האם שפת HTML רלוונטית בשנת 2021

אולי שמעתם בעבר את המונח "טכנולוגיית פיתוח אתרים", אך האם חשבתם פעם על משמעותו?

כל אתר או תוכנה שתמצא נוצר על ידי מפתח אתרים

והם עושים את כל זה על ידי בנייתו. זה אולי נראה מובן מאליו, אך עיצוב אתרים הוא למעשה תת קבוצה של אזור העיצוב החזותי הגדול יותר, ולכן הגיוני להתחיל שם. אם פיתוח אתרים הוא בדיוק המשמעות של זה, אז אתה לא צריך ידע בעיצוב כדי להיות "מעצב אתרים", מה זה בדיוק? בעוד ש"עיצוב אתרים "הוא האופן שבו אתר נראה, פיתוח פרונטנד הוא האופן בו למעשה מיושם העיצוב ברשת.

מפתח אתרים מקדימה

הוא האדם המיישם עיצוב אתרים בשפת תכנות כגון HTML, CSS או JavaScript. אתה יכול להתחיל עם יכולות HTML ו- CSS על ידי הרשמה למסלול המהיר למפתחי Front End, אך אתה יכול גם לעלות ולהתחיל מאפס עם יכולות אלה, אז התחל ואז לעבור לתחומים אחרים של פיתוח אתרים, כגון HTML / CSS. בין אם אתה מתחיל לחלוטין ובין אם לאו, תכנית ה- HTML / CSS Fast Track ו- Front End Developer Fast Track עוזרים לך להתחיל במהירות בטכנולוגיות אלה.
כדי לקרוא עוד על האם שפת HTML רלוונטית בשנת 2021 כדאי לבדוק כאן: html.co.il

המטרה העיקרית של סרטון זה היא לתת לך סקירה כללית על תכנית ה- HTML / CSS Fast Track ותוכנית ה- Fast Track Developer Developer. קורס בחינם זה מעניק לך גם גישה למגוון שלם של קורסים והכשרה בחינם לפיתוח אתרים.

זה משנה מיד את גודל

מסתיר ומפחית את הצורך באתר להיראות טוב בכל סוגי המכשירים. בקיצור, הרשת המגיבה מחזקת את המקרה לשימוש ב- HTML וב- CSS לפיתוח אתרים. מסגרות חזית של CSS המבטלות CSS ומאפשרות ליצור אתרים מושכים בקלות עם מגוון סגנונות, גיליונות סגנונות, פריסות ופריסות. המסגרת החזיתית הפופולרית ביותר היא Bootstrap, מסגרת JS שמשתלטת על כל פונקציות JavaScript עבורך ומספקת לך נקודת התחלה לקידוד מהיר יותר. אם אתה יכול לתכנת את העיצוב שלך רק עם HTML ו- CSS וגם עם JavaScript, יש לך יתרון גדול מהתחרות. JavaScript מאפשר לך להוסיף המון פונקציונליות לאתר שלך ומאפשר לך ליצור אתרים בעלי מראה מקצועי בלי ללמוד תכנות או תכנות. JQuery מאפשר למפתחי אינטרנט חזיתיים להוסיף אלמנטים מוגמרים לפרויקט ואז להתאים אותם אישית לפי הצורך, כך שלא תצטרכו לשכתב את הכל מאפס (אחת הסיבות שמיומנויות JavaScript כל כך חשובות). אתה יכול ליצור הרבה יישומי אינטרנט בסיסיים המשתמשים ב- HTML, CSS, JavaScript ובמגוון שפות תכנות ומסגרות אחרות.

תוכלו להוסיף ידע ומיומנויות באמצעות bootstrap, כך שתוכלו ליצור פריסות יצירתיות יותר עם HTML, ועוד יותר באמצעות CSS ו- JavaScript.

אם אתה עוסק בעיצוב אתרים

יש סיכוי שתזדקק גם למיומנויות גרפיות וקבצים מצורפים. אם אתה רוצה להתחיל ללמוד עיצוב אתרים בחינם, HTML ו- CSS הם מיומנות נהדרת מלכתחילה. עליכם להיות בקיאים בתכנות, אך אל תשכחו להתחיל את הקריירה שלכם בפיתוח אתרים. ברגע שיש לך ידע בסיסי ב- HTML, CSS ו- JavaScript, אתה יכול ליצור דפי תיעוד טכני. CSS נמצא בתבנית שבה אתה משתמש ליצירת אתר האינטרנט שלך, ואתה עורך את הגופנים בזמן שאתה יוצר את האתר באמצעות HTML ו- CSS.

שוב

CSS תמיד יכול לשמש כדי לתת לכל צורת אתר מראה טוב יותר. אם אתה משתמש ב- CSS לעיצוב ולפריסה, ודא שאלמנטים העמוד אינם מתנגשים בשום מקום. עיצוב אתרים לוקח בחשבון את ארכיטקטורת המידע של האתר וקובע איזה תוכן צריך להיכלל והיכן יש למקם אותו.

במקרים מסוימים מנועי חיפוש עשויים לעקוף את תיאור המטא שמספק מנהל האתר בדף ה- HTML. חברת ה- SEO המובילה בסן דייגו, Search Engine Land, מציעה רשימה של תגי HTML בנוסף למה שאתה באמת לא יכול לעשות.

HTML אחראי על התוכן והמבנה של אתר

בעוד ש- CSS קובע כיצד להציג את התוכן באופן חזותי. אתה עובד עם עיצוב שמספק מעצב האתרים ומביא אותו לחיים בעזרת HTML, JavaScript ו- CSS. מפתח ה- frontend לוקח את העיצוב הוויזואלי ובונה אותו עם הקוד, ואז אוסף אותו והופך אותו ל- CSS מעוצב היטב ומעבד אותו לפני שהוא פורסם באתר.

המשימה של מפתח האינטרנט

היא להשתלט על עיצוב זה ולפתח אותו לאתר תוסס ופונקציונלי לחלוטין. אם אתה משתמש ב- Angular או סתם רוצה להעריך במהירות איזו מסגרת תהיה הפיתרון הנכון לפרויקט שלך, קרא את קורס ההכשרה בן 3 השעות שפורסם ביוני 2019 על ידי ג'סטין שוורצנברגר, מומחה המפתחים של גוגל.

קורס זה מנוהל על ידי אנדריי נגואי

בעל ניסיון של למעלה מ -20 שנה בפיתוח אתרים ועיצוב אתרים. זה ייקח אותך ל- HTML ולשפות אחרות שיהוו בסיס לצעדים הבאים, כולל CSS3 ו- JavaScript. עם הקדמה ידידותית למתחילים, אנו מתחילים עם 50 מילות מפתח לפיתוח אתרים שכל מתכנת חדש צריך ללמוד.