איך עושים טיפול פנים לגבר

טיפול הפנים לגברים הפך פופולרי כל כך מכיוון שהוא יכול לטפל בכמה בעיות עור, כולל אקנה, נקבוביות סתומות, עור יבש ואפילו קמטים. רוב הגברים, כמו בנות, שוכחים את הפנים וכותבים אותם כמשהו, אך קחו בחשבון את 5 הסיבות הללו לכך שגברים זקוקים לטיפולי פנים. לדוגמא, ישנם טיפולי פנים הנלחמים באקנה ומתריסים את הגיל, כמו גם הבהרת עיניים, שפתיים, אף, לחיים, צלליות, שיער, גוון עור וכו '. טיפולי הפנים מתחילים עם ניקוי עמוק של העור ולסוגים מסוימים של פנים כמה משתמשים בחומרי ניקוי. אתה מקבל את התמונה, טיפול פנים יכול לגרום לכאב רב, גירוי וגירוי בעור.

קני מדבר על ההבדל בין גברים ומדוע חשוב כל כך לשמור על העור שלך

במיוחד על הפנים שלך. שגרת CTM, ניקוי, גוון ולחות חשובים לגברים כמו אצל נשים, אך קני מדבר איתנו על טיפוח העור הטוב ביותר לגבר ואיך זה שונה משגרת האישה. אם אתה מתחיל, אתה צריך להיות טוב עם ניקוי, קרם לחות וקרם הגנה לפנים, אם זה מאוד מועיל עבורך. נתנו לך כמה טיפים שעשויים להתגלות כאלו שתדבק בהם, אז תסתכל.

יישום פילינג

מיצוי ומסכת קיטור מחדש, מרענן ומחדש את עורך ברמה שאתה פשוט לא יכול להשיג בבית. מומחים מנקים, מזינים ומקלפים את העור, מנקים ומזינים אותו כדי לקדם גוון צלול, לחות וזוהר. שטפו את לחות הפנים שלך בעזרת השלבים שלעיל, אשר יאריכו את היתרונות של טיפול פנים למספר שבועות.

אם עורך זקוק לטיפול ותרצה להחליק את עורך מחוספס לחלק, אז פנים יכשיל אותך.

אם העור שלך נראה קצת יותר גרוע בגלל בלאי, אז פנים מגבר עשויים להיות בדיוק מה שהרופא הורה. כעת, כשיודעים את יסודות הטיפול בפנים לגברים ונשים באופן כללי, יתכן ותוהים כיצד להתכונן אליו.

טיפול פנים רגיל

הוא פשוט טיפול בעור המנקה נקבוביות באופן אקטיבי, מקלף את הפנים ומטפל בבעיות עור נפוצות. אם את מעוניינת בטיפול פנים מלא, שהוא האולטימטיבי בטיפול פנים לגברים ונשים, אז תרצי להיות מוכנה אליו עם מסכה תפורה. פנים עובר סדרת טיפולי עור המנקים נקבוביות וקילוף של תאי עור מתים וטיפול בבעיות עור נפוצות כגון אקנה, אקזמה, פסוריאזיס, כוויות שמש, אקנה ועוד.

בהתאם לצורך

פנים לגברים יכול להימשך בין 30 דקות לשעה. טיפול הפנים לגברים אינו שונה מטיפול פנים רגיל, שכן הוא מבוצע על ידי מומחה עור מיומן. טיפולי פנים גברים נעשים בדרך כלל בשבעה צעדים פשוטים, כולל עיסוי להרגעת העור, הסרת תאי עור מתים וניקוי נקבוביות.

אם יש לך פנים

מומלץ להתגלח יום קודם. אתה מקבל יותר מגילוח כדי שלא יהיו לך יותר מדי ימים של צמיחת זיפים כשאתה יוצא וזה לא ישפיע על הנקבוביות. עם זאת, הקפד לגלח את זקנך לפחות יומיים לפני הפנים, מכיוון שאתה רוצה לקבל את הפנים מבלי להתגלח, אחרת תשכח מזה.

טיפול פנים יבטיח שעורכם יוקצב לחלוטין וינקה

ויעזור לכם להסיר זיהומים ברמה הרבה יותר עמוקה, דבר שאי אפשר עם הטיפול היומיומי הרגיל שלכם. באמת חשוב לנקות את הפנים כדי להסיר לכלוך ואיפור – לפני שמתחילים עם הפנים. זה יכול לקרות בבוקר, לפני או אחרי אימון יומיומי, או אפילו ביום או בלילה.

כאשר גבר בוחר בניתוחי פנים פלסטיים

חיוני שהוא ימצא את האפשרויות הטובות והמקיפות ביותר לטיפול פנים. הם רוצים למצוא מנתחי פנים, פלסטיק ושחזור המכירים את ההליכים הגבריים. טיפולי פנים גברים הם מקיפים ועליהם להתבצע על ידי כירורג פנים ופלסטי מיומן. לעבודה עם כירורג המתמחה בכירורגיה פלסטית לגברים יש חשיבות עליונה לגברים לשקול כאופציה לטיפול בפנים. למידע נוסף על היתרונות של ניתוח פנים גברי ואפשרויות הטיפול השונות.

התייעצות ראשונית עם ד"ר אזיזדה יכולה לעזור לגבר לקבוע אם הוא מועמד מתאים לטיפול קוסמטי בפנים.

במהלך הפנים, עורך יוערך ותתבקש לקבל עצות והמלצות. אם תבחר בעור פנים לא נכון, רופא אסתטי טוב יעץ לך ויתאים לך את הטיפול כך שיתאים לעורך.

ניקוי ופילינג עמוק הם חלק חשוב בפנים רגילות

ויש הממליצים לכם להירגע מיד לאחר פילינג בפנים (אוי!). אנו ממליצים לכלול שלב זה בשגרת טיפוח העור השבועית שלך. אם העור שלך רגיש, טיפול פנים יכול לעזור להחזירו, במיוחד אם כבר גילחת עור פגום. הניקוי העמוק על ידי טיפול באנזים מומלץ ב- a1skin. ניקוי עמוק של ניקוי עוזר לך לקבל עור חלק ונקי, מה שמקל על שגרת הגילוח שלך הרבה יותר.