איך נכנסים לעולם ההשקעות בשוק ההון

שוקי ההון הבינלאומיים מציעים לממשלות, חברות ואנשים אפשרות ללוות ולהשקיע מעבר לגבולות הלאומיים. הון סיכון והון פרטי הפכו באמת לתופעה עולמית והתבססו כאשר חברות VC פתוחות משרדים בחו"ל וחברות הפורטפוליו שלהן מושפעות מכניסה ויציאה מבורסות בינלאומיות.

שוקי ההון מפחיתים את עלות העסקים בכך שהם מספקים מקור אמין של מזומנים ונזילות לכלכלה העולמית

שוקי ההון המקומיים יכולים להפחית את התלות של המדינה בחובות זרים, להגן על הכלכלה מפני תזרימי הון תנודיים ולספק מימון סיכונים חיוני.

שווקי הון בינלאומיים מאפשרים לאנשים פרטיים

חברות וממשלות לגשת למדינות אחרות, להשקיע בהן וללוות אותן, מה שמצמצם את הסיכון. על ידי שימוש בשוק ההון הבינלאומי, חברה, ממשלה או אפילו יחיד יכולים ללוות, להשקיע, ללוות ובמקרים מסוימים אפילו להשקיע עם אחרים במדינה אחרת.
כדי לקרוא עוד על איך נכנסים לעולם ההשקעות בשוק ההון ניתן לבדוק כאן: bigshotnews.net

ההטבות מועילות למשתתפי שוק ההון שבדרך כלל היו זקוקים להון ממדינות אחרות, כגון ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, יפן ובריטניה.

על ידי פיתוח שוקי ההון המקומיים

הדבר יאפשר זרימה חלקה של הון עולמי ומקומי כדי לענות על צרכי הכלכלה המקומית כמו גם על משקיעים זרים. הפופולריות של שוק ההון כדי שיהיה נגיש יותר להון זר ומשקיעים יכולה לסייע בגיוון השוק, המציע מגוון אפשרויות השקעה כגון מניות, אגרות חוב, קרנות נאמנות והשקעות אחרות.

התגברות על החסמים להכללה פיננסית תדרוש מגוון מדיניות שמטרתה לפתח מימון מובנה

בעוד שהרגולטורים הלאומיים מבקשים להבטיח שמשתתפי שוק ההון סוחרים הוגנים זה עם זה ולעיתים מוודאים שמוסדות כמו בנקים לא לוקחים סיכונים מוגזמים, בקרת ההון שואפת גם להבטיח כי להשפעה המקרו-כלכלית של שוקי ההון אין השפעה שלילית.

בכל פעם שמישהו לווה לרכוש מכונית או בית, הוא ניגש לשוק ההון לראשונה בחייהם.

כאשר חברה לווה בשוקי ההון הראשוניים

המטרה היא להשקיע בסחורות הון פיזיות נוספות המסייעות להגברת הכנסות החברה. הון חדש נגייס באמצעות הנפקה ומכירה של מניות ואג"ח למשקיעים בשוק ההון הראשוני, ואילו סוחרים ומשקיעים קונים ומוכרים ניירות ערך זה מזה במקום בו החברה מקבלת את ההון החדש. עסקאות אלה מקלות על ידי בנקאי השקעות, עורכי דין ורואי חשבון אשר מבטיחים כי העברות נכסים מבוצעות כחוק וכי מספיק משקיעים מוכנים להשקיע את הונם בחברות. אחד ההיבטים החשובים ביותר של השקעת הון סיכון הוא פיקוח על משקיעים.

ניתוח כל המשתתפים בהשקעות בשוק ההון הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של ההשקעה והחלק החשוב ביותר בכל השקעה.

בכל מדינה, ישנם רגולטורים פיננסיים העוקבים ומווסתים עסקאות בשוק ההון כדי להגן על המשקיעים מפני הונאה. ישנם רגולטורים פיננסיים גדולים המסדירים עסקאות בשוק ההון במדינותיהם.

השקעות בשוקי ההון יכולות להתבצע באמצעות הנפקות חדשות של ניירות ערך קיימים או על ידי הלוואה מבנקים או אג"ח

על ידי השקעת רווחים מחדש או מכירת מניות, חברות יכולות לגייס את ההון הכספי הדרוש להן למימון פרויקטים כאלה. חברות יכולות גם לגשת לשוק ההון הבינלאומי באמצעות שווקי מטבע חוץ כמו הבורסה בניו יורק. בניגוד למתווכים, עוסקים ובורסות ציבוריות, זה כולל חברות השקעות פרטיות, קרנות גידור, בנקים להשקעה ומוסדות פיננסיים אחרים.

שוקי ההון מפגישים לווים ומלווים בצורה יעילה ומסייעים ביצירת כלכלה לאומית ועולמית בריאה

השוק העיקרי נוצר על ידי הנפקת ניירות ערך חדשים כגון איגרות חוב, מניות וניירות ערך אחרים, ואז המסחר מתבצע באמצעות שווקים משניים. שווקים משניים משרתים מטרה חשובה על ידי מתן נזילות ומתן אמון למשקיעים לקנות ניירות ערך.

הבנק העולמי ו- IFC השיקו את יוזמת שוק ההון העולמי (GMCI) בשנת 2009 כדי לסייע למדינות מתפתחות לקצור את היתרונות של שוקי הון מקומיים חזקים.

הסרטון יעזור לסטודנטים להבין טוב יותר את תפקידם של שוקי ההון בכלכלה והשפעתם על הכלכלה העולמית

לאחר הקורס הצופים יבינו את תפקידם בכלכלת שוק ההון ויסבירו מדוע חוסכים, עסקים, ממשלות ויזמים משתתפים בשוק ההון. מנהיגי סין התחייבו לפתוח את שוק ההון המקומי, שייצור מערכת פיננסית תחרותית ותחרותית יותר עבור לווים ומשקיעים. המשך השפעתה של סין ככלכלה השנייה בגודלה בעולם משמעותה תחרות רבה יותר במערכות פיננסיות עבור לווים ומשקיעים, וגישה טובה יותר להון.

מכיוון שמשקיעים רבים הגיעו למסקנה במהלך 20 השנים האחרונות כי מניות ואג"ח מסורתיות אינן יכולות לספק את התשואות שהן רוצות וצריכות

הון זרם להשקעות אלטרנטיביות, מה שהופך את חיי המשקיעים לקשים יותר. עבור חברות ומשקיעים רבים, המסחר במניות, באג"ח ובהון זה לא רק עסק, אלא גם אסטרטגיית השקעה. לרוב מאגר הכישרונות הקיים אין התמחות ואין הבנה נכונה של שוקי ההון, ועלינו לגשר על פער זה.