דרגון בול

יוצר הסדרה, אקירה טוריאמה, אישר כי המשחק Dragon Ball Z Kakarot יכיל סיפורי גב שונים נוספים והרחבות לאירועים באנימה ובמנגה. הפרק האחרון של זיכיון דרגון בול מסתיים באירוע המרכזי המנפץ ביקום, והגיבור, סון גוקו, מתגלה כלא ילד קוף. גוקו יתמודד עם ג'ירן של יקום 11, גורל מכל המולטי-יקום, כמו גם לוחם חייזרים כל-יכול מיקום אחר.

צורה זו קיימת כבר עשרות שנים

אך היא הייתה המפורסמת ביותר מאז הופעת הבכורה שלה וגוקו של דרגון בול זי מסוגל לפתוח אותה מבנו הצעיר, גוטנק, שמנצל את השינוי. הסרט אפילו מזכיר לנו את אדמות סאייאן שנקרעו במלחמה ואת החבר היחיד ששרד בגזע זה. הסדרה ארוכת השנים של יקומי גוקו וג'ירן היא מאבק בין שתי היצורים החזקים ביותר במגוון הרב-גוני. לשניהם כוחות ויכולות מיוחדים משלהם, כגון טלקינזיס ויכולת לגרום נזק עצום ליצורים אחרים.

השילוב בין השניים הופך את דרגון בול לסופר, והמהדורה התיאטרלית המקודמת מאוד של סדרה זו מקדשת סוף סוף את המעריצים שנשכחו מזמן של גוקו וג'ירן.

כמובן

יש הנחות לגבי כמה הקהל יודע על ההיסטוריה של דרגון בול, אבל אין דרגון בול סופר הצהרות גדולות. לא מבוזבז זמן להסביר מה זה סופר סאיין, מדוע יש לו זנב או מדוע פריזה ושות 'כובשים את פלנטה וגטה. במקום זאת, פרולוג ארוך מסביר כיצד ברולי הרך וחבריו נתפסים, וחלק זה של הסיפור מתפתח לסיפור על מסעו של גוקוס מההתחלה להווה ושוב.

הטורניר של הכוח מעמיד את דרגון בול המולטיברס זה נגד זה בסגנון הקרב רויאל

בעוד שגוקו ואומנויות הלחימה הם עפים, קי-פיצוץ ומדי פעם קוראים מחשבות שולטים בקרב, הסיפור הוא גם על האופן שבו בנו של גוקו גוהאן עונה לאתגר. חלק מהסיפור נמשך עד שמתברר שגוקו פשוט חבר במירוץ חייזרי שנקרא Saiyans. בנוסף, גוקו מתאמן להשתתף באופן קבוע בטורניר השמים החזקים ביותר.

הסיפור עוקב אחר גוקו וקבוצה ענקית של חברים ואויבים במסע שלהם למצוא את כדורי הדרקון הקסומים שיכולים להגשים משאלות. כשג'ירן עומדת לנצח, פריזה (אנדרואיד 17 מיקום 7) מגלה שהוא מעולם לא חוסל.

הגרסה האמריקאית של דרגון בול

אשר מהאוויר ברשת קריקטורה וסינדיקציה ב- NBC בערים נבחרות, היו שינויים רבים. קללת הדם זכתה לכינוי ה- DVD של אזור 1, והסטים של דרגון בול כללו אותה כחלק מסטים של דרגון בול, אם כי מעולם לא היה פסקול אמריקאי.

קאי הצטמצם ל -26 פרקים עם זמן צפייה של תשע וחצי בסך הכל

ושני מבצעי טלוויזיה נערכו לדרגון בול זי, ושלישי הופק כדי ש- GT יתאים בין השניים. בדרגון בול זי קקארוט ניתן ליצור את החרטום הראשון, כולל משרדי המשנה, תוך כשש שעות. זה בשום פנים ואופן לא מושלם, אבל זה משחק תפקידים סולידי שמכסה את כל סאגת Dragonball Z ביעילות רבה.

קקארוט מצליחה לחתוך עוד יותר את המוך שהכין קאי, ומכסה הרבה ממנו בזמן קצר בהרבה מקאי. האם Z יכול לשבור את השיא במשך שבע שנים וכמעט 300 פרקים, או שאפשר לפרק אותו לכמה פרקים בשנה?

אפילו דרגון בול ראשי סופר יכולים לקרוא מיד לרמת סופר סאיין, כולם מתחילים באותו עמוד ואפילו רמת "סופר סאיין" יכולה להיות נקראת על ידי כולם.

למידע נוסף על Dragon Ball Z

משחק שמעולם לא שמעתם עליו, באמצעות כפתור Steam של Kakarot. קנו Dragon Ball Z ב- Steam או קנו אותו בחינם באמזון, בארנס אנד נובל, בסט ביי וקמעונאים מקוונים אחרים. Kakarsot חווה את הריגוש של להיות על כדור הארץ עם סטרואידים אבל עם קצת עזרה מחברים ובני משפחה, כוחות מיוחדים.

למרות שאקירה טוריאמה התחילה במנגה

שהייתה בתחילה עיבוד מטורף של המסע למערב, הנרטיב החל להשתנות, תוך שימת דגש על מאבק, כוח על אנושי וחטיפה. במקור שכותרתו קסם, זה התחיל כסדרה של סיפורים קצרים בסדרת המנגה של דרגון בול, אך משם הסדרה הסתמכה בכבדות על אותה נוסחה, אותה הכפילה – רק בתחייה הנוכחית שלה, רנסנס שהחל עם צאתו של שני הכרכים הראשונים של דרגון בול זי בשנת 2003 והשני בשנת 2006.