דיאטה

במאמר זה אסביר מה באמת אומר המדע על הדיאטה הים תיכונית, דיאטה שאנשים משתמשים בה כדי לרדת במשקל, להדגיש כמה מעבודותיהם ולתת כמה דוגמאות לאנשים שעברו דיאטה בת 7 ימים. אני מקפיד על תזונה בריאה, שהיא במידה רבה תזונה ים תיכונית, עם הרבה פירות, ירקות, אגוזים, דגנים מלאים, קטניות, דגים, פירות וירקות. במאמר הסברתי מהי "הדיאטה הים תיכונית" ומדוע הוא כל כך טוב לאנשים עם בעיות בריאות רבות.

זה עלול להוביל לירידה מהירה יותר במשקל, אך לעיתים קרובות מוביל לשינויים הנ"ל במערכת האנדוקרינית. זו לא בעיה אם דיאטה היא זו המקדמת שינויים קבועים באורח החיים.

אם אתם אוכלים יותר מדי או אפילו מעט מדי

אתם עלולים לסכן את בריאותכם ולהקפיץ מזון בריא כמו פירות, ירקות, דגנים מלאים, אגוזים וזרעים. בעוד שמזונות אלו יכולים להיות חלק מתזונה בריאה, לפעמים אתה צריך לאפס ולהתמקד באכילת יותר פירות וירקות ופחות בשר, חלב, ביצים ואגוזים.

כמובן שאין לנו את כל התשובות

אבל הנה מה שאנחנו עובדים עליו, יחד עם כמה רעיונות כיצד תוכלו להשתמש ברעיונות האלה כדי לאכול בריא יותר, לרדת במשקל ולהעלות שרירים. אם ירידה במשקל היא אחת המטרות שלך, עליך לשקול לשרוף כמה קלוריות על ידי ביצוע ההנחיות לדיאטת DASH "ללא הגשה". אבל אם המטרה שלך היא בריאות כללית, כדאי לך לנסות את הדיאטה הים תיכונית. לאלו מכם שלא רוצים לספור קלוריות אך סקרנים לנסות זאת, הנה כמה מתכונים שהם חלק מ"תכנית הדיאטה הים תיכונית ".

לכל אסטרטגיית הרזיה שתנסה

חשוב להישאר עם מוטיבציה ולהימנע מהרגלים לא בריאים כמו אכילת יתר, אכילת יתר ושתייה מוגזמת. על ידי בחירה כמה אתם אוכלים, מתי אתם אוכלים ואילו מאכלים זמינים באזורכם, תוכלו להתכונן לתזונה טובה יותר ולחיים בריאים יותר.

על ידי בחירת מזון בריא מכל קבוצת מזון

העצות הבאות עוזרות לך לנהל תזונה בריאה. בהתבסס על הדיאטה שלך לאחר מעשה יוודא שאתה אוכל תזונה בריאה ומאוזנת, שתשמור על בריאותך מבפנים החוצה. אתגר האכילה הנקייה ינסה להתגבר על תוכנית זו בת 14 יום בה תוכלו לתכנן לאכול נקי – לאכול אוכל ולאכול אותו כפי שתמצאו אותו בתפריטים. אם אתם מרגישים שההרגלים הבריאים שלכם לא יצאו מהקילטר, התחילו לתכנן ארוחות נקיות והתחילו טוב בהרגלי אכילה שיעזרו לכם להרגיש טוב עם עצמכם. אתה יכול לעזור לעצמך לחזור להרגל אכילה בריא שעזר לך להרגיש טוב.

עם זאת, יש לפחות שתי דיאטות שעולות על הסיכויים ובולטות כאופציות הטובות ביותר לספורטאים. הדיאטה הים תיכונית היא בחירה טובה אם אינך אוכלי בשר גדול, אך זו גם אחת הדיאטות המדורגות ביותר לירידה במשקל.

דיאטה זו מושלמת עבור אדם המתכנן את ארוחותיו סביב קבוצות מזון ואינו רוצה לעקוב אחר קלוריות. דוגמאות לדלות קלוריות דיאטות הן דיאטת הקטו, דיאטת פליאו וצמחונית דיאטת איאן, כמו גם דיאטות טבעוניות וצמחוניות.

דיאטה זו מבוססת על צריכת 2,000 קלוריות ובדרך כלל מורכבת מתערובת של מזון דל קלוריות בהיקף כולל של 1500 קלוריות ביום בתוספת כמה גרם חלבון ופחמימות

להיות מגמיש זה לא כמו דיאטות אחרות העוקבות אחר משטר קפדני, ואין תזונה קבועה שעליך להקפיד עליה. אכילה קבועה היא ארוחה בריאה הכוללת מגוון מאכלים בריאים וקבוצות אוכל. אם המטרה שלך היא ירידה במשקל, עליך להתאים את כמות המזון שאתה אוכל לגודל, למשקל ולרמת הפעילות שלך, אך ישנן דרכים רבות עבורך לקבוע לוח זמנים המתאים לצרכים ולסגנון החיים שלך.

אם אתם אוהבים לאכול מוצרים מן החי

תוכלו לנסות דיאטה דלת פחמימות, אך חשוב שתזונה זו תוכל להשתלב בחיי היומיום שלכם. דם ממליץ להימנע מבשר, הודו, טופו ופירות וכי ירידה במשקל חשובה יותר מתזונה המורכבת בעיקר מסויה, פירות ים וירקות. מרבית הדיאטות דלות הפחמימות תומכות בהחלפת פחמימות בחלבון ושומן, מה שעלול להשפיע לטווח ארוך על בריאותך.