עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף

כאן תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת על שילוב תחנת טעינה לרכב חשמלי בהשקעתכם הבאה בנכס. …. מה שאתה צריך לדעת לפני שתשלב תחנת טעינה לרכב חשמלי (ECS) בהשקעה הבאה שלך בנכס.

תחנת הטעינה החשמלית

היא אחד הסגנונות הרבים המתהווים, והיא השיטה המומלצת ביותר לטעינת מכוניות, מה שהופך אותה לפיתרון אידיאלי עבור בעלי פרטיות וציבוריות של מכוניות חשמליות כאחד. לעתים קרובות משתמשים בתחנות טעינה ציבוריות וישנם סוגים רבים ושונים של מטענים לרכב חשמלי כיום. עם זאת, לא כולם, המכונים גם כלי רכב חשמליים, זהים.

תחנות טעינה חשמליות יכולות להיות מחולקות לשתי קטגוריות

עמדות טעינה "רגילות" ותחנות טעינה "מגדשים" או "דרגה 3" (המכונות גם תחנות טעינה דרגה 3). למטען מדחס זמן טעינה ארוך בהרבה מתחנת טעינה רגילה, אך הוא יכול לטעון מכונית חשמלית מהר יותר או לאט יותר בהתאם למפרט הסוללה.
כדי לקרוא עוד בנושא של עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף כדאי לבדוק כאן: evcar.co.il

זה לוקח בין 8 ל 40 שעות לטעון סוללה במטען רמה 1 מלא

ואתה צריך לטעון את הסוללה במלואה בזמן נהיגה. או שאתה זקוק לתחנת טעינה בחניון שיש לו יכולת שירות ומהירות טעינה, או שאתה צריך מטען לרכבים חשמליים עם קיבולת של 1.5 קילוואט (1,000 קילוואט) או יותר שיכול לטעון את הסוללה במלואה בפחות מאחד שָׁעָה. מכיוון שיש לנו את עמדות הטעינה, אתה יכול לחייב אותן על טעינת הרכב החשמלי שלך אם אפשר לחבר אותן למדד חשמל. זה יעזור להקצות את העלויות הנוספות הקשורות לתחנת הטעינה החשמלית לבעלים הנהנים ממנה.

היתרון של טעינה בבית הוא שצריכת החשמל העצמית נמוכה מזו של טעינת מכוניות חשמליות בחניון או בתחנת טעינה לרכב חשמלי.

תחנת טעינה לרכב חשמלי עולה בין 750 $ ל -2,600 $ להתקנת מערכת טעינה לרכב חשמלי על הקיר וחבילת סוללות

לשם השוואה, תחנת טעינה של מכוניות חשמליות עולה 350 עד 900 דולר בחניה ו -1,500 עד 3,000 דולר בבניין משרדים. מכוניות חשמליות עם עמדות טעינה יכולות לעלות 500 דולר עבור תחנת הקיר ועד אלף דולר עבור מנוע בעירה פנימית.

היתרי חשמל עולים בין $ 50 ל- $ 200 להתקנת תחנת טעינה חשמלית בבית

בהתאם לדרישות המקומיות. עלויות ההתקנה של מטענים חשמליים תלויים בגודל הבניין, במספר עמדות הטעינה ובמספר המטענים המותקנים על הקיר, והאם נדרשות תעלות לבתים עם מוסכים חופשיים. להלן חמישה גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר אתה שוקל אם עליך להתקין תחנת טעינה לרכב חשמלי במתחם שלך. לרשתות טעינה למכוניות חשמליות כמו ChargePoint יש הנחיות כיצד להשיג אישורים כדי שתוכלו לטעון את המכוניות החשמליות שלכם בכל מקום בו אתם מחנים אותם.

מדוע

למשל, כל כך הרבה יותר יקר להתקין עמדת טעינה חשמלית בחניון משותף מאשר בבית משפחה? עם שבילי כניסה פרטיים ובתים שבהם רוכשי מכוניות חשמליות יכולים לחבר את כלי הרכב שלהם בבטחה למטענים לילה, הם יכולים להרשות לעצמם הוצאה ראשונית גבוהה יותר. תמיכה במתחרים בצורך טעינת מכוניות חשמליות יצרה שוק חדש המאפשר לבעלים פרטיים להשכיר למעשה את עמדות הטעינה שלהם לתקעים אחרים – כלומר לנהגים. בנוסף ליתרונות הכספיים של מערכת טעינה יעילה יותר, טעינה במכוניות חשמליות יכולה להציע גם יתרונות אחרים, כגון משיכת עובדים והוזלת עלויות התחזוקה.

לדוגמה

אתה יכול להחליט לקנות תחנת טעינה משלך ולהטעין את המכונית החשמלית שלך בבית, בעוד שתוכל גם להשתמש בתחנות טעינה של חברה. לבסוף, המטען שלך יכול לשמש גם להטענת מצבר הרכב, שאותו ניתן לטעון בתחנת טעינה חשמלית ציבורית במקום העבודה.

טעינת שלב 2 מהירה בהרבה ומחייבת התקנת עמדת טעינה

המכונה גם מערכת אספקת רכב חשמלי (EVSE). מטענים ברמה 3 (המכונים גם תחנות טעינה מהירות DFCHC) יקרים בהרבה ממטענים ברמה 2, כלומר תוכלו לטעון את המכונית החשמלית שלכם באותו זמן שטעינה של המכונית נטענת.

מגדשים תואמים רק למכוניות טסלה

אך מרבית עמדות הטעינה של רכבים חשמליים מציעות מגוון תקעים לרכבים חשמליים אחרים, כמו למשל מגדש העל של טסלה. התקע המשמש לרמה 2 ורמה 3 מתחבר לתחנת טסלה הטעונה במקביל לסוללה במכונית החשמלית שלכם.

בשנים האחרונות חל מעבר הדרגתי לסופר צ'ארג'רים

אך בעבר עמדות טעינה ציבוריות הוקמו בעיקר כתחנות טעינה ברמה 2. רכבים חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר, ובשנת 2027 ההערכה היא שתחנות טעינה ברמה 2 יהוו חלק גדול מהשימוש ברכבים חשמליים. מכיוון שאנשים רבים משתמשים ברכבים חשמליים כגון מגדש הטסלה ומודל טסלה 3, השימוש בנקודות טעינה ברמה 3 בבתיהם יהפוך לנחלת הכלל. יוקמו עמדות טעינה חשמליות – והן יגדלו מהר יותר אם תחלקו דירה עם בעלי רכבים חשמליים אחרים, במיוחד באזורים עירוניים.