חופשת לידה

עם תום חופשת הלידה, על האימהות העובדות להיערך לקראת חזרתן לשוק העבודה. למרות שזו תקופה מרגשת להפליא, אתה ללא ספק חושב: "האם אני הולך להיפרד?"

חופשת לידה

היא כאשר אישה מפסיקה לעבוד לאחר שילדה, בין אם היא עומדת ללדת, ילדה זה עתה או אימצה תינוק. ה- Cut ביקש מבית הטור של הבוס אליסון גרין, להלן, לבדוק כמה זמן חופשת הלידה בארה"ב, והיא עקבה אחר כך. חופשת לידה היא התקופה בה נשים מפסיקות לעבוד לאחר הלידה או זמן קצר לאחר הלידה. זה המקרה כאשר אמהות לא הולכות לעבוד עד שישה חודשים לאחר לידת הילד ובחודשים הראשונים לאחר מכן.

חופשת לידה לעובדות תינתן מהיום בו האם יכולה לחזור לעבודה עד שרופא יעבוד בעבודה. אם הרופא משחרר אותה לעבוד שוב עם תינוקה, אך התינוק חולה, החופשה מתועדת כ"מחלת משפחה "במקום" חופשת לידה ".

עבודתך אינה יכולה או לא יכולה לקיים מדיניות הריון רשמית

ומוטל על המעסיק שלך להעניק לך חופשת לידה או לא, שכן FMLA וחוקי המדינה אינם מכסים אותה. אם המעסיק שלך אינו מחויב בתשלום חופשת לידה, אינך מוגן מעבודתך. ניתן לשלם אותם במשך כל החופשה כל עוד זה לפחות שישה חודשים, אך לא יותר מ -12 חודשים.

זה השיטה הטובה ביותר לפתח מדיניות חופשת לידה שקובעת כמה זמן אתה יכול לקחת את זה

איזה עובדים מקבלים שכר ואיזו חופשת לידה נדרשת. מדיניות הלידה שלך צריכה להיות לגבי מה אתה יכול לקחת וכמה זמן יש לך חופשה, כמה זמן יש לך זמן פנוי, כמה זמן החופשה נמשכת. ברגע שיש לך את תוכנית הלידה שלך, עשה כמה הכנות אחרונות לפני שתדון עם הבוס שלך על ההריון שלך. הבהירו את התחייבויות העבודה שלכם ולוחות הזמנים כדי שתדעו למה לצפות בתום חופשת הלידה.

אם התינוק שלך מגיע מוקדם או מאוחר

שמור על תאריך חופשת הלידה פתוח, אך נסה להיות גמיש ולהשאיר אותו פתוח כמה שיותר זמן. בפשטות, אם אתם זקוקים לחופשת לידה בתשלום בכדי שתוכלו לחזור לעבודה, עליכם לדעת זאת ולהזכיר שתוכלו להישאר בבית.

זה עשוי לכלול זמן עבודה גמיש במהלך חופשת לידה

כגון עבודה מרחוק או עבודה מהבית. הורים חדשים שאינם חלק ממשפחה עם ילדים מתחת לגיל 4, או הורים לילדים צעירים, עשויים לראות את הזמן הקשור ללידת ילדם כהזדמנות לעבוד מרחוק ו / או במשרה חלקית.

חופשת לידה מסוג זה יכולה להיות בררנית עבור נשים בהריון בתחילת דרכן המקצועית או המקבלות שכר גבוה יותר

חלק מחברות Fortune 500 מציעות הטבות לידה טובות יותר לאמהות עם פחות שנות העסקה על ידי סיווג חופשת לידה כנכות לטווח קצר. אם המעסיק שלך מציע דמי לידה, אתה יכול לקחת חופש בתשלום ארוך יותר. אתה יכול לקחת עד שישה שבועות של חופשת לידה כדי לקבל חלק מהמשכורת המלאה במשך ששת החודשים הראשונים להריון, כדי להבטיח שאתה משולם עבור החלק שלך או החלקים.

אם יש לך סיבוכים בהריון המחייבים אותך להפסיק לעבוד לאחר לידת ילדך, אתה יכול להתחיל עם 12 שבועות של חופשת FMLA בתחילת השליש השני שלך.

מעסיקים רשאים גם להציע חופשת אובדן כושר לטווח קצר בשליש הראשון של ההריון או עד שישה חודשים לאחר לידת הילד

מעסיקים יכולים לאפשר גם הארכת חופשת לידה אם ההארכה נובעת מהריון או מלידה – סיבוכים הקשורים לכך. זה יכול להיות קשה במיוחד אם אתה בהריון ובחופשת לידה, ומעסיקים יכולים לפטר עובד שחושב שהוא בחופשת לידה אם נוצר מצב זה.

בתי חולים לילדים מציעים הטבות טובות יותר לחופשת לידה לאמהות ארוכות טווח על ידי זיהוי חופשת לידה כתקופת מחלה

נשים בהריון יכולות לקחת חופשה של עד 12 שבועות מהעבודה אם הן צריכות, אך הן אינן מקבלות דמי לידה מהמעסיק שלהן. אם מעסיק אינו מציע חופשת אובדן כושר עבודה או שעובדים עם מוגבלות זמנית נאלצים לצאת לחופשה ללא תשלום, הם מסתכנים באותן תוצאות, שכן הם מעוגנים להיעדרות או מתמודדים עם פיטורים לאחר מספר מסוים של היעדרות, גם אם היעדרות זו קשורה להריון. על פי נתוני משרד העבודה האמריקני, נשים בהריון בארצות הברית מקבלות פחות ממחצית חופשת לידה כמו במדינות אחרות.

למידה על זכויות הלידה שלך חשובה במיוחד אם אתה גר בארצות הברית ואת בהריון

אם יתמזל מזלך, אתה יכול להיות מועסק אצל מעסיק עם חופשת לידה או משפחה בתשלום, מה שאומר שהם יכתבו לך משכורת עבור הזמן שאתה עוזב את המשפחה שלך, בין אם זו חופשה בתשלום ובין אם לא מעסיקים דורשים ממך לרוב לצאת לחופשה בתשלום, לבטל את דמי החג או – עם – חופשה לפני שאתה לוקח חופשת אבהות בתשלום, גם אם הם מציעים חופשה בתשלום. מעסיקים לרוב אפילו לא דורשים מהם תשלום חופשת לידה, אם כי זה המקרה בחלק מהמקרים.