זר פרחים לראש

נראה שכתר הפרחים הוא העניין שלי – כאביזר שאני מאוד שמח עליו, כיוון שיש כל כך הרבה סוגים שונים של פרחים שאני יכול לבחור מהם, ומגוון סגנונות וצבעים שונים.

כתר הפרחים מאוד אופנתי כרגע

ואתה לא צריך לפרוץ את הספסל כדי להשיג כזה – אתה יכול לעצב רעיון פיסולי זמן רב וללבוש אותו ביום – עד היום – או אפילו כאביזר לאירוע מיוחד. הכנתי כאן פרחים מלאכותיים בעבר, אבל אם אתה רוצה להכין פרח שנמשך יותר מכמה ימים, אני יכול להשתמש בו כאן. השימוש בצמחים פורחים מיובשים מעניק לפרחים שבכתר אורך חיים, כך שאני די בטוח שיכולתי לענוד כתר פרחים אמיתי כל היום כשאבחר מתוך אוסף גדול של אביזרים לשיער. אתה יכול להשתמש בכתר כאביזר לפרחים שלך כל יום – או ללבוש אותו כפסל, למשל כחלק מהשיער שלך.

אם אתה מכין את כתר הפרחים מראש, אתה יכול לשמור אותו במקרר כדי לשמור על הכתר טרי ככל האפשר.

אני באמת אשמח לדעת אם ניסית את אחת מההדרכות האלה והכנת כתר פרחים משלך # ve

בדוק את העיצובים הייחודיים האלה, כך שברגע שבחרת את המועדף עליך, תוכל להתחיל להכתיר את פרח DIY שלך. אני בטוח שתסתכלו על הצמחים ולא תשכחו לקבל השראה מכתרי הפרחים המושלמים! עכשיו שיש לנו את כל היסודות של כתר פרחים DIY למטה, אנחנו מוכנים להכין בעצמנו!

אתה יכול להחליף את הפרחים על פי בחירתך כדי להתאים אישית את כתר הפרחים שלך, אבל זה ייראה יפה באותה מידה אם אתה מדביק את הפרחים לסרט ראש או עוטף זרד סרט טרי סביב חוט המלאכה שלך.

אתה יכול להכין את כתר הפרחים שלך מכל חומר

ממשי לפרחים, או שאתה יכול להשתמש בפרחים טריים ועלים ירוקים. אתה יכול לתת כל דבר ולהכין אותו מחומרים כמו משי או פרחים או להשתמש במגוון חומרים אחרים כמו נייר, מגבות נייר, בד ואפילו פלסטיק.

אם תבחרו בכתר פרחים בוהמי, ישנם מגוון בדים – חוט מצופה (כמו כאן) שניתן לעטוף בבד ולסיים בנייר. אז אתה יכול לעטוף את בסיס החוט הפרחוני המכוסה בנייר סביב כף הרגל ולעטוף אותו סביב פיסת נייר כדי לסיים את כתר פרחי הנייר שלך.

חתוך כמה עלי משי מגבעולי הפרחים והדבק אותם על הסרט המתואר על הכתר, ואז על פיסת נייר.

אם אתה אוהב את כתר הדייזי הקלוע במדריך זה

עליך בהחלט להצמיד אותו כדי לשמור אותו למועד מאוחר יותר. כדי להצמיד את הפרחים לכתר, ודא שגבעולי הפרחים מוסתרים מאחורי העלים (ראה תמונה למעלה). אם הפרחים והכתרים שלך יציבים מספיק, אתה אמור להיות מסוגל לשים אותם בבסיס ללא גבעול פרחים מסוקס.

גבירותיי, בואו להפגין את אהבתנו לכתרי פרחים על ידי חבישתן עם ההאשטג # פרח – כתר – ילדת פרחים. בחר את הפרחים והקישוטים המועדפים עליך מהאוסף שלך ואל תחכה עוד להראות אותם!
על מנת לראות עוד מידע בתחום של זר פרחים לראש מומלץ להעיף מבט ב- li-zer.co.il

אין באמת דרך שגויה להכין כתר פרחים, ובהחלט תוכלו לשחק עם מיקום הפרחים והעלים כדי ליצור מראה אחר. מבחינה טכנית, המראה הזה אינו כתר פרחים, אבל הוא מזכיר לי את אותו מראה משונה שהם מרבים להשיג.

עבור כתר הפרחים שלך

ייתכן שתרצה להוסיף נגיעה נוספת של כיף וגחמני על ידי קישוט הבסיס בכמה פרחים. בקש מהפרח שלך להשתמש באותו צבע ומרקם לכתר הפרחים שלך כמו לזר החתונה. אם אתם מחפשים כתר פרחים שמציע לכם הגדרת ברירת מחדל, נסו שילוב של פרחים ותחרה.

זה החלק שהכי הפחיד אותי כשעשיתי סרט עם כתרי פרחים, אבל התברר שהוא די לא כואב. נסה לארוג את שיערך הארוך ולמטה כדי לבנות את הפרח שלך שמועטר לאפקט נסיכה בוהמייני.

כתר הפרחים של סופי לונה

הוא ייחודי, אבל יש הרבה יותר לקנות באינטרנט, כמו גם ערכת מלאכה פשוטה המספקת את כל מה שאתה צריך כדי להכין כתרים פרחיים למראה שלך. אם אינך מרגיש חכם ולא בזמן, ישנם כתרי פרחים רבים שתוכל להוסיף לעגלת הקניות המקוונת שלך. הנה קטע מהטובים מכולם, אז קחו אותו והתחילו! מדריך לכתר פרחי DIY זה יעזור לכם ליצור כתר בהתאמה אישית שתוכלו להשתמש בו שוב ושוב, במיוחד אם אתם רוצים ללכת לפסטיבל או לתצוגת אופנה.