איך עושים עיסוי שוודי

בכל הנוגע לטיפול בעיסוי, אחד מסוגי העיסוי הטובים ביותר שתוכלו לקבל הוא עיסוי שוודי. אם תתייחס לאדם כאל פרט, תגלה שהדבר משפר את היכולת לשתף פעולה עם המטפל שעושה זאת. עיסויים שוודים הם עיסוי פופולרי והכי פופולרי בשוודיה, כמו גם במדינות רבות אחרות בעולם. כדי לקבל עיסוי שוודי מלא, עליכם לדעת מהו סוג העיסוי בו משתמשים רבים כבסיס להכשרת המעסים שלהם. עיסויים שוודים הם הבסיס לרוב טכניקות העיסוי האחרות, אך הם לא היחידים.

יש הרבה מקום לאלתור ולעיבוד, והדרך הטובה ביותר לקבל עיסוי שוודי טוב היא לתקשר עם המטפל שלך. אם אתם מוכנים לנסות עיסוי שוודי או להוסיף עיסוי לשגרה השבועית שלכם, עליכם להזמין מעסה מורשה ומיומן.

מעסה מורשה או רפלקסולוג מורשה בכמה תחומים

כולל עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול בעיסוי, דיקור וטכניקות עיסוי אחרות. מטפלים מורשים בעיסוי יכולים להתאים אישית את העיסוי שהם נותנים באמצעות כמה מטכניקות העיסוי הפופולריות ביותר בעולם, כגון עיסוי שוודי.
למידע נוסף אודות איך עושים עיסוי שוודי ועיסוי מפנק ניתן לגשת לאתר hotmassage.co
למידע נוסף בנושא של עיסוי משחרר ואיך עושים עיסוי שוודי מומלץ לבקר באתר hotmassage.co

לדוגמא, תוכלו לעבור מעיסוי שוודי לעיסוי עמוק המתמקד בשרירים בחלקים שונים של הגוף.

עיסוי רקמות עמוק דומה לעיסוי שבדי ויכול לכלול שבץ מוחי

אך המטפל מיישם את המכות ביתר שאת ומשתמש במרפקיהם ובזרועותיהם כדי להגיע לשכבת שרירים עמוקה יותר. מטפל מורשה של ספא דיי ספא יחדור עמוק לשרירים במשיכות ארוכות ובתנועות לישה, וכן יפעיל לחץ גבוה. אם אתה משתמש בעיסוי רקמות עמוק בטכניקת שבץ ארוך הדומה לעיסוי השבדי, המטפל שלך יכול להפעיל לחץ וכוח רב יותר על האזורים הבעייתיים.

עיסוי באבנים חמות מיועד בעיקר להרפיה, אך הוא גם ממריץ יותר מעיסוי שוודי. אם אתה חדש בתחום הטיפול בעיסוי ורק רוצה לוודא שאתה בוחר בעיסוי שמרגיע את גופך, אנו יכולים לתת לך כמה טיפים על מה שחדש בתחום הטיפול בעיסוי.

עיסוי שוודי מקדם הרפיה

בין היתרונות הבריאותיים, עליכם לשכור מעסה מורשה לביצועו כדי שתוכלו לקבל את החוויה הטובה ביותר והתוצאות הטובות ביותר. לפני העיסוי, המטפל שלך צריך לשאול אותך על הפציעות שלך ומחלות אחרות שעלינו לדעת עליהם. אם יש לך שאלות לגבי איזה עיסוי מתאים לך, שוחח עם רופא לפני שאתה מזמין עיסוי שוודי.

המעסה השבדית אוהבת להשתמש בצעד זה כתרגיל חימום לשרירים שלך כשהיא מבצעת עיסוי עמוק

לאחר מכן היא יכולה למרוח שכבה דקה של שמן עיסוי באצבעותיה על האפידרמיס שלה. עיסוי שוודי, המעסים שלך משמנים את עורך בשמני עיסוי ומבצעים משיכות עיסוי שונות. המטפל מתחיל את העיסוי בעיסוי עדין של העור על הצוואר, הגב, הכתפיים, הירכיים, הרגליים והרגליים.

עיסוי שוודי מהמטפל שלך אם אתה "עם הגב לקיר", אתה צריך להיות באותו מיקום כמו המטפל שלפניך.

זה די פשוט

אבל לא בהכרח אומר שעיסוי עמוק עדיף על עיסוי שוודי. כדי להבין את הטכניקות והשיטות של עיסוי שוודי, המעסה שלך צריך להבין את המטרות שלך בשבילו. זה מועיל לשאלות שונות ואני אענה על כל השאלות הקשורות לפני שאפרט יותר בפוסט הבא שלי. עם מדריך זה אני מצפה למשוב שלך האם עיסוי שוודי הוא משהו בשבילך או עבור כל מי שרוצה להתנסות בטכניקות עיסוי קלאסיות.

העיסוי השבדי מתמקד במכות לחץ עדינות ומתונות המניעות את הלב ומתרכזות בשרירי הצוואר

הכתפיים, הגב והגב העליון. עיסוי שוודי, המטפל משמן את העור בשמן עיסוי ומבצע משיכות עיסוי שונות, כולל גב, כתף, חזה, ירך, ישבן, רגליים, ידיים ורגליים. שמן עיסוי מתבצע בתנועה מעגלית להפחתת חיכוך ושימון פני העור.

העיסוי עצמו יכול להיות איטי

עדין או עוצמתי וממצק, תלוי בסגנון האישי של המטפל ובמה שרוצים להשיג. עיסוי שוודי הוא לרוב אחת הגישות הראשונות הנלמדות בבתי ספר לעיסויים, וטכניקות עיסוי רבות מבוססות עליו בחלקן, אך רק מעסים מאומנים ומורשים צריכים לנסות זאת. מעסה יכול להתמחות בסוגים אחרים של עיסויים, כגון בתי ספר לעיסויים מסורתיים, או שהוא או היא יכולים להתאים אותם למגוון אנשים וסגנונות וליצור בסיס למטרות קריירה הדורשות שיטות מרובות. לעיסוי סקנדינבי יש את הכישורים הדרושים כדי להסתעף לאופנים אחרים.

אחד מסוגי העיסוי הפופולאריים ביותר

הוא העיסוי השבדי, המשתמש במכות שונות בכדי לקדם כאבים, הרפיה ורווחה. עיסוי רקמות עמוק מגביר את הלחץ ברמה אחת לשלוש, אך יש לו מטרה שונה ומיועד למטרות אחרות. זה דומה לעיסוי שוודי, אך הולך רחוק יותר ויעיל יותר מבחינת השפעתו על הגוף ויכולתו להגיע רחוק יותר. זוהי טכניקת עיסוי חזקה יותר מאשר עיסוי רקמות עמוק מסורתי.