מה זה טיפול IPRF

טיפול ב- PRP הוא טיפול קוסמטי ודרמטולוגי חדשני המשתמש בכמות קטנה מדמו של האדם עצמו בכדי ליצור דרך חדשה לטיפול בנשירת שיער ומחלות עור אחרות. טיפולי PRP הם תחום מוביל של רפואה אסתטית המשתמשת בתאי הגוף שלו כדי לעורר את תאי הגוף עצמו לשיפור התפקוד המיני. הוא משתמש בגורם גדילה מרפא לחלבונים, המשמש לטיפול במחלות עור כמו אקנה, אקזמה, פסוריאזיס ומחלות רבות אחרות.

הפלזמה של טסיות הדם

הידועה כיעילה בכוויות ופגיעות בעור, ואז מזריקה את עצמה לזקיקי השיער, שם היא מגרה את פעילות זקיק השיער ומקדמת את צמיחת השיער. המוצר שנוצר מוזרק לצמיחת שיער ומפעיל את צמיחת השיער החדש והתחדשות סוגי שיער אחרים. אם יש לך נשירת שיער ואתה רוצה לדעת אם טיפול פלזמה עשיר בטסיות הדם מתאים לך, תוכל לפנות למומחים להצערת שיער ב- Colleyville Dermatology לקבלת מידע נוסף על אפשרויות הטיפול העומדות בפניך. חומרת נשירת השיער קובעת כמה זריקות נדרשות וכמה מפגשי טיפול נדרשים לתוצאות אופטימליות.

כל מי שעובר זריקות טסיות דם או זריקות פלזמה עשירות צריך לפנות לקבלת הפניה פיזית לטיפול לפני ההזרקה, על פי אתר דרוליולוגיה של Colleyville.
לעוד פרטים בנושא של מה זה טיפול IPRF ונטורל לוק מומלץ לגשת לאתר naturalook.co.il

למרות ש- PRP נחשב מבחינה טכנית לביולוגי על פי הגדרת ה- FDA

הסוכנות הממשלתית אינה מעורבת בתכנון המכשיר המשמש לייצור מכיוון שהוא אינו נחשב כתרופה. מסיבה זו ניתן לומר כי הטיפול והמכשירים המשמשים לייצורו אושרו על ידי ה- FDA. מכיוון שהטיפולים עצמם משמשים בדם של האדם, הם אינם כפופים לאישור ה- FDA, למרות שרופאים יכולים להשתמש בהם. ה- FDA עשוי להתנגד לטיפול המשתמש בו במהלך טיפול כירורגי או רפואי, אך לא למטרות אחרות.

ישנן עדויות לכך ש- PRP עובד בצורה הטובה ביותר בשילוב עם פינסטריד דרך הפה (Propecia), שהוא תרופה אנטי-אנדרוגנית. ה- FDA אישר משטר טיפול ב- PRP לכיבים סוכרתיים שהתנגדו לריפוי.

הסיכון להפקת iPRF מדמו של עצמו ללא תוספים אחרים

הוא מינימלי בטיפול זה. אין תרופות נוגדות קרישה המשמשות לעיבוד דם PRF, וטסיות דם – פלזמה עשירה אינה תרופה. זה מאפשר לרופאים להשתמש בצורה הטובה ביותר בטיפול ב- PRP עבור מטופליהם, גם אם אין הוכחות לכך שזה עובד.

בניגוד לטיפולי נשירת שיער אחרים, טיפול ב- PRP אינו תרופה למחלה הגורמת לנשירת שיער. אנו זקוקים למידע נוסף בכדי להבין כיצד זה עוזר לשיער לצמוח מחדש וכיצד הוא מועיל למצבים אחרים כגון פסוריאזיס ומחלות עור אחרות.

היישומים הקליניים הנרחבים מתועדים היטב בספרות באמצעות סקירות שיטתיות של עמיתים

נדון ביתרונות השימוש ב- PRF לטיפול במגוון רחב של מצבי עור כגון פסוריאזיס, פסוריאזיס ומחלות עור אחרות. היישומים הקליניים הנרחבים של טיפול ב- PRP: סקירה שיטתית של הספרות המדעית, נדון ביתרונות הפוטנציאליים והיישומים הפוטנציאליים לשימוש ב- PRF כטיפול לטיפול במגוון מחלות עור וכן במחלות עור ועור. היישומים הקליניים הנרחבים תועדו בספרות המתועדת היטב על ידי סקירה מערכתית שנבדקה על ידי מומחים על ידי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה, האגודה הבינלאומית למניעת אכזריות למחלות עור (ISPSD) והחברה האירופית לאונקולוגיה קלינית.

עם זאת

מומלץ בחום לא להשתמש בטיפול זה אם הטיפול אינו סטנדרטי. במקרים המוצגים, קל לראות כי השימוש בטיפול ב- PRP לטיפול בהתקרחות קשה אינו גורם לכאבים וכי מומלץ להשתמש בסדיים ובסד ברכיים. שתף אותו ב- Pinterest ושתף אותו עם חבריך בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם ובפלטפורמות מדיה חברתית אחרות.

טיפול ב- PRP הוא שמשתמשים בדם של המטופל עצמו, ולכן הסיכון לתופעות לוואי וסיבוכים הוא זניח מכיוון שטיפולי PRF ו- PRP משתמשים בתאי הדם שלך.

למרות שזריקות פלזמה עשירות בטסיות דם הן טיפול חדש יחסית

מחקרים ראשוניים מצביעים על כך שהן יכולות להיות יעילות מאוד לטיפול בכאבי ברכיים. מחקרים הראו כי טסיות דם עשירות בפלזמה יכולות לסייע בכאבי ברכיים ועשויות להיות יעילות יותר מכמה מהטיפולים האחרים שהצליחו.

אחד היישומים הפופולריים יותר של PRP

הוא בתחום הניתוחים הפלסטיים, מכיוון שיש בו פוטנציאל להאיץ את תהליך הריפוי הטבעי לאחר השתלות עור והליכים דומים. תגלית כזו של ד"ר צ'וקרון, המכונה גם פיברין עשיר בטסיות דם (PRF), היא שיש לו יישומים בהגדלת הפה והעצם, אך ניתן להשתמש בו בכל מקום כדי לשפר את ריפוי הפצעים ולהחזיר אנגיוגנזה. בהתבסס על PRF, לטסיות העשירות בפלזמה (PRP) יש מגוון רחב של יישומים בכל מקום בו נדרש התחדשות. על מנת להעריך עוד יותר את יעילותו ובטיחותו של טיפול זה, יש צורך במחקר נוסף על ההשפעות הבריאותיות ארוכות הטווח של טיפול מסוג זה.