איך בוחרים אופניים מתאימות

במדריך זה אנו מראים כיצד לבחור אופני כביש מועדפים העונים על צרכיך. אנו נסתכל על הדברים שעושים אופניים טובים, כמו גם על כמה מהאפשרויות השונות שתוכלו לבחור בבחירתכם.

אתה כבר יודע לבחור אופני כביש טובים, אבל איפה אתה רוצה לרכוב על האופניים הנכונים? הבחירה בגודל האופניים תלויה במספר גורמים, כמו גודל הדרך בה תיסעו, סוג האופניים שתבחרו וסגנון הרכיבה שלכם.

אם אתה קונה אופניים חדשים באינטרנט

קרא את המאמר הבא לפני שאתה הולך לחנות האופניים המקומית שלך. איש מכירות אופניים בעל ידע יוכל להבטיח שתקבלו את ההתאמה הנכונה לאופניים שבחרתם, וזה יכול לעזור לכם לדעת כיצד לבחור את האופניים המתאימים לכם. גם אלו שאין להם ניסיון, גם אם הם לא יודעים הרבה על אופניים (כלומר הם פשוט יודעים "איך לרכוב" או "להחליף בתים"), צריכים לשקול חנות אופניים מקומית טובה. להיות פיזית על האופניים שאתה רוצה פיזית נותן לך את הרעיון הטוב ביותר לגבי גודל האופניים שאתה צריך.
למידע נוסף אודות איך בוחרים אופניים מתאימות ניתן לבדוק כאן: bmx.co.il

הייתי ממליץ על חנות אופניים המציעה ציוד איכותי (אופניים מודרניים למראה עתידני עם מסגרת וגלגלים איכותיים)

ואני ממליץ עליו מכיוון שיש בו ציוד וצוות מאומן היטב – האיזור הזה. מי שלא קונה שם את האופניים משלם בחנויות האופניים הטובות ביותר עבור האופניים המתאימים לו. כדאי לכוון את האופניים אם ברצונכם להשקיע יותר משעה מזמנם, אך עליכם להצדיק את העובדה שאתם זקוקים לאופניים טובים אם אינכם משקיעים הרבה באופניים הגונים. קבל ייעוץ מחנות האופניים וחפש אופניים קטנים מדי או גדולים מדי, גם אם הם מציאה כל עוד הם מתאימים לך.

ישנם אופניים היברידיים לאופני כביש שעובדים הכי טוב בכל גודל גלגל

אך לא לאנשים שלא יכולים למצוא את ההתאמה הנכונה בקלות. אם אתה רוצה אופניים שמתפקדים טוב יותר על הכביש מאשר אופני הרים או אפילו אופני כביש עם מסגרות היברידיות וגלגלים, אז זה כנראה הגלגל ההיברידי בשבילך. לאחר שכולכם החלטתם באיזה כביש אתם רוצים לנסוע, קראו את המדריך המלא שלנו לאופני הרים. אנו מקווים כי על ידי קריאת המדריך לרכישת אופני כביש שלך תהיה לך הבנה טובה יותר כיצד לבחור אופני כביש. עיין במדריכים שלנו כדי למצוא את האופניים המתאימים לך ואופניים טובים לרכיבה במדריך השלם שלנו לאופני הרים!

כשאתה מחליט על סוג אופניים מסוים

אתה יכול להשתמש בכמה אופניים דומים של מותגים שונים. לדעת באיזה אופניים אתה רוצה להשתמש יעזור לך לצמצם את הבחירות שלך, והידיעה שיש אופניים למטרה המיועדת שלך תעזור לך לבחור את האופניים המתאימים ביותר לך ולצרכים שלך. כאשר אתה מחליט איזה אופניים הכי מתאים לך, שקול היכן אתה רוצה לרכוב עליהם ולשם מה תשתמש בהם.

מי שמחפש אופניים איכותיים ולא יקרים מדי

צריך לחפש אופניים ברמת כניסה שהם מספיק טובים כדי להיות אופני כביש ראויים בסביבות 250 יורו. אם יש אופניים שצוינו טוב יותר שעבורם תוכלו להוציא יותר, עליכם לציין את האופניים טוב יותר, מכיוון שהם מתחילים במחיר גבוה יותר מאשר אופניים בכניסה.

אם אתה רוצה לקנות אופני פחמן או FS, עליך לבחור באפשרות הבטוחה יותר ולחסוך קצת יותר כסף. אם אתם לא בטוחים איזה אופניים הכי מתאימים לכם, כדאי שתסתכלו על האופניים ההיברידיים, אחרת אתם תהיו בעיקר בדרכים בעיר.

היברידיות B הינן סוסי עבודה רב-תכליתיים אשר יכולים לשמש למגוון מטרות ומצוידים במגוון רחב של אביזרים

הספורט ההיברידי הוא פשרה טובה למי שרוצה אופניים בעיקר לרכיבת שבילים, אך גם רוצה לקחת אותם על הכביש. גלגל היברידי הוא האופניים שרוכב צריך להגיע מ- A ל- B. היברידיות (המכונות גם שביל רגלי או שביל) מציעות מהטובים בעולם.

תוכלו להשיג מהטובים בעולם על ידי בעלות על אופניים עם מגוון רחב של אביזרים כמו גלגלים, דוושות, צמיגים, בלמים ואביזרים אחרים.

אופניים היברידיים משלבים את התכונות הטובות ביותר של אופני כביש ואופני הרים

כדי לספק נסיעה נוחה על משטחים קשים. אין צורך להתעצבן על ההמולה, והאופניים עושים את רוב העבודה בשבילך. מכיוון שתנוחות הישיבה של אופני ההרים בדרך כלל פחות אגרסיביות מאלה של אופני הכביש.