מה צריך לדעת לפני שעובדים עם asana

המדריך למתחילים זה לאסאנה מציג בפניכם את היסודות של אסאנות, כולל יצירת משימות, יצירת פרויקטים, יצירת משימות וכיצד להפיק את המרב מתכונותיו. אם אתה רוצה ללמוד עוד על פלטפורמת ניהול העבודה עבור החברה שלך, עיין בספר האלקטרוני החינמי שלנו. ניהול עבודה הוא חלק מכריע במעגל חיי העבודה של הצוות, לא רק בעבודה, ולכן יש צורך במידע בגובה הקרקע. אז אם עשיתם שיעורי בית והחלטתם שזה הכלי המתאים עבורכם, הנה כמה טיפים מדוע הצוות שלכם זקוק להם, כמו גם טיפים להפקת המיטב מאפליקציית ניהול המשימות. אני מקווה שחלק מ"טיפים לאסאנה "אלה יועילו לך ואם לא, תמיד תוכל לעיין בספרים האלקטרוניים החינמיים שלנו לקבלת מידע נוסף על מה שאתה צריך.

אם אתה רק מתחיל להשתמש באסאנה

אנא קרא את המדריך שלנו לכנסים והגדר את הכלים שאתה רוצה לתקשר איתם ולעבוד איתם. ProofHub הקל עליכם להבין את הצעדים שעליכם לנקוט כדי להתחיל ויזואלית, ותוכלו להשתמש במדריך האסאנה שלנו על ידי לחיצה על הסמלים. אם כבר השתמשת באסאנות או בכלים או בשיטות אחרות לניהול משימות, ספר לנו בתגובות

אם כבר הוספת משימה לפרויקט שלך וברצונך להמיר אותה למקטע, הוסף נקודתיים בקטע המעי הגס. אם אתה רוצה שאסאנה יקושר לפרויקטים אחרים, כגון פרויקט בפרויקט שלך או פרויקט אחר באותו אתר, עליך לעשות זאת.

באזור השמאלי תמצאו סקירה כללית של asana של הפרויקט שלכם

אותו תוכלו להגדיר בעזרת תבנית הפרויקט של asanas. בדרך זו ניתן לראות במבט חטוף את הפרויקטים של החברה שלך, החל מהתאריך וכלה בשאלה מי אחראי על הפרויקט הכולל. איך לעשות את זה: לאחר שיצרת פרויקט חדש של AsANA, עליך לשלוח אותו הלוך ושוב בין הפרויקט שלך לפרויקט החדש בתבניות הפרויקט.

תכונת ציר הזמן מאפשרת לך למפות את התהליך כולו ולקבוע מועדים למשימות ספציפיות

להוסיף תאריכי יעד, לתזמן משימות בלוחות הזמנים ולתזמן אותם למועדים, ואז להוסיף תיאורים והערות לכל משימה. התאמת מצב המשימות עוזרת לך להתמקד במה שרלוונטי במיוחד, במיוחד אם יש לך מספר מנהלי פרויקטים. כיצד לעשות זאת: כאשר אתה משתמש באסאנה לניהול פרויקט עם מספר אנשים, אתה מקצה משימה לחבר צוות ספציפי. לדוגמא, אם יש לך צוות אנשים שעובד על הפרויקט ש- AsANA מתכנן, פשוט הקצה משימה זו לחברי הצוות.

אם אתה משתמש באסאנה

כדי לנהל פרויקטים ולעבוד עם לקוחות או צוותים שונים, אתה יכול ליצור סביבות עבודה נפרדות. אם ברצונך להשתמש בו לצוות שלך או לפתרונות ניהול משימות פרטניים, אך אין לך תחום חברה, פירוש הדבר מקום עבודה למשימות אישיות. לדוגמה, אם אתה משתמש ב- asanas לניהול פרויקט או עבודה שקשורים ללקוח או צוות אחר, הוסף סביבת עבודה עבור המעורבים והוסף אותה לשטח העבודה שאיתו אתה רוצה לעבוד, או שמור אותו לעצמך. איך זה עובד? AsANA היא בחירה טובה אם אתם מחפשים כלים לניהול פרויקטים המתחשבים במספר סוגי צוותים בארגון שלכם.

אתה יכול לקחת את מה שאתה כבר עושה עם אסאנה ולשתף אותו עם חברי הצוות החדשים כאשר המטלות מועברות. יהיה לך כלי שאתה באמת מכיר ומשתמש בו כדי לפתח את כל ההיבטים של העסק שלך.
למידע מורחב על מה צריך לדעת לפני שעובדים עם asana עליך לבדוק כאן: fillva.com

כל כך קל להקצות משימות אסאנה וגם לתת לחברי הצוות שלך את כל מה שהם צריכים לדעת כדי לבצע את העבודה.

אם ברצונך למיין או לסנן רשימת משימות

באפשרותך להפעיל את תצוגות הפרויקט שלך ב- Asana. Instagantt הוא תוספת של Asanas – כלי ליצירת דיאגרמות של Gantst לפרויקטים. הדרך הקלה ביותר לנהל וליצור תרשימי Gantts ו- Ch בפרויקטים של Asana שלך היא ליצור חשבון Instapoint המשויך ל- AsANA. אתה יכול גם להשתמש ב- API של Asanas כדי לחלץ מידע משדות מותאמים אישית במשימות Asana שלך באמצעות שדה מותאם אישית, כגון שם משימה, סוג משימה או שם פרויקט.

אתה יכול לייבא ולהגדיר את המשימות והפרויקטים שלך מ- TimeCamp כאילו היו מוגדרים באסאנות. אתה יכול להקצות משימות ללקוחות שלך עבור השירותים הדרושים לך כדי להתחיל, ולהקצות משימות אחרות.

היכולת ליצור משימות חוזרות

היא עזרה נהדרת כשאתה משתמש באסאנה לניהול פרויקטים שוטפים. זה יכול לעזור לך לעקוב אחר משימות עם תאריכי יעד, לכתוב הערות וערכי פעולה ולקבל את כולם בדף אחד. אתה יכול לחסוך זמן רב על ידי שילוב PI באפליקציית זרימת העבודה שלך (במקרה זה Asanas) ויצירת משימות וזרמי עבודה בכל פעם שלקוח חדש מחליט לעבוד איתך.