תיאום פגישות

Salesforce.com פיתחה כמה כלים נהדרים שיעזרו לך לבנות את לוח הזמנים שלך. החל מסיוע בבחירת מקום אטרקטיבי ומתאים וכלה בהנחייתכם בתהליך התכנון, הפגישה בניו יורק היא כל מה שאתם צריכים לדעת על הפגישה בניו יורק.

רכזי פגישות

המכונים גם מתכנני מפגשים או אירועים, מרכזים את התכנון והביצוע של פגישות ואירועים לקראת מפגש ניו יורק, המפגש השנתי הגדול ביותר בעולם. הם נוסעים למקומות פגישות ואירועים כדי לבצע בדיקות ויזואליות, להיפגש עם ספקים וקבלנים שונים ולחלק את זמנם בין עבודות משרדיות ושטחיות. רכז הפגישה ממלא חובות עבודה שונות, המשתנות בהתאם לאירוע ולספקים או לקבלנים השונים המעורבים באירוע, וכן למיקומם.

למרות שלמתאמי הפגישות כבר יש את הכישורים והמומחיות לתכנן פגישות ואירועים מכל הסוגים בהצלחה

מעסיקים מציעים לעתים קרובות מעט הכשרה. הדבר הטוב היחיד הוא שאנשים נוטים להתייצב לפגישה בתאריך, בשעה ובמקום שהם רוצים. זה דבר טוב, מכיוון שאם אנשים יימשכו לתהליך התכנון לפגישה, הם יעכבו את זה לאורך זמן. אם הם נגררים מישיבות בגלל זה, זה מטרד מבחינתם להתנהג.
למידע נוסף בנושא של תיאום פגישות מומלץ לגשת לאתר meetings.co.il

אם אתה רוצה לוודא שאנשים משתתפים בפגישות

אתה יכול לשלוח להם תזכורות קבועות לפגישות. בנוסף להזכרת המשתתפים בפגישה עצמה, ניתן לשלוח מייל תזכורת עם תאריך, שעה ומקום הפגישה הבאה, כמו גם את מספר הטלפון וכתובת הדואר האלקטרוני של הפגישה.

סדר היום של פגישת התיאום של BIM יהיה בשלב מסוים מלא בנושאים בעלי מעמד מסוים

של בגרות שעברה חריגה או שלקח יותר מדי זמן להסתיים. תרצה שיהיה לך הרבה זמן לוודא שהכל במקום, לוודא שהפגישה עוברת בצורה חלקה ולתקן את כל מה שעשוי להיות צריך להתמודד לפני שמגיעים משתתפים אחרים. אם משהו משתבש, אתה צריך לתת הרבה יותר זמן לנהל דברים אם הם לא משפיעים על הפגישות.

לאחר הפגישה הושגו היעדים הבאים והצעדים טרם הושלמו

זאת בכדי לשמור על המומנטום שנוצר במהלך הפגישות ומהווה הזדמנות טובה להמשיך בעבודה המשותפת להשגת יעדים אלה לאחר סיום הפגישות. היו גמישים בכל הנוגע להתאמת סדר היום לפי הצורך, אך עשו זאת באופן שיהיה מספיק זמן לשתף את המשתתפים בסדר היום הרבה לפני האירוע. אל תתפתו להכניס יותר לפגישות שלכם מכפי שתוכלו להשתלב באופן סביר, ואל תעשה זאת בחיפזון.

חשוב מאוד לקבוע את היעדים לפגישה מראש ולהיות בטוחים שכל הנוכחים נמצאים באותו עמוד לגבי מה שצריך להשיג כתוצאה מהפגישות. אתה רוצה להיות בטוח שיש מספיק זמן לכל המשתתפים בפגישה לא רק לקנות, אלא גם לעבוד לקראת מטרות אלה.

כרכז פגישות, אתה עובד עם בעלי עניין מרכזיים אחרים כדי לקבוע מה צריך להיכלל בסדר היום של הפגישה. ערכו רשימה של נושאים שנדונו במהלך הפגישות ושלחו אותה לצוות שלכם לפני כל פגישה.

מבקרים בעמוד MeetMe שלך יכולים לבקש פגישה על ידי בחירת משבצת זמן שמתאימה להם

אתה יכול גם לשלוח קישור לאנשים שצריכים לקבוע פגישות כדי שהם יוכלו לראות מתי אתה זמין ולבקש את הפגישה שהם צריכים. אם אתה חושד בכמות שאתה משתף ב- Woven, תוכל לבחור ליצור קישור לפגישה שניתן להעתיק ולהדביק במקום אחר, במקום להזין את פרטי הקשר לכל פגישה.

תוכל לעקוב אחר התגובות הכוללות לכרטיסייה פגישות מבוקשות באזור היומן של עמוד הפתיחה ותקבל דוא"ל בכל פעם שמשתתף מוזמן יענה

תכונה זו שימושית כאשר אתה פוגש אנשים שאתה לא רוצה לפגוש יותר מפעם אחת, או כשאתה פוגש מישהו שאתה לא מתכוון לפגוש. תוכל גם להשתמש בלחצן "בקשת פגישה חדשה" כדי לבקש פגישה חדשה של Meetingbird עבור איש קשר או איש קשר ראשי בחשבונך, כל עוד המנהל יוסיף אותה לרשימת הפעילות הפתוחה שלך. כאשר אתה מתחבר ל- Meetbird Zapier, אתה יכול לקבל דברים כמו הודעה בכל פעם שמתוכננת פגישה, ולהוסיף באופן אוטומטי פגישות MeetBird חדשות לאפליקציית ועידות וידאו.

יצירת מרחב וסביבה מסבירת פנים יכולה לעזור לכם לתת את הטון והאווירה לפגישה יצרנית

אתה גם רוצה להיות בטוח שאתה עושה הכל כדי שמשתתפי המפגש ירגישו רצויים ונוחים. המפגשים מציעים למשתתפים גם אפשרות לדון ולפתח יכולת גדלה מבחינת מיומנויות תקשורת, שיתוף פעולה ותקשורת, כמו גם שיתוף פעולה ושיתוף פעולה.