי בברית נטלינק, ארגון מכובד בינלאומי המונה יותר ממאה משרדי עורכי דין ברחבי העולם. כמשרד עורכי דין ישראלי מוערך מאוד, עורך הדין משה קאהן גאה להבדיל את ניסיוננו הבינלאומי הרב, המצוינות המשפטית והשירות האישי ללקוחותינו. לאחר קבלת ייעוץ משפטי מעורכי הדין משה חאן, תבחין בהבדל ישיר בין הצוות שלנו ללקוחותינו מבחינת נגישות ותגובה.

עמוס הקמון

הוא עורך דין בישראל וחבר בלשכת עורכי הדין בתל אביב. יוסי ויינשטוק הוא עורך דין עסקות עם ניסיון רב במשרדי עורכי דין וחברות. עובדי כהן, דקר, פקס אנד ברוש מחויבים לספק ייעוץ משפטי מקצועי לרווחת לקוחותינו. לאחר שגדל בגרמניה ושולט בגרמנית, התרכז בתחילה בייצוג לקוחות דוברי גרמנית בישראל. במהלך השנים רכש ניסיון משמעותי וייחודי בייצוג לקוחות זרים ותחומי עניין וכן את עורכי דינם בארץ ובחו"ל. בשנת 1998 עמוס שותף עם דור הרשיה, עורך דין בישראל, והקים במשותף את משרד עורכי הדין Heshia Hakmun בתל אביב.

משרד ההגנה הציבורית הוקם

כדי לספק ייצוג משפטי איכותי לאנשים הזכאים לכך. היא אחראית לייצוג תקין של חשודים בשבויים, נאשמים ונאשמים שהורשעו ולכן זכאים לסיוע משפטי בהליכים פליליים, ועבודתה מתבצעת על ידי צוות פנימי של עורכי דין המהווים צוות קבוע, וכן על ידי צוות חיצוני. של עורכי דין הפועלים כסנגורים ציבוריים ועובדים עבור משרדיהם הפרטיים. כעורך דין פעיל המתגורר בתל אביב ובתרבות המשפטית והעסקית בישראל, אני מבין את הצורך הייחודי של לקוחות זרים לסמוך על עורכי דין בישראל שיפקחו על ענייניהם.

מר פרידמן היה חבר באקדמיה הבינלאומית לעורכי דין בוועידה המיוחדת השנייה והשישית שהתקיימה בהאג לפני ארבע שנים

כדי לדון ביישום אמנת האג בנושא היבטים אזרחיים של התעללות בילדים בינלאומית בשנת 1980. בנוסף למתן ייעוץ פרטני ללקוחות הפרקליטות, המשרד משתף פעולה עם גורמים אחרים בכדי לשפר את איכות ההליך הפלילי כולו ולהבטיח את זכויות העצורים והאסירים. משרד הביטחון הציבורי מקיים קשרי עבודה מתמשכים עם בתי המשפט בישראל, משטרה, תובעים, קציני מבחן, מרכזי טיפול ואנשי משפט וביטחון, כולל מומחים לרפואה משפטית ורופאים, כולל פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים וחוקרים פרטיים.

אנו במשרד עורכי הדין אהרוני מאמינים בתקשורת

בסבלנות ובהקשבה ללקוחותינו באוסטרליה. אנו מקשיבים ומקדישים זמן להבין את יעדיהם המשפטיים הייחודיים וכל נושא אחר שיש להם. הלקוחות שלנו יודעים שהם יכולים לסמוך עלינו כדי להשיג את יעדיהם ולשמור עליהם מעודכנים בכל השלבים.