איך לבחור מקלדת שליטה לאולפן הקלטות

בכל הנוגע לבחירת בקר או מקלדת מידי, יש לקחת בחשבון הרבה דברים שיש לקחת בחשבון הרבה. יתכן ויש לך דעה משלך לגבי מה לעשות איתו, אך אם אתה מחפש מקלדת MIDI או בקר המתאים לתוכנת Logic Pro X שלך, יש מגוון רחב של אפשרויות שעליך לשקול.

מקלדות ובקרי MIDI

המיועדים לדברים דומים מאוד, וכמה בקרי MIDI בולטים שאינם מקלדות MIDI כוללים את Akai MPC40 ואת סדרת ה- Novation Launchpad S. המקלדות הכלולות יכולות לשמש כבקרי USB MIDI ( 21+) ב- Logic Pro X ובתוכנות הקלטה אחרות. החל ממאי 2019, חלק מדגמי המקלדת והבקר הפופולריים ביותר של MIDI בשוק ייכללו ברשימת 10 המובילות של דגמי המקלדת והבקרה של MIDI. הרשימה נמשכת: יש הרבה מקלדות, בקרים, עכברי MIDI, מקלדות עם מקשי MIDI וכו '.

אתה יכול לנגן על מכשירים שנדגמו ודוגמאות קוליות ישירות מבקר MIDI במקלדת שלך

אם המקלדת משמשת כבקר MIDI רגיל, היא תפעל ככלי ביקום השלם, ותיתן שליטה וחדשנות לכל המכשירים ביקום ה- ComPLEte שלך. אם המקלדות משמשות לבקר MIDI רגיל, אך הן פועלות גם במגוון סביבות MIDI אחרות, כגון Logic Pro X ותוכנות הקלטה אחרות. אם המקלדת משתמשת ב- MIDICcontroller רגיל, חדשנות הבקרה נפתחת לכל מכשיר בעולם ה- COMpleTE וניתנת להפעלה גם בכל סביבת MIDI.
לעוד פרטים על איך לבחור מקלדת שליטה לאולפן הקלטות מומלץ להעיף מבט ב- audiovideo.co.il

רוב מקלדות ה- MIDI המובילות כוללות בקר MIDI רגיל

ובקר מקלדת MIDI שעובד ב- Logic Pro X נותן לך וריאציה גדולה יותר, ומאפשר לך לבצע הקלטה מלאה המשלבת רצועות שונות ישירות בספריה. אתה יכול ליצור רצועות MIDI משלך במהירות האפשרית, כמו גם מכשירי MIDI אחרים ודוגמאות קוליות. זכור שרוב בקרי המקלדת MIDI יכולים לשמש גם אולפן וגם סביבת ביצועים. אם אתה רוצה להשתמש בו כדי לערבב יותר מאשר להלחין, תרצה משהו עם הרבה פאדרים, כפתורים וכפתורים. אתה עשוי אפילו לגלות כי בחלק ממקלדות הבקר של MIDI יש פקדי fader המשמשים בדרך כלל לשליטה על עוצמת הקול והשליטה במחוון ב- DAW. אולפנים המספקים בקרי מקלדת למגוון אמנים, למשל, רוצים לשלב בקר משוקלל פסנתר המכסה את כל היסודות הללו.

אם אתם מחפשים מקלדת בקר MIDI פשוטה וזולה שעדיין מאוד אקספרסיבית להפעלה

יתכן שתיתקלו במקלדות בקר נדירות של 88 טונים, אם כי בדרך כלל התווים של הדגמים הקטנים האלה די טובים לנגינה עם. אתה יכול לקנות כאלה עם כפתורי כף הרגל המעניקים להם פעולת קיימא ודוושה, אך אם ברצונך להלחין הופעות חיות או מוזיקה באולפן במחיר שפוי, חפש במקום אחר.

אם אתה מפיק ורוצה לשרוף את כישורי הסטודיו שלך

אולי כדאי לחקור בקרי מקלדת MIDI של 88 מקשים. אם אתה מפיק מוזיקלי תחביב שהתחיל זה עתה, או מפיק אולפני מאסטרינג מתקדם, רוב הסיכויים שבסופו של דבר תחפש אחר מקלדות ה- MIDI הטובות ביותר לתקציב שלך. בין אם תבחרו בממשק שמע USB או לא ישפיעו על בחירת המקלדת שלכם, לכן עליכם להימנע ממקלדות התומכות רק בחיבורי MIDI. עם זאת, אם הצלחתם לשלוט על המסך בעזרת עכבר ומקלדת בלבד, כדאי לשקול בקר MIDI חומרה.

מקלדות ובקרים מודולריים

קומפקטיים ורב-תכליתיים אלה ישתלבו בכל אולפן או במה שתמצא בה, בין אם זה אולפן הקלטות, חדר אולפן או אפילו אולפן ביתי. ישנם מספר בקרים ומקלדות הניתנים להתאמה המאובזרים ביכולת ליצור מוזיקה פנטסטית מלאה.

אתה יכול להשתמש במקלדת מחשב QWERTY רגילה לנגן על כלים וירטואליים ולהקליט נתוני מוסיקה ב- Studio One

אך אם אתה צריך להשתלט על זרימת העבודה שלך באולפן או על הבמה, אתה זקוק למקלדת MIDI טובה מציע עולם של צדדיות ותגובה דינמית. Korghah שכיסיתם – מקלדת בקר MIDI הטובה ביותר היא אולפן חיוני והיא תביא את ההקלטות שלכם לרמה אחרת. אם יש לך בקר מקלדת USB MIDI, אתה יכול גם להשתמש בו כדי לשלוט ב- FL Studio שלך מהמחשב שלך או אפילו ממכשיר נייד כגון טלפון חכם, טאבלט או טאבלט. שים לב שאתה לא צריך להתקין את המכשיר פעמיים אם זה בקר כמו מקלדת בתחנת העבודה שלך. אם אתה רוצה להקליט פסנתר, אתה רק צריך בקר מקלדת MIDI, שמוגדר להקליט את הביצועים שלך על המקלדת.

מקלדת הבקר MIDI עובדת כמו מקלדת מכונת כתיבה המחוברת למחשב האישי שלך

כך שתוכל לנגן צלילי פסנתר כנף שלך בכל מקום, אפילו במחשב הנייד, הטאבלט או אפילו המחשב השולחני שלך. לחלקם יש גם אפשרות מובנית להשתמש במקלדת המחשב הרגילה כמקלדת פסנתר וירטואלית. אז כנראה תשב על מקלדת שבהחלט לא נועדה להפיק צלילים כמו בס או תופים.